April 19, 2024, 11:54:01 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NEW CHILD BOARD CREATED IN THE POLITICAL SECTION FOR THE 2016 ELECTION

Home   Help Login Register  
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Go Down
  Print  
Author Topic: Lively Case Discussion #602 4/17 - 4/21/2007  (Read 168723 times)
klaasend
Administrator
Monkey Mega Star

« on: April 17, 2007, 10:34:49 PM »

Let's hope 2007 brings Justice for Natalee

robots
Monkey All Star Jr.

« Reply #1 on: April 18, 2007, 01:18:59 AM »

Cool

Man is kind enough when he is not excited by religion.
- A Horse's Tale
klaasend
Administrator
Monkey Mega Star

« Reply #2 on: April 18, 2007, 01:23:06 AM »

You're sneaky Robots  Laughing

I think I'm going to call it a night too!

GOODNIGHT ALL!
Peaches
Monkey Junky

~WE LOVE YOU PEACHES~

« Reply #3 on: April 18, 2007, 06:23:02 AM »

Good morning.

Last chemo today!  

I'll be thinking about y'all.  (Well, actually, I'll be napping......)

Have a great day.

"I bring my better angels to every fight".
Expect a miracle.
Frijole
Monkey Junky

« Reply #4 on: April 18, 2007, 07:00:51 AM »

Peaches that is so great!  Will be thinking of you and sending postive vibes your way.  Way to go girl.

Morning monkeys.... have a great day all.
Leslie
Monkey Junky

« Reply #5 on: April 18, 2007, 07:33:37 AM »

Diario
http://www.diarioaruba.com/
Amigoe
http://www.amigoe.com/english/
BonDia
http://www.cspnv.com/
Solo di Pueblo
http://www.solodipueblo.com/
Aruba Today
http://www.arubatoday.com/
Translator:
http://papiamentu.donamaro.nl

Fox reported...I decided...Click!
msmarple
Monkey Junky

« Reply #6 on: April 18, 2007, 07:43:00 AM »

http://www.amigoe.com/english/  04/18/2007:

Minister asks RST for assistance  

ORANJESTAD – Justice-minister Rudy Croes (MEP) has asked the Detective Cooperative Team ( RST ) to help with the investigation on the ‘Namdar bribery letter’.  The minister hopes to get faster results with the help of RST ; especially because the governor is also mentioned in the case.  

Croes says that he has advised the government to include RST in the case.  The minister also hopes that this way ‘the people wouldn’t think that the investigation is not objective’.  If it is a matter of bribery, then heads will have to roll, especially if government officials or ministers are involved.   Croes also expects Aruban detectives to go to the United States to further investigate Namdar; when, he doesn’t know.  He says that he hasn’t received any request for duty travel yet.  

He also doesn’t know whether the OM considers the letter of Namdar as authentic.  Edwin Duijneveld, the lawyer of Michael Williams said last week in an interview with Amigoe that Justice considers the letter authentic, that the investigation has started already, and that besides Williams, also other people are involved.     “I do not know whether the investigation has started earlier, because I was not on the island.  As far as I am aware of, it started when the governor became involved with the case”, said Croes.  

Interview provoked a whole lot of reactions  

The interview with Duijneveld provoked a whole lot of reactions.  Liesje Khemlani-Flanegin, archivist and financial employee with the Parliament, who Duijneveld mentioned in the article as a former girlfriend of Williams, is considering taking legal actions.  “I only know Williams as campaign-leader of Briesen (Tourism-minister, editor).  It is a very gross accusation of Duijneveld and I will take legal actions.  Besides, I am married for 20 years.  I’m also considering legal proceedings against Diario.   They have published an e-mail that I have sent from my home computer to friends.  That is invasion of my privacy.  We are considering taking legal actions, based on the law protection of personal particulars.”  

The information that Khemlani-Flanegin sent per e-mail to a big group of entrepreneurs of Indian origin on March 16th, is copied from the websites of Aruba Today and Royal Caribbean Cruise Lines.  On March 15th on Top FM, she heard an interview with Briesen about signing a declaration of intent with Royal Caribbean and Namdar in Panama , and she also added this information in the e-mail.  “It was a private e-mail to acquaintances.  How did it get in the paper, I don’t know, but it is disgraceful.”

Why did they have to disappear her body?

Murder & Crime on  Aruba Summary - http://tinyurl.com/2lhukn

My usual avatar is an orchis simia (monkey orchid) plant.
MsVada
Monkey Junky

« Reply #7 on: April 18, 2007, 07:45:12 AM »

Quote from: "Peaches"
Good morning.

