May 15, 2024, 01:02:38 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NEW CHILD BOARD CREATED IN THE POLITICAL SECTION FOR THE 2016 ELECTION
 
   Home   Help Login Register  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Go Down
  Print  
Author Topic: Natalee Holloway (in the rebound) DUTCH & English  (Read 292178 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #480 on: May 02, 2008, 03:50:05 PM »

Renee Gielen is telefonisch voor onderzoek naar Amerika geweest.
Ze heeft volgens de Scared Monkeys de vader van Natalee geinterviewd.

De documentaire komt eraan. Voor de zomer had ze gezegd.

Ja Renee Gielen mag vast Amerika al niet meer in !
Daarom doet ze het per telefoon denk ik
Of Natalee´s vader haar te woord heeft gestaan betwijfel ik .
Dus ja wat blijft er dan over van het Gielen verhaal
Ook op NWO is men gestopt ,die zijn ook een beetje Gielen moe denk ik .
Ze weet zogenaamd alles maar valt continu door de mand .
Kan ook zijn dat de fam vd Sloot niet meer in dr geloofd ,dus haar niet meer betaald 
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #481 on: May 03, 2008, 09:46:59 AM »



Misschien eens handig om door te lezen !



Checklist psychopaat :
De checklist bestaat uit twintig kenmerken die bij een persoon in meerdere of mindere mate aanwezig kunnen zijn.

Psychopaten hebben grote problemen met hun gevoelens ten opzichte van andere mensen en met relaties. Acht van de twintig kenmerken in de checklijst hebben hiermee te maken.

 Gladde prater/oppervlakkige charme.
Het prototype psychopaat is oppervlakkig in het contact met anderen. Psychopaten vertellen vaak sterke verhalen, en proberen zich beter voor te doen dan ze zijn, waarbij ze vaak wel charmant overkomen.

 Sterk opgeblazen gevoel van eigenwaarde.
Het zijn opscheppers die een veel te positieve inschatting hebben van hun talenten en vaardigheden.

 Pathologisch liegen.
Psychopaten zijn notoire leugenaars die er meestal geen enkele moeite mee hebben als ze worden betrapt op een leugen. Ze hebben overal een excuus of reden voor en willen nog wel eens iets op 'erewoord beloven', ook al blijkt dat erewoord haast nooit wat waard te zijn.

 Gebrek aan berouw of schuldgevoel.
Psychopaten kennen geen schuldgevoelens of spijt over de dingen die ze anderen aandoen. Ze kunnen zeggen dat het slachtoffer het verdiende of dat het slachtoffer eigenlijk niets bijzonders is aangedaan.

 Geen verantwoordelijkheid nemen voor het eigen gedrag.
Ze zijn niet in staat of niet bereid om de verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen gedragingen. Het zijn altjjd anderen die de schuld krijgen en anders is er wel een alternatief excuus te vinden.

 List en bedrog/manipulerend gedrag.
Het prototype psychopaat manipuleert en bedriegt anderen en besteedt daarbij geen aandacht aan wat dat voor hen betekent.

Ze vertonen daarbij nogal eens crimineel gedrag in de vorm van bijvoorbeeld fraude en verduistering en niet-crimineel gedrag in de vorm van overspel en het aftroggelen van geld van familieleden.
 Ontbreken aan emotionele diepgang.
Psychopaten komen op anderen over als koud en ongevoelig. Hun 'emoties' doen vaak als dramatisch, kortstondig en onecht.

 Kil/gebrek aan empathie.
In al hun gedragingen tonen psychopaten weinig respect voor de rechten, gevoelens en hetwel zijn van anderen. Ze beschouwen andere mensen als potentiele slachtoffers die te manipuleren zijn en beschouwen zichzelf als de belangrijkste persoon die er is.

Naast problemen met hun gevoelens ten opzichte van andere mensen en met relaties, vertonen psychopaten zeer problematisch gedrag in hun levensstijl.

 Prikkelhongerig/neiging tot verveling.
Psychopatsn hebben een zeer sterke behoefte aan stimulatie en een ongebruikelijk sterke afkeer van verveling. Ze leiden doorgaans een snel leven met veel risicogedrag en experimenten met drugs, en vinden dat school, werk en langdurende relaties saais en vervelend zijn.

 Parasitaire levensstijl.
Een psychopaat kiest er vaak voor om te teren op de zak van de familie, partner of vrienden, en vermijdt het hebben van een vaste baan.

 Gebrekkige beheersing van gedrag.
Kenmerkend is dat ze vaak opvliegend zijn en zich slecht kunnen beheersen. Op mislukkingen, kritiek en frustraties reageert een psychopaat vaak met geweld, scheldpartijen of bedreigingen. Dit kan even snel ophouden als het is begonnen.

 Impulsiviteit.
Psychopaten gedragen zich vaak uitermate impulsief zonder echt stil te staan bij de voors en tegens van hun gedrag: Relaties worden nogal eens beëindigd, banen worden opgezegd en ze verhuizen zonder anderen daarover te informeren en zonder dat de beslissing goed is overdacht.

Onverantwoordelijk gedrag.
Psychopaten tonen geen verantwoordelijkheidsgevoel of loyaliteit ten opzichte van familie, vrienden, werkgevers, huisbazen of anderen. De omgang met geld is vaak bedroevend. Ze hebben schulden, gaan beroerd om met zakenrelaties, en zijn hun familie vaak enorm tot last.

 Ontbreken van realistische doelen op de lange termijn.
Psychopaten hebben geen plannen of doelen voor de lange termijn. Ze leven van dag tot dag en veranderen hun plannen continu, en storen zich er niet aan dat hun leven vrij inhoudsloos is.

 Gedragsproblemen op jonge leeftijd.
De kinderjaren kenmerken zich door tal van problemen zoals liegen, vechtpartijen, diefstalletjes, beroving, brandstichting en uitingen van geweld tegen mens en dier. De psychopaat staat daardoor vaak al vroeg bekend als het zwarte schaap van de familie.

 Jeugdcriminaliteit.
In hun tienertijd gedragen ze zich zeer antisociaal en krijgen ze te maken met arrestaties en veroordelingen.

 Schending van voorwaardelijke invrijheidsstelling.
Als volwassene onderneemt de gedetineerde psychopaat ontsnappingspogingen, keert niet terug van weekendverloven, begaat delicten tijdens de voorwaardelijke invrijheidsstelling, en houdt zich niet aan de voorwaarden van de voorwaardelijke gevangenisstraf.

 

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #482 on: May 03, 2008, 03:03:23 PM »

Quote
fyi: watch bram bakker's opinion about joran:
http://www.hetgesprek.nl/archief/673/ (in dutch)
interesting thing is that such personality disorders are often genetic. who would have thought...

Theodor Holman in gesprek met psychiater Bram Bakker over Joran (en vader).

En hier is de link naar het interview met de fam. Vander Sloot.

http://nl.youtube.com/watch?v=EeGg0gextFY



Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #483 on: May 04, 2008, 05:06:38 PM »

Mr B himself op Fok

If you go to the figures of the tourism industry looks, then you'll see the da boycott the intended purpose does not reach far. Aruba need for a large proportion of tourists from America and the majority of Americans have never heard of Natalee Holloway or interested in feeling (not more) for the case. How bad is the disappearance, only to disappear in the United States have 10 numbers of people. Most people are happy again alive and found, but there are also a large number of those killed.

Als je naar de cijfers van de toeristenindustrie kijkt, dan zul je zien da de boycott het beoogde doel bij lange niet haalt. Aruba moet het voor een groot deel hebben van toeristen uit Amerika en het grootste deel van de Amerikanen heeft nog nooit van Natalee Holloway gehoord danwel interesseert zich helemaal (niet meer) voor de zaak. Hoe erg de verdwijning ook is, alleen in de Verenigde Staten verdwijnen er 10-tallen mensen. De meesten worden gelukkig weer levend en wel gevonden, maar er zijn er ook een groot aantal die vermoord worden.

Hoewel is de methoden van Peter de Vries niet ondersteun en het met name een medaispektakel vind, heeft hij er in elk geval voor gezorgd dat de zaak heropend werd en dat is een goede zaak.
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #484 on: May 05, 2008, 09:19:38 AM »

GBMW,

Ik las je post boven maar heb geen zin meer daar te posten. Veel te lastig in het Engels en als je met dingen komt, vallen ze je samen aan met rare vragen. Toen ik vraagtekens bij dat filmpje van Kalpoe zette, werden ze woest. Denk je dat, etc. etc. Toevallig las ik op scrux dat ze ook vraagtekens bij dat filmpje zetten, en gister zag iemand het en zei: "wat is dat voor raar filmpje". Dat ligt toch niet aan mij? Zo'n stom filmpje met een half hoofd wordt heilig verklaard en dan vallen ze mij aan als ik zeg dat ik twijfel. Nu lees ik dat er is gesuggereerd dat er gemanipuleerd is met dat filmpje. Nou, dat zou mij dus niet verbazen met zo'n halve kop, wat een idioot filmpje.

Ik ga niet zonder respect met mensen om, maar ze vallen mij onredelijk aan. Uiteindelijk zeg je iets terug. En ja ik vind dat er ontzettend stomme koeien tussenzitten en dat heb ik even gezegd. Nu zaniken ze weer over dat ik het over "we" heb. Ze snappen toch zelf ook wel dat er meer Nederlanders meelezen?

Als je de verklaringen van de Kalpoe broertjes leest, kun je bijna met zekerheid zeggen dat de broertjes zijn geframed. Joran had al gezegd dat ze moesten zeggen dat ze Natalee bij het hotel hadden afgezet (in plaats van bij VdSloot).
Toen de broertjes dat weigeren (Joran en zijn pa hadden het zo gezegd) is Steve gekomen om ze te vertellen dat hij ze gezien heeft. Drie tegen twee. Als ze hadden ontkend, zou er worden gedacht dat de broertjes Natalee hadden meegenomen.

Nou klopt er dus iets niet want je maakt mij toch niet wijs dat die Steve heeft gezien dat de jongens en Natalee oppikten bij C&C en dat hij dan ook nog eens zag dat hij ze bij het Holiday Inn afzette? Dat is wel erg toevallig he?
Was hij daar dan toevallig ook weer? Dus dat die jongens geframed zijn, ligt voor de hand.

Gister vertelde iemand me dat de Kalpoe broers al veel eerder zijn vrijgelaten dat Joran.
Weet jij of dat klopt?