Last chemo today!  

Have a great day.

Wonderful news Peaches!  I am sending happy thoughts your way.

Maine, born and raised!
yapperz1
Monkey Junky

« Reply #8 on: April 18, 2007, 08:17:27 AM »

WOOOHOOO Peaches!!!! Will be thinking of you & praying for you today.

Morning Monkeys. So someone wants to sue Diario? What else is new. Jossy is the only one of the island media who has the guts to print the truth. IMO

I STAND WITH THE GIRL, NATALEE HOLLOWAY

ARUBA
Frijole
Monkey Junky

« Reply #9 on: April 18, 2007, 08:25:49 AM »

Heh Yaps, love the avatar!  lol  Off to work but wanted to send you a cyber howdy!
Kimmy53
Monkey Junky

« Reply #10 on: April 18, 2007, 08:43:37 AM »

Quote from: "Peaches"
Good morning.

Last chemo today!  

Have a great day.

YAY for you Peaches!!!  The LAST chemo.  I will be sending healing thoughts and saying special prayers for you today.

Good Morning Monkeys!

~Our greatest glory is not in never failing, but in rising up everytime we fail~
yapperz1
Monkey Junky

« Reply #11 on: April 18, 2007, 08:55:14 AM »

Quote from: "Frijole"
Heh Yaps, love the avatar!  lol  Off to work but wanted to send you a cyber howdy!

Hiya Beans!!! Have a great day & give the girls a hug for me  when you get home.

Just wanted to leave Ado a note. I read your theories. I believe that Paulus was involved from the get go in Natalee's disappearance. I think he knew full well everything that happened because HE WAS THERE!!!

I STAND WITH THE GIRL, NATALEE HOLLOWAY

ARUBA
San
Super Moderator
Monkey Mega Star

« Reply #12 on: April 18, 2007, 08:56:42 AM »

Quote from: "yapperz1"
Quote from: "Frijole"

Hiya Beans!!! Have a great day & give the girls a hug for me  when you get home.

Just wanted to leave Ado a note. I read your theories. I believe that Paulus was involved from the get go in Natalee's disappearance. I think he knew full well everything that happened because HE WAS THERE!!!

I agree Yap.

Good Morning Everyone.
Tiger
Monkey Junky

« Reply #13 on: April 18, 2007, 09:04:18 AM »

Go Peaches.This great
msmarple
Monkey Junky

« Reply #14 on: April 18, 2007, 09:38:21 AM »

GO Peaches! Good luck!

Onward.

Another long one from Diario this morning. I am sorry I can't do a better job with this, but sounds like some good information about what, specifically, the Dutch investigators are looking at.

Hope we can get a better translation.

http://www.diario-aruba.com/2007/4/18/

Hulanda sumamente interesa den casonan Namdar y Halloway
RUDY CROES LO HUNGA TORERO CU GOBIERNO
Pareha homosexual familia di Ministro ta cortina di huma

ORANJESTAD(AAN)— Proximamente un batayon di Polis Hulandes lo bini Aruba pa bay duna continuacion na e caso Holloway. E caso di e jovencita, cu a desaparece sin laga rastro atras aparentemente, no a muri. Na mes momento informacionnan sumamente importante cu DIARIO a ricibi ta mustra cu Hulanda tin mas cu interes pa e desaroyonan den e caso Namdar.

Fuentenan digno di credito a mustra cu Rudy Croes, como Ministro di Justicia, lo hunga torero cu otro Ministronan. E lo no kima su dede den e caso aki pero lo duna tur ayudo na Hulanda. Mientras semper e campañanan electoral di Rudy tabata separa di otronan di MEP, awor por bay spera un culminacion total den e partido.

E declaracionnan di Rudy Croes contra registro di matrimonio di un pareha homosexual, lo ta un cortina di huma segun informantenan cu a bisa cu un di e partnernan den e matrimonio ta miembro di familia di un Ministro, cu kende Rudy semper tabata tin un guera frio y cu a haya su oportunidad contra familia di Betico Croes recientemente.

Por lo menos diez detective especializa lo bini for di Hulanda pa bolbe bay traha ariba e caso di Natalee Holloway, e jovencita cu a desaparece na Aruba y nunca autoridad local por a localiza. E caso aki a haya atencion enorme na Merca y tin indicacion cu Reino a worde envolvi den e asunto aki ya cu Aruba ta teritorio di Reino Hulandes, cu no por perde su cara internacionalmente.