Hier is een stukje van Satish van 11 juni, waardoor ik o.a. denk dat ze geframed zijn, lees maar eens. Ik hoor wel graag van je wat je ervan denkt.

Quote
Two weeks ago my brother came home from work in the afternoon it was approximately 16.00 hours. My brother came to my room. He told me that during the day, while he was working, a boy had come up to him named Steve and that he had told him that he had seen us dropping off the girl at the Holiday Inn. My brother had told me that Steve could tell in detail how he had seen us leave Carlos & Charlies and had seen us later at the Holiday Inn. Steve supposedly also saw how the girl had fallen down and how our long friend had helped the girl get back to her feet. My brother had told me that this guy Steve had given him his phone-number, just in case he had to go to the police and give a statement as a witness. According to my brother this guy Steve told him that he was supposed to go to work that day, but that he didn't go to work. My brother had told me that he had seen Steve before, but that he hadn't known his name. I asked my brother how that was possible because we didn't drop off the girl at the Holiday Inn.

To your question as to what I think the story of this Steve is all about, I can state the following. My brother and me both thought it was strange. I cannot give any explanation for it.


Logged
GBMW
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 330


« Reply #485 on: May 05, 2008, 11:48:33 AM »

GBMW,

Ik las je post boven maar heb geen zin meer daar te posten. Veel te lastig in het Engels en als je met dingen komt, vallen ze je samen aan met rare vragen. Toen ik vraagtekens bij dat filmpje van Kalpoe zette, werden ze woest. Denk je dat, etc. etc. Toevallig las ik op scrux dat ze ook vraagtekens bij dat filmpje zetten, en gister zag iemand het en zei: "wat is dat voor raar filmpje". Dat ligt toch niet aan mij? Zo'n stom filmpje met een half hoofd wordt heilig verklaard en dan vallen ze mij aan als ik zeg dat ik twijfel. Nu lees ik dat er is gesuggereerd dat er gemanipuleerd is met dat filmpje. Nou, dat zou mij dus niet verbazen met zo'n halve kop, wat een idioot filmpje.

Ik ga niet zonder respect met mensen om, maar ze vallen mij onredelijk aan. Uiteindelijk zeg je iets terug. En ja ik vind dat er ontzettend stomme koeien tussenzitten en dat heb ik even gezegd. Nu zaniken ze weer over dat ik het over "we" heb. Ze snappen toch zelf ook wel dat er meer Nederlanders meelezen?

Als je de verklaringen van de Kalpoe broertjes leest, kun je bijna met zekerheid zeggen dat de broertjes zijn geframed. Joran had al gezegd dat ze moesten zeggen dat ze Natalee bij het hotel hadden afgezet (in plaats van bij VdSloot).
Toen de broertjes dat weigeren (Joran en zijn pa hadden het zo gezegd) is Steve gekomen om ze te vertellen dat hij ze gezien heeft. Drie tegen twee. Als ze hadden ontkend, zou er worden gedacht dat de broertjes Natalee hadden meegenomen.

Nou klopt er dus iets niet want je maakt mij toch niet wijs dat die Steve heeft gezien dat de jongens en Natalee oppikten bij C&C en dat hij dan ook nog eens zag dat hij ze bij het Holiday Inn afzette? Dat is wel erg toevallig he?
Was hij daar dan toevallig ook weer? Dus dat die jongens geframed zijn, ligt voor de hand.

Gister vertelde iemand me dat de Kalpoe broers al veel eerder zijn vrijgelaten dat Joran.
Weet jij of dat klopt?

Hier is een stukje van Satish van 11 juni, waardoor ik o.a. denk dat ze geframed zijn, lees maar eens. Ik hoor wel graag van je wat je ervan denkt.

Quote
Two weeks ago my brother came home from work in the afternoon it was approximately 16.00 hours. My brother came to my room. He told me that during the day, while he was working, a boy had come up to him named Steve and that he had told him that he had seen us dropping off the girl at the Holiday Inn. My brother had told me that Steve could tell in detail how he had seen us leave Carlos & Charlies and had seen us later at the Holiday Inn. Steve supposedly also saw how the girl had fallen down and how our long friend had helped the girl get back to her feet. My brother had told me that this guy Steve had given him his phone-number, just in case he had to go to the police and give a statement as a witness. According to my brother this guy Steve told him that he was supposed to go to work that day, but that he didn't go to work. My brother had told me that he had seen Steve before, but that he hadn't known his name. I asked my brother how that was possible because we didn't drop off the girl at the Holiday Inn.

To your question as to what I think the story of this Steve is all about, I can state the following. My brother and me both thought it was strange. I cannot give any explanation for it.




He Briany!

ik denk ook dat de broertjes erin geluisd zijn. Denk wel dat het echt Deepak op de tape is en dat daar inderdaad mee gemanipuleerd is (met dat we did / didn't all have sex with...). En dat moet echt een leugen zijn (dat het dus niet gebeurd is) + gemanipuleerd qua montage...anders waren ze volgens mij nooit die rechtszaak begonnen.