Informantenan a bisa cu no por descarta cu e salida di miembronan di Ministerio Publico, cu tabata parce di ta basa solamente ariba e controversia cu a surgi entorno imparcialidad di e organo, tambe a prefera di no ta meti den loke lo bini awor cu Reino ta bay tuma e investigacion den su man.

Mientras Hulanda ta prepara pa bini pa e caso Holloway, Hulanda ta haya su mes ta sigui di acerca e desaroyonan rond e caso di supuesto soborno pisa y Miyonario di e grupo Namdar y Royal Caribbean Cruise Line.
Informacionnan sumamente clave cu a alcanza DIARIO, cu a bira obheto di intimidacion di parti di Ministro Presidente loke a resulta den un carta pa La Reina di DIARIO, ta indica cu Hulanda ta interes sumamente grandi pa e caso di Namdar y ta sigui tur desaroyonan di acerca.

Por spera cu Hulanda no ta bay permiti e caso aki muri pero lo percura pa investigacion bini manera mester ta cu tur consecuencia cu e por tin. Uno di nan, segun informantenan lo ta, cu MEP por bay conoce un confrontacion abierto y cu Namdar lo ta cuminzamento di final.

Rudy Croes lo no kima su mes den investigacion

Publicamente e Ministro di Husticia, Rudy Croes a indica cu e lo duna tur sosten na e Hulandesnan den nan investigacionnan. El a indica cu e lo pone RST na disposicion di Hulanda y percura pa nada stroba e investigacion.

Informantenan a bisa DIARIO cu e actitud di Rudy Croes ta demostra cu awor cada hende mester percura pa nan mes. A mustra DIARIO ariba e hecho conoci, cu for di entrada di Rudy Croes dos grupo importante den MEP a worde informa. E no ta nada nobo, pasobra si Betico Croes no a fayece, probablemente tabata tin hende cu awor ta ocupa funcion sumamente halto den MEP pero cu Betico Croes na bida lo no a haya e oportunidad aki.

E separacion den e partido aparentemente lo bay bira mas evidente, ora Hulanda su interes pasa pa accion den e investigacionnan den e caso di Namdar, mas ainda awor cu Williams, a sigui revela e supuesto caso di soborno di e partido cu na 2005, tabata tin candidatonan cu di un of otro forma a hiba campañanan masha costoso y sorprendente. E abogado di Williams a haci declaracionnan sumamente comprometedor y Hulanda ta sigui e asunto hopi di acerca.

Rudy Croes, kende semper a hiba su campaña separa y segun informantenan cu fondo separa aunke tambe costoso aunke mester bisa cu el a bira miembro di un familia economicamente poderoso, aparentemente lo no permiti pa e worde perhudica pa otro Ministronan.
Mester tene cuenta tambe cu e sobrino di Rudy Croes, yiu di Betico Croes, Glenbert Croes, kende aparentemente ta den un situacion cu e mester di su entrada, a worde presenta na publico recientemente na un forma sumamente humiyante, cu a kibra su imahen completamente.

Matrimonio di lesbiananan cortina di huma

Informantenan a bisa DIARIO cu e caso di e dos muhenan lesbiana cu a base di loke Hoge Raad na Hulanda a dicidi mester worde registra como pareha casa na Aruba, por worde considera como un cortina di huma pero na mes momento inicio di e guera cayente den MEP.

“Si Rudy Croes ta di acuerdo cu aborto y ta e Ministro cu ta carga e responsabilidad y a presenta e cambio den Codigo Penal pa acepta aborto, con e ta bay ta preocupa cu homosexualidad, cu den pasado a presenta bao su nanishi, den entre otro fraccion di MEP mes?” un informante a puntra. El a mustra cu uno di e partnernan di e pareha, ta familiar di un Ministro importante pero nunca realmente amigo di Rudy Croes y cu esey ta un indicacion clave di loke ta pasa den e partido.

Segun e informantenan e hecho cu Rudy Croes kier duna tur su cooperacion na investigacionnan Hulandes na Aruba, no ta asunto solamente cu Hulanda tin Ministerio di Husticia na Aruba bao curatela y cu Rudy Croes mester crea un imagen cu husticia na Aruba ta cana bon a pesar di sucesonan controversial, pero tambe resultado di e hecho cu Rudy Croes lo no permiti su mes worde hinca den un supuesto escandalo cu Reino ta sigui di acerca y cu hasta Merca ta na haltura di dje, manera ta e caso di Namdar. DIARIO mas y mas por comprende pakico MEP no kier pa Pueblo tuma nota di loke DIARIO ta trece dilanti.