Als er weinig bewijs is en je hebt in eerste instantie gelogen....ze hebben zichzelf enorm in het verdachtenhoekje geplaatst door Joran te helpen...maar waarschijnlijk met de juiste intenties. Wie gaat er nu van uit dat er iets gebeurt, dat iemand dan geen hulp gaat halen, erover liegt etc.? Ze wilden gewoon een vriend helpen die in de problemen zat toen Natalee verdwenen was. Waarschijnlijk dachten ze dat de meid met een paar dagen weer met een megafeestkater tevoorschijn zou komen.
Tegen de tijd dat ze erachter kwamen dat er iets echt niet pluis was zijn ze de waarheid gaan vertellen volgens mij maar toen was het al enigszins te laat.
En in zo'n situatie, weinig bewijs, de leugens / valse alibi's....politie keert zich tegen je...dus kan me voorstellen dat je dan snel je mond dichthoudt...je kiest toch eerst voor je zelf. Niemand heeft zin om jaren de bak in te gaan...helemaal wanneer je onschuldig bent.
Aangezien Paulus & Joran met hen de alibi op een rijtje gezet hebben qua verhaallijn denk ik wel dat ze meer weten...sommige dingen moeten opgevallen / opgevangen zijn in die tijd / dagen...maar wellicht uit angst zullen ze hun mond dichthouden. Misschien hebben ze ook wel meer gedaan en ook niet echt netjes gehandeld naar Natalee toe....wellicht ook wel geen echte zuivere koffie qua gedrag....maar dat maakt ze nog geen moordenaars / verkrachters / kidnappers in mijn ogen.

En ja, de broertjes Kalpoe waren in de zomer van 2005 eerder vrijgelaten dan Joran....en later weer opgepakt samen met Freddy...maar dat was volgens Dompig om de Kalpoes te laten bekennen...niet echt gebaseerd op nieuw bewijsmateriaal dus.

9 Juni 2005: Joran & Kalpoes opgepakt
04 Juli 2005: Kalpoes vrijgelaten
26 augustus 2005: Kalpoes weer opgepakt (ook Freddy)
03 September 2005: Joran, Freddy & Kalpoes vrijgelaten

Joran heeft dus gewoon van 09 juni t/m 03 September vastgezeten.

Hier is een wikipedialinkje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Natalee_Holloway#Arrest_of_new_suspects.2C_the_Dutch_take_over_the_investigation

Denk dat Steve inderdaad door Joran of iemand uit zijn omgeving gevraagd is om wat te verklaren...en dat heeft gevraagd aan Steve zonder dat door te geven aan / te overleggen met de Kalpoes.
Logged
GBMW
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 330


« Reply #486 on: May 05, 2008, 12:05:51 PM »

GBMW,

Ik las je post boven maar heb geen zin meer daar te posten. Veel te lastig in het Engels en als je met dingen komt, vallen ze je samen aan met rare vragen. Toen ik vraagtekens bij dat filmpje van Kalpoe zette, werden ze woest. Denk je dat, etc. etc. Toevallig las ik op scrux dat ze ook vraagtekens bij dat filmpje zetten, en gister zag iemand het en zei: "wat is dat voor raar filmpje". Dat ligt toch niet aan mij? Zo'n stom filmpje met een half hoofd wordt heilig verklaard en dan vallen ze mij aan als ik zeg dat ik twijfel. Nu lees ik dat er is gesuggereerd dat er gemanipuleerd is met dat filmpje. Nou, dat zou mij dus niet verbazen met zo'n halve kop, wat een idioot filmpje.

Ik ga niet zonder respect met mensen om, maar ze vallen mij onredelijk aan. Uiteindelijk zeg je iets terug. En ja ik vind dat er ontzettend stomme koeien tussenzitten en dat heb ik even gezegd. Nu zaniken ze weer over dat ik het over "we" heb. Ze snappen toch zelf ook wel dat er meer Nederlanders meelezen?

Sommige posters willen niets horen wat niet in hun straatje past...helaas is dat zo. En dan reageren ze regelmatig op een zeer kinderachtige manier...onbeschoft zelfs soms. Hun waarheid is de waarheid en iets anders willen ze niet horen en een ander mag er niet anders over denken. Zelf post ik ook op RU en word daar zelf ook steeds botter merk ik. De ene reactie lokt de andere uit....maar houd er niet van dus probeer er wel aan te denken...lukt soms wel en soms niet. Wink Maar gelukkig geldt het maar voor een aantal posters hoor; lang niet iedereen zit zo in elkaar!
Logged
GBMW
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 330


« Reply #487 on: May 05, 2008, 12:18:36 PM »



Misschien eens handig om door te lezen !



Checklist psychopaat :
De checklist bestaat uit twintig kenmerken die bij een persoon in meerdere of mindere mate aanwezig kunnen zijn.

Psychopaten hebben grote problemen met hun gevoelens ten opzichte van andere mensen en met relaties. Acht van de twintig kenmerken in de checklijst hebben hiermee te maken.

 Gladde prater/oppervlakkige charme.
Het prototype psychopaat is oppervlakkig in het contact met anderen. Psychopaten vertellen vaak sterke verhalen, en proberen zich beter voor te doen dan ze zijn, waarbij ze vaak wel charmant overkomen.

 Sterk opgeblazen gevoel van eigenwaarde.
Het zijn opscheppers die een veel te positieve inschatting hebben van hun talenten en vaardigheden.