Online Pap translator:

the netherlands extremely interesa in casonan namdar y halloway
rudy croes will play torero cu gobierno
pareha homosexual familia of ministro is cortina of smoke

oranjestad(aan)— proximamente one battalion of police dutch will come aruba for bay give continuacion at the caso holloway. the caso of the jovencita, cu owing to desaparece without let rastro behind apparently, not owing to die. at self instant informacionnan extremely important cu daily paper owing to ricibi is show cu the netherlands have more cu interest for her desaroyonan in the caso namdar.

fuentenan digno of credito owing to show cu rudy croes, because; ministro of justicia, will play torero cu another ministronan. the will not burn his finger in the caso here but will give all aid at the netherlands. while always the campañanan electoral of rudy was separa of others of mep, now can bay wait for one culminacion overall in the faction.

the declaracionnan of rudy croes contra registro of matrimonio of one pareha homosexual, will is one cortina of smoke according informantenan cu owing to tell cu one of the partnernan in the matrimonio is acolyte of familia of one ministro, cu that rudy always was have one war frio y cu owing to achieve his oportunidad contra familia of betico croes recientemente.

at least diez detective especializa will come for of the netherlands for go back bay work upstairs the caso of natalee holloway, the jovencita cu owing to desaparece at aruba y never autoridad local can owing to localiza. the caso here owing to achieve atencion enormous at merca y have indicacion cu kingdom owing to worde envolvi in the asunto here already cu aruba is territory of kingdom dutch, cu not can lose his cara internacionalmente.

informantenan owing to tell cu not can descarta cu the exit of miembronan of ministerio publico, cu was seems of is basa only upstairs the controversia cu owing to surgi entorno imparcialidad of the organo, also owing to prefera of do not meti in thing will come now cu kingdom is bay take the investigacion in his hand.

while the netherlands is prepara for come for her caso holloway, the netherlands is achieve his self is follow of acerca the desaroyonan rond the caso of supuesto soborno pisa y miyonario of the are namdar y royal caribbean cruise line.

informacionnan extremely clave cu owing to alcanza daily paper, cu owing to become obheto of intimidacion of part of ministro chairman thing owing to resulta in one carta for la queen of daily paper, is indica cu the netherlands is interest extremely big for her caso of namdar y is follow all desaroyonan of acerca.

can wait for cu the netherlands do not bay permiti the caso here die but will percura for investigacion come as have to is cu all consecuencia cu the can have. uno of they, according informantenan will is, cu mep can bay conoce one confrontacion abierto y cu namdar will is cuminzamento of end.

rudy croes will not burn his self in investigacion

publicamente the ministro of husticia, rudy croes owing to indica cu the will give all sosten at the hulandesnan in they investigacionnan.

past owing to indica cu the will place rst at disposicion of the netherlands y percura for nothing stroba the investigacion. informantenan owing to tell daily paper cu the actitud of rudy croes is demostra cu now cada person have to percura for they self. owing to show daily paper upstairs the mature conoci, cu for of entrance of rudy croes two are important in mep owing to worde informa. the do not nothing new, because if betico croes not owing to fayece, probably was have person cu now is ocupa funcion extremely high in mep but cu betico croes at life will not owing to achieve the oportunidad here.

the separacion in the faction apparently will bay become more evidente, hour the netherlands his interest happen for accion in the investigacionnan in the caso of namdar, more still now cu williams, owing to follow revela the supuesto caso of soborno of the faction cu at 2005, was have candidatonan cu of one or another form owing to take away campañanan very costoso y sorprendente. the advocate of williams owing to haci declaracionnan extremely comprometedor y the netherlands is follow the asunto much of acerca.

rudy croes, that always owing to take away his campaña separa y according informantenan cu fondo separa although also costoso although have to tell cu past owing to become acolyte of one familia economicamente powerful, apparently will not permiti for her worde perhudica for another ministronan.

have to as cuenta also cu the sobrino of rudy croes, child of betico croes, glenbert croes, that apparently is in one situation cu the have to of his entrance, owing to worde present at publico recientemente at one form extremely humiyante, cu owing to break his imahen completamente.

matrimonio of lesbiananan cortina of smoke informantenan

owing to tell daily paper cu the caso of the two women lesbiana cu owing to base of thing hoge raad at the netherlands owing to dicidi have to worde registra because; pareha casa at aruba, can worde considera because; one cortina of smoke but at self instant inicio of the war cayente in mep.