 Pathologisch liegen.
Psychopaten zijn notoire leugenaars die er meestal geen enkele moeite mee hebben als ze worden betrapt op een leugen. Ze hebben overal een excuus of reden voor en willen nog wel eens iets op 'erewoord beloven', ook al blijkt dat erewoord haast nooit wat waard te zijn.

 Gebrek aan berouw of schuldgevoel.
Psychopaten kennen geen schuldgevoelens of spijt over de dingen die ze anderen aandoen. Ze kunnen zeggen dat het slachtoffer het verdiende of dat het slachtoffer eigenlijk niets bijzonders is aangedaan.

 Geen verantwoordelijkheid nemen voor het eigen gedrag.
Ze zijn niet in staat of niet bereid om de verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen gedragingen. Het zijn altjjd anderen die de schuld krijgen en anders is er wel een alternatief excuus te vinden.

 List en bedrog/manipulerend gedrag.
Het prototype psychopaat manipuleert en bedriegt anderen en besteedt daarbij geen aandacht aan wat dat voor hen betekent.

Ze vertonen daarbij nogal eens crimineel gedrag in de vorm van bijvoorbeeld fraude en verduistering en niet-crimineel gedrag in de vorm van overspel en het aftroggelen van geld van familieleden.
 Ontbreken aan emotionele diepgang.
Psychopaten komen op anderen over als koud en ongevoelig. Hun 'emoties' doen vaak als dramatisch, kortstondig en onecht.

 Kil/gebrek aan empathie.
In al hun gedragingen tonen psychopaten weinig respect voor de rechten, gevoelens en hetwel zijn van anderen. Ze beschouwen andere mensen als potentiele slachtoffers die te manipuleren zijn en beschouwen zichzelf als de belangrijkste persoon die er is.

Naast problemen met hun gevoelens ten opzichte van andere mensen en met relaties, vertonen psychopaten zeer problematisch gedrag in hun levensstijl.

 Prikkelhongerig/neiging tot verveling.
Psychopatsn hebben een zeer sterke behoefte aan stimulatie en een ongebruikelijk sterke afkeer van verveling. Ze leiden doorgaans een snel leven met veel risicogedrag en experimenten met drugs, en vinden dat school, werk en langdurende relaties saais en vervelend zijn.

 Parasitaire levensstijl.
Een psychopaat kiest er vaak voor om te teren op de zak van de familie, partner of vrienden, en vermijdt het hebben van een vaste baan.

 Gebrekkige beheersing van gedrag.
Kenmerkend is dat ze vaak opvliegend zijn en zich slecht kunnen beheersen. Op mislukkingen, kritiek en frustraties reageert een psychopaat vaak met geweld, scheldpartijen of bedreigingen. Dit kan even snel ophouden als het is begonnen.

 Impulsiviteit.
Psychopaten gedragen zich vaak uitermate impulsief zonder echt stil te staan bij de voors en tegens van hun gedrag: Relaties worden nogal eens beëindigd, banen worden opgezegd en ze verhuizen zonder anderen daarover te informeren en zonder dat de beslissing goed is overdacht.

Onverantwoordelijk gedrag.
Psychopaten tonen geen verantwoordelijkheidsgevoel of loyaliteit ten opzichte van familie, vrienden, werkgevers, huisbazen of anderen. De omgang met geld is vaak bedroevend. Ze hebben schulden, gaan beroerd om met zakenrelaties, en zijn hun familie vaak enorm tot last.

 Ontbreken van realistische doelen op de lange termijn.
Psychopaten hebben geen plannen of doelen voor de lange termijn. Ze leven van dag tot dag en veranderen hun plannen continu, en storen zich er niet aan dat hun leven vrij inhoudsloos is.

 Gedragsproblemen op jonge leeftijd.
De kinderjaren kenmerken zich door tal van problemen zoals liegen, vechtpartijen, diefstalletjes, beroving, brandstichting en uitingen van geweld tegen mens en dier. De psychopaat staat daardoor vaak al vroeg bekend als het zwarte schaap van de familie.

 Jeugdcriminaliteit.
In hun tienertijd gedragen ze zich zeer antisociaal en krijgen ze te maken met arrestaties en veroordelingen.

 Schending van voorwaardelijke invrijheidsstelling.
Als volwassene onderneemt de gedetineerde psychopaat ontsnappingspogingen, keert niet terug van weekendverloven, begaat delicten tijdens de voorwaardelijke invrijheidsstelling, en houdt zich niet aan de voorwaarden van de voorwaardelijke gevangenisstraf.

 



Zeg Johan...dit lijstje is wel heeeeeeeeel erg kloppend naar mijn idee....dit heb je toch niet zelf in elkaar zitten futselen wel? 
Logged
briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #488 on: May 05, 2008, 03:23:58 PM »

GBMW,
Ik las de stukjes die je boven plaatste.
Deepak verklaart dit op 9 juni:
Quote
My car was the only one parked in the back of the parking lot.
Dat maakt het nog wonderlijker dat Steve hen zou hebben gezien. Ook is het vreemd dat Steve zijn telefoonnummer geeft aan Deepak, voor het geval hij naar de politie zou moeten. Zo van ”waarschuw me nog even als je naar de politie gaat, dan praat ik nog even met je”. Waarom geeft hij anders zijn nummer?