“si rudy croes is of acuerdo cu abortion y is the ministro cu is carga the responsabilidad y owing to present the cambio in codigo penal for acepta abortion, con the is bay is preocupa cu homosexualidad, cu in pasado owing to present bao his nose, in among another fraccion of mep self?” one informante owing to ask about. past owing to show cu uno of the partnernan of the pareha, is familiar of one ministro important but never genuinely amigo of rudy croes y cu esey is one indicacion clave of thing is happen in the faction.

according the informantenan the mature cu rudy croes wanted give all his cooperacion at investigacionnan dutch at aruba, do not asunto only cu the netherlands have ministerio of husticia at aruba bao curatela y cu rudy croes have to crea one imagen cu husticia at aruba is march good owing to pesar of sucesonan controversial, but also result of the mature cu rudy croes will not permiti his self worde hinca in one supuesto escandalo cu kingdom is follow of acerca y cu even merca is at height of dje, as is the caso of namdar. daily paper more y more can comprende pakico mep does not for people take notice of thing daily paper is trece fast.

msmarple
Monkey Junky

« Reply #15 on: April 18, 2007, 09:49:15 AM »

Also in today's Diario. Sounds like "high season" for tourism ended early.

Mientras normalmente ta te Mei turismo ta baha
HOTELNAN A CUMINZA RETIRA PERSONAL

E temporada halto di turismo ta termina generalmente na Mei. Aunke ta pone Semana Santa como un indice pa e fin di temporada, realidad ta, cu mester tene cuenta cu otro factornan. Uno di nan ta sigur e situacion di clima na paisnan origen di turismo. Condicionnan di tempo na hopi parti di Merca ta suficiente motibo ainda pa turistanan busca solo y beach cu ta Aruba su atraccion. Sinembargo, informacionnan cu DIARIO a ricibi ta mustra cu ya tin hotel importante cu a cuminza reduci personal, pasobra negoshi a baha. Esey ta nifica cu ni turismo di baratiyo cu Aruba a cay aden, ta duna resultado.

Informantenan a bisa DIARIO, cu Pueblo mester cuminza ricibi informacion concreto pa sabi kico ta bay pasa e aña aki cu Aruba, cu ta confronta un situacion sumamente alarmante. Di parti di sector turistico mester bini informacionnan na palabra cu Pueblo por comprende y segun berdad, sin manipulacion cu por ehempel porcentahenan cu ta evita Pueblo realiza kico ta pasa.

Mientras amistad cu Gobierno, necesidad di permisonan y otro asuntonan cu por silencia gremionan pa nan no perhudica nan mes politicamente ta parce di ta mas importante cu e realidad cu mester pinta pa Pueblo, ta Pueblo ta esun cu ta bay sufri consecuencianan.

Informenan ta indica cu ya tin hotel cu a cuminza baha personal. E cantidad di turistanan a baha considerabelmente y no por tene tur hende na trabao. Tambe DIARIO a ricibi informacion cu tin hotel cu no kier tuma personal directamente den servicio mas pero kier haci uso di oficinanan cu ta hur nan personal ora nan mester. Ora nan no mester di e personal, nan ta avisa e oficinanan aki cu sea ta laga e hendenan sin trabao keda cas of ta haya otro trabao den cualquier otro sector pa nan.

Esey ta haci cu tin hotel cu no kier carga responsabilidad di doño di trabao pa tur trahador, cu na nan turno ta perde garantia di trabao. Tecnicamente no por pone nan sin mas bao e categoria di hendenan cu trabao, pero mester pone nan como desemplea of crea un categoria “emplea segun circumstancia”.

E situacion ta afecta familianan Arubano directamente, en especial awor cu bida a bira caro. Di otro banda e ta causa desastre cerca trahadornan extranhero, cu si nan no por duna un doño di trabao cu ta responsabel pa nan, mester bay.

Mas proyecto sin por yena loke tin

E informenan cu ta alcanza Pueblo cu turismo ta pasa den un situacion di mil maraviya ta engaño bibo. Si meymey di April no por papia di temporada halto mas, algo ta hopi malo. Semana Santa ta indicativo pa paisnan Latino pero no pa Mericanonan, cu ta basa nan necesidad di bay cu vacacion mas ariba nan circumstancianan personal, manera nan capacidad pa sigui biba den un clima frio.

Merca, e mercado importante pa Aruba, te ainda ta pasa den un temporada di invierno sumamente frio. Te ainda continuamente ta registra “tormentanan di invierno”, aunke no ta nan temporada mas. Esey mester induci mas Mericano pa viaha, mas ainda pasobra na partinan mas calor di Merca, manera Florida mes, circumstancianan di tempo e aña aki tabata domina pa condicionnan cu ta produci yobida, temperatura abao, mal tempo. Pa loke ta clima, sigur tin motibo pa mas Mericano kier viaha.

Loke ta sumamente straño ta, cu ta sigui cu mas proyecto turistico na Aruba, mientras esnan cu tey no ta pasa den e tempo di gloria cu nan a yega di conoce. Turismo di baratiyo manera a califica e hecho cu hotelnan mester baha prijs pa yena, aparentemente no ta duna resultado mas. Tin hotel cu mester a cuminza baha gasto di personal.

Segun informantenan ta straño cu cierto proyectonan ta bini, aunke e mercado ta duna mal señal. Loke por spera den e situacion aki ta, cu lo no tin competencia sano pero cu cada uno lo mester lucha pa sobrebibi.

Aruba no ta ricibi informacion corecto ni di Gobierno ni di gremionan, segun informantenan cu a bisa cu e sistema di gobernacion, cu esun cu habri su boca ta den problema, ta cera hopi boca pa no papia mes di e realidad cu den funcionnan importante tin sostenedornan grandi di Gobierno, cu tin hopi di perde si nan mester duna comunidad splicacionnan cu lo ta contra bienestar politico di gobernantenan.

Kimmy53
Monkey Junky

« Reply #16 on: April 18, 2007, 09:52:01 AM »

Gosh I wish we knew what that says Msmarple.  I have a feeling their work will be somewhat silent... Who knows, maybe something good will come of it.... I know, it is hard to be optimistic, well almost impossible.

And San & yapperz, I too believe Paulus was involved in the beginning.  Now, I just can't make my mind up if he was called after the "something bad happened" or not..

One thing I do think is that these activities have been going on long before this last set of "pimps" and it is passed on from generation to generation.   Sickening.

~Our greatest glory is not in never failing, but in rising up everytime we fail~
msmarple
Monkey Junky

« Reply #17 on: April 18, 2007, 10:00:01 AM »

Kimmy - maybe Sandy, or BT via Easy via you-know-who, can get a translation for us. Or at least hit the high points.

Jossy is pounding away while these investigators are on the scene.

Oh - Good morning monkeys! (I hope we all will have some good days for awhile. The last few have been very sad.)

Atlmetroguy
Monkey Junky Jr.

« Reply #18 on: April 18, 2007, 10:41:42 AM »

Hey Monkey's....after reading a few threads on the LCD and Monkey Lounge I think a little l ght interactive humor is needed here...try this....

Take 60 seconds to do this, I guarantee you will show someone else, it's too funny not to.  Follow the Instructions:

1. go to http://www.google.com/
2. click on "maps"
3. click on "get directions"
4. type "New York" in the first box (the "from" box)
5. type "London, UK" in the second box (the "to" box)
6. click on "get directions" button (at the right of the "to" box)
7. scroll down to step #23

~~Enjoy and have a great day!!

<><><><><><><><><><><><>
Huh?? You mean I gotta board now??
Tylergal
Monkey All Star Jr.

« Reply #19 on: April 18, 2007, 10:48:34 AM »

Quote from: "Atlmetroguy"
Hey Monkey's....after reading a few threads on the LCD and Monkey Lounge I think a little l ght interactive humor is needed here...try this....

Take 60 seconds to do this, I guarantee you will show someone else, it's too funny not to.  Follow the Instructions:

1. go to http://www.google.com/
2. click on "maps"
3. click on "get directions"
4. type "New York" in the first box (the "from" box)
5. type "London, UK" in the second box (the "to" box)
6. click on "get directions" button (at the right of the "to" box)
7. scroll down to step #23

~~Enjoy and have a great day!!

LOL.  I love step #23, the one which I fear only the desperate would attempt.

Have a great day, Peaches, and on to a great and long life!

Ado, what makes you think Paulus was not involved from point A?  Would love to hear that, because I may be completely misdirected.

There is always one more imbecile than you counted on
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Go Up
  Print  

Jump to:  

Use of this web site in any manner signifies unconditional acceptance, without exception, of our terms of use.