Over dat filmpje van Deepak vraag ik me echt af, waarom Deepak zoiets zou zeggen, zou toegeven dat hij het was, maar ontkent dat hij bepaalde dingen gezegd heeft. Zoiets zou hij dan toch nooit zeggen?  Het is totaal niet logisch en bovendien halen mensen wel vaker van dat soort trucs uit om hun gelijk te halen.

Dan nog even over die tuinman:
Quote
Today, August 15th, 2005 appeared in front of the judge-commissioner, Mr. J.S. Kuiperdal, assisted by the clerk Mrs. R.I. Koolman.

Last Name : PENATA RAMOS
Could you recall the statement that you made to the police on July 22nd 2005 about 19:25? Yes
You ask me why I did not show up on the previous occasions. There are persons, who wanted to put pressure on me to make a statement. I have discussed the matter with my boss. I had booked my holidays and didn’t know I was searched for. I have been put under pressure by someone from Bubali, two inspectors and fat man. They wanted me to make a statement. The second time I wasn’t here. When I passed the car that evening, it was dark. The car was entirely illuminated by the headlights of my "van". The lights did not reflect in the car. You ask me why I have waited with making my statement. Two guards were arrested at first, who proved to be innocent. The person who worked at the Tattoo also didn’t know anything. A few days after the photo appeared in the Diario, I told it to my boss. Due to the attention that the case attracted, my boss said that I should wait for a while. I have almost lost my job.
Wat een verhaal.
Hij kwam dus nadat die hoteljongens waren vrijgelaten, en vond het niet nodig te gaan, omdat er al mensen waren gearresteerd. Zo ging het zeker ook met die mensen van dat "autowasverhaal". Je kunt uit alles lezen dat die auto niet gewassen is. De hele auto is binnenste buiten gekeerd.

En dan dit:

Quote
Deepak 11 juni 2005

Then he said to me that if the police should ask anything, we should say the following: That we left together with the girl from "Carlos & Charlie's", that we drove around, that Joran kissed and fingered her, that she fell asleep in the car and that we had taken her to the hotel.
snip
To your question whether I had thought about telling the truth that night, I can say the following. I had not told the truth because first of all Joran had asked me not to, he is my friend and I was afraid of the police because I thought that I would get into trouble with the police.
snip
To your question how Natalee was that night in "Carlos & Charlies", I can say the following. She danced beautifully, I had lied in my previous statement about her being unsteady on her feet when she stepped off the stage. That was beside the truth. She had a steady walk. In my opinion she was reasonably "with it".

Snip

I just remembered something. If Joran says that we took him home, then that is not the truth. Because he had sent me a message that said that he when he got home he would get online. You should check my mobile phone to see if the message is still in there.
Snip
To your question whether Joran told me what he had told Freddy, I can say the following. Joran told me that he had told Freddy the truth and the made up story. I know that he trusts Freddy more because they have known each other for a long time. If you go and talk to Freddy, he will tell you the made up story and maybe also the truth.
snip
To your question as to what Joran's father had advised us, I can say the following. He told us that if we were to be arrested that we should remain calm and not come up with a different story.

Dat ze goed kon dansen had ik ook al gezien. Lijkt me wel waar wat hij zegt.

P.S.: gezellig he, dat je zo op je kop krijgt omdat je een andere mening hebt.
Heb je wel eens Jonathan van crux gelezen? Hij dacht er vorig jaar al zo over. Ik weet niet of je hem hebt gelezen, ik zag het pas dit weekend, hij is scherp.



Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #489 on: May 06, 2008, 07:50:55 AM »





Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #490 on: May 06, 2008, 07:54:36 AM »

travel-update omtrent Joran van der Sloot.  Bon Geen Style

Meneer de meisjeskwijt- maker zat vorige maand nog in een overvol Bangkok, Thailand. Momenteel chilt het 'geesteszieke' pappakindje op het idyllische vakantie-eilandje Koh Tao, enkele kilometers uit de kust in de Golf van Thailand. Lekker Bacardi's 151 wegslaan op Sairee-Beach, beetje scuba-duiken op Shark Island en natuurlijk Taaise hoeren oppikken in Main Street. Dit weten we omdat Joran niet zo zuinig is op zijn spullen. Zijn paspoort bijvoorbeeld laat hij overal slingeren. Kijk HIER naar zijn indrukwekkende verzameling douanestempels. Hong-Kong, Venezuela en natuurlijk de States. Welke potentiële verbergplaats van Natalee heeft Joran eigenlijk niet bezocht? Op 4 maart checkte Joran in Bangkok in dankzij een standaard 30-dagen toeristenvisa. Inclusief de verlenging mocht Joran tot 9 april in Thailand verblijven. Maar op de driehoekstempel is te zien dat hij pas op 19 april het land verliet. Een belletje met de Thaise Ambassade leert ons dat dat Joran een boete van 5000 Baht = 100 euri opleverde. Bovendien kwam hij 25 april jl. Thailand weer officieel binnen terwijl de Televaag hem op 24 april heeft gespot op Chatuchak Market in Bangkok. Meneer verbleef toen dus illegaal in Thailand. He swa, pas je wel een beetje op voor de Taaise pliesie? Niet vergeten: Je huidige visum verloopt op 24 mei...

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #491 on: May 06, 2008, 07:57:33 AM »



Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #492 on: May 06, 2008, 10:43:17 AM »

is dat 2 keer APR/ AUG normaal ???
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #493 on: May 06, 2008, 10:54:05 AM »

Ik denk dat Joran en z'n vriendjes  proberen in de media te blijven en ze continu op het verkeerde been proberen te zetten .
Ze doen dat echter Zo slordig dat het iedere keer weer opvalt en ze door de mand vallen .
Eigenlijk een beetje zielig dus .
Z'n vriendjes moeten nog maar wat Photoshop curusjes volgen lijkt me 
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #494 on: May 06, 2008, 11:28:47 AM »

Does anybody know whether Satish had his driverslicence?
Logged
caesu
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2001



« Reply #495 on: May 06, 2008, 12:17:57 PM »

is dat 2 keer APR/ AUG normaal ???


kijk maar in je eigen paspoort 
Logged

briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #496 on: May 06, 2008, 12:44:48 PM »

Peter R was net op TV. Volgens hem wordt er nog steeds hard aan de zaak gewerkt.

Hij vertelde dat hij ook door een vliegtuigmij was gebeld. Joran was met een joint op het toilet betrapt.

En het paspoort was door touristen gevonden.

Nou, weten we dat ook weer.
Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #497 on: May 06, 2008, 01:04:07 PM »

is dat 2 keer APR/ AUG normaal ???


kijk maar in je eigen paspoort 

zal ik straks doen  caesu ! was me gewoon opgevallen
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
GBMW
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 330


« Reply #498 on: May 06, 2008, 01:19:38 PM »

GBMW,
Ik las de stukjes die je boven plaatste.
Deepak verklaart dit op 9 juni:
Quote
My car was the only one parked in the back of the parking lot.
Dat maakt het nog wonderlijker dat Steve hen zou hebben gezien. Ook is het vreemd dat Steve zijn telefoonnummer geeft aan Deepak, voor het geval hij naar de politie zou moeten. Zo van ”waarschuw me nog even als je naar de politie gaat, dan praat ik nog even met je”. Waarom geeft hij anders zijn nummer?

Over dat filmpje van Deepak vraag ik me echt af, waarom Deepak zoiets zou zeggen, zou toegeven dat hij het was, maar ontkent dat hij bepaalde dingen gezegd heeft. Zoiets zou hij dan toch nooit zeggen?  Het is totaal niet logisch en bovendien halen mensen wel vaker van dat soort trucs uit om hun gelijk te halen.

Dan nog even over die tuinman:
Quote
Today, August 15th, 2005 appeared in front of the judge-commissioner, Mr. J.S. Kuiperdal, assisted by the clerk Mrs. R.I. Koolman.

Last Name : PENATA RAMOS
Could you recall the statement that you made to the police on July 22nd 2005 about 19:25? Yes
You ask me why I did not show up on the previous occasions. There are persons, who wanted to put pressure on me to make a statement. I have discussed the matter with my boss. I had booked my holidays and didn’t know I was searched for. I have been put under pressure by someone from Bubali, two inspectors and fat man. They wanted me to make a statement. The second time I wasn’t here. When I passed the car that evening, it was dark. The car was entirely illuminated by the headlights of my "van". The lights did not reflect in the car. You ask me why I have waited with making my statement. Two guards were arrested at first, who proved to be innocent. The person who worked at the Tattoo also didn’t know anything. A few days after the photo appeared in the Diario, I told it to my boss. Due to the attention that the case attracted, my boss said that I should wait for a while. I have almost lost my job.
Wat een verhaal.
Hij kwam dus nadat die hoteljongens waren vrijgelaten, en vond het niet nodig te gaan, omdat er al mensen waren gearresteerd. Zo ging het zeker ook met die mensen van dat "autowasverhaal". Je kunt uit alles lezen dat die auto niet gewassen is. De hele auto is binnenste buiten gekeerd.

En dan dit:

Quote
Deepak 11 juni 2005

Then he said to me that if the police should ask anything, we should say the following: That we left together with the girl from "Carlos & Charlie's", that we drove around, that Joran kissed and fingered her, that she fell asleep in the car and that we had taken her to the hotel.
snip
To your question whether I had thought about telling the truth that night, I can say the following. I had not told the truth because first of all Joran had asked me not to, he is my friend and I was afraid of the police because I thought that I would get into trouble with the police.
snip
To your question how Natalee was that night in "Carlos & Charlies", I can say the following. She danced beautifully, I had lied in my previous statement about her being unsteady on her feet when she stepped off the stage. That was beside the truth. She had a steady walk. In my opinion she was reasonably "with it".

Snip

I just remembered something. If Joran says that we took him home, then that is not the truth. Because he had sent me a message that said that he when he got home he would get online. You should check my mobile phone to see if the message is still in there.
Snip
To your question whether Joran told me what he had told Freddy, I can say the following. Joran told me that he had told Freddy the truth and the made up story. I know that he trusts Freddy more because they have known each other for a long time. If you go and talk to Freddy, he will tell you the made up story and maybe also the truth.
snip
To your question as to what Joran's father had advised us, I can say the following. He told us that if we were to be arrested that we should remain calm and not come up with a different story.

Dat ze goed kon dansen had ik ook al gezien. Lijkt me wel waar wat hij zegt.

P.S.: gezellig he, dat je zo op je kop krijgt omdat je een andere mening hebt.
Heb je wel eens Jonathan van crux gelezen? Hij dacht er vorig jaar al zo over. Ik weet niet of je hem hebt gelezen, ik zag het pas dit weekend, hij is scherp.


Thanks....waar stond dat statementverhaal van Ramos?

Crux heb ik ook veel bekeken inderdaad, ben bezig veel uit te printen want dat gestaar naar mijn computerscherm is niet echt goed voor mijn ogen merk ik Wink
Logged
briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #499 on: May 06, 2008, 02:19:03 PM »

GBMW,
Ik las de stukjes die je boven plaatste.
Deepak verklaart dit op 9 juni:
Quote
My car was the only one parked in the back of the parking lot.
Dat maakt het nog wonderlijker dat Steve hen zou hebben gezien. Ook is het vreemd dat Steve zijn telefoonnummer geeft aan Deepak, voor het geval hij naar de politie zou moeten. Zo van ”waarschuw me nog even als je naar de politie gaat, dan praat ik nog even met je”. Waarom geeft hij anders zijn nummer?

Over dat filmpje van Deepak vraag ik me echt af, waarom Deepak zoiets zou zeggen, zou toegeven dat hij het was, maar ontkent dat hij bepaalde dingen gezegd heeft. Zoiets zou hij dan toch nooit zeggen?  Het is totaal niet logisch en bovendien halen mensen wel vaker van dat soort trucs uit om hun gelijk te halen.

Dan nog even over die tuinman:
Quote
Today, August 15th, 2005 appeared in front of the judge-commissioner, Mr. J.S. Kuiperdal, assisted by the clerk Mrs. R.I. Koolman.

Last Name : PENATA RAMOS
Could you recall the statement that you made to the police on July 22nd 2005 about 19:25? Yes
You ask me why I did not show up on the previous occasions. There are persons, who wanted to put pressure on me to make a statement. I have discussed the matter with my boss. I had booked my holidays and didn’t know I was searched for. I have been put under pressure by someone from Bubali, two inspectors and fat man. They wanted me to make a statement. The second time I wasn’t here. When I passed the car that evening, it was dark. The car was entirely illuminated by the headlights of my "van". The lights did not reflect in the car. You ask me why I have waited with making my statement. Two guards were arrested at first, who proved to be innocent. The person who worked at the Tattoo also didn’t know anything. A few days after the photo appeared in the Diario, I told it to my boss. Due to the attention that the case attracted, my boss said that I should wait for a while. I have almost lost my job.
Wat een verhaal.
Hij kwam dus nadat die hoteljongens waren vrijgelaten, en vond het niet nodig te gaan, omdat er al mensen waren gearresteerd. Zo ging het zeker ook met die mensen van dat "autowasverhaal". Je kunt uit alles lezen dat die auto niet gewassen is. De hele auto is binnenste buiten gekeerd.

En dan dit:

Quote
Deepak 11 juni 2005

Then he said to me that if the police should ask anything, we should say the following: That we left together with the girl from "Carlos & Charlie's", that we drove around, that Joran kissed and fingered her, that she fell asleep in the car and that we had taken her to the hotel.
snip
To your question whether I had thought about telling the truth that night, I can say the following. I had not told the truth because first of all Joran had asked me not to, he is my friend and I was afraid of the police because I thought that I would get into trouble with the police.
snip
To your question how Natalee was that night in "Carlos & Charlies", I can say the following. She danced beautifully, I had lied in my previous statement about her being unsteady on her feet when she stepped off the stage. That was beside the truth. She had a steady walk. In my opinion she was reasonably "with it".

Snip

I just remembered something. If Joran says that we took him home, then that is not the truth. Because he had sent me a message that said that he when he got home he would get online. You should check my mobile phone to see if the message is still in there.
Snip
To your question whether Joran told me what he had told Freddy, I can say the following. Joran told me that he had told Freddy the truth and the made up story. I know that he trusts Freddy more because they have known each other for a long time. If you go and talk to Freddy, he will tell you the made up story and maybe also the truth.
snip
To your question as to what Joran's father had advised us, I can say the following. He told us that if we were to be arrested that we should remain calm and not come up with a different story.

Dat ze goed kon dansen had ik ook al gezien. Lijkt me wel waar wat hij zegt.

P.S.: gezellig he, dat je zo op je kop krijgt omdat je een andere mening hebt.
Heb je wel eens Jonathan van crux gelezen? Hij dacht er vorig jaar al zo over. Ik weet niet of je hem hebt gelezen, ik zag het pas dit weekend, hij is scherp.


Thanks....waar stond dat statementverhaal van Ramos?

Crux heb ik ook veel bekeken inderdaad, ben bezig veel uit te printen want dat gestaar naar mijn computerscherm is niet echt goed voor mijn ogen merk ik Wink

http://www.hollowaycase.com/
Police File & Civil Case Documents
Aruban Police documents: Statements.
6e van onderen.

Vergeet niet de onderste te lezen genaamd Cocaine Witness Statement. 
Logged
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Use of this web site in any manner signifies unconditional acceptance, without exception, of our terms of use.
Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC
 
Page created in 2.184 seconds with 19 queries.