March 19, 2024, 04:36:22 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NEW CHILD BOARD CREATED IN THE POLITICAL SECTION FOR THE 2016 ELECTION

Home   Help Login Register  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 »   Go Down
  Print  
Author Topic: Murder and Crime Rate In Aruba  (Read 4737499 times)
msmarple
Monkey Junky

« Reply #740 on: November 01, 2008, 07:29:30 PM »

OMG! texasmom has been at it again! I will try to determine what's going on in those articles.

bleached - I think incidents involving tourists are extremely important, even "petty thefts".

Thanks to both of you for remembering to come to the Murder & Crime thread with these things.

Why did they have to disappear her body?

Murder & Crime on  Aruba Summary - http://tinyurl.com/2lhukn

My usual avatar is an orchis simia (monkey orchid) plant.
sandy leiva
Monkey Junky Jr.

« Reply #741 on: November 01, 2008, 07:56:15 PM »

MsMarple,
I'm not sure what this says...but I think someone hurt her.  If I have misinterpreted, please ask a mod to remove it.
Thanks,
TM

10/24/08 Awe Mainta

http://www.awemainta.com/

Poils calling this crime shameful:

Beach polis gathered info 5 am that a home on Jolastradt street was the scene of a robbery and beating.
Polis spoke with MCPI, 66 yrs old born in Corsaw who told polis that 2 men beat ans placed a gun to her head durin a robbery. They were looking for money she said.
Polis noted that the home was ransacked and in dissarray. also noted was a broken kitchen window. The woman was taken to the hospital and the atraco (robbery team is also involved in investigationg this crime..
sandy leiva
Monkey Junky Jr.

« Reply #742 on: November 01, 2008, 08:13:20 PM »

10/27/08 Awe Mainta

Fight in Tanki Landert ends in assault
Sunday am plis called to tanki landert for a disturbance found a young man with a garrote tied around his neck and a woman shot in the neck.
The perpetrator was seen running away and found shortly there after at the acropolis plaza.  A verbal altercation led to a fight and then a white gun went off shooting a female in the neck.  Both were rushed to the hospital in seriuos condition . investigation continues in this case
sandy leiva
Monkey Junky Jr.

« Reply #743 on: November 01, 2008, 09:29:11 PM »

10/27/08 Awe Mainta

top left article antisocial man rips off watch
polis called to jewelry store venezulan enters and rips off Rolex watch valued at 78 mil not sure if dollars or florins.  Man ran off and eas caught by police. Man denys being a tourist and states he lives in aruba.
bottom left article
Man beats woman. Polis called by woman to come remove from premisis man who repeatedly beats her. Man would  not tell polis why he hits woman . Man removed from premisis and told not to return there.
Right top article deals with vandallism of ezee brothers buissness in eagle beach area.
sandy leiva
Monkey Junky Jr.

« Reply #744 on: November 01, 2008, 09:38:45 PM »

10/28/08 Awe Mainta Front Page

[IMG]http://i21.photobucket.com/albums/b258/texasmom55/Misc%20News%202/10282008AweMaintaFP-]

7 detained after marijuana and cocaine found in the boat Rita 2-- which anti drug authoritys have been watching for some time.they confiscated 180 packets of the drugs coming from the meditarrainean. Investigations continue and all 7 are being held in jail
msmarple
Monkey Junky

« Reply #745 on: November 01, 2008, 10:59:27 PM »

Thank you sandy. What would we do without you? 

Why did they have to disappear her body?

Murder & Crime on  Aruba Summary - http://tinyurl.com/2lhukn

My usual avatar is an orchis simia (monkey orchid) plant.
texasmom
Monkey Mega Star

ARUBA: It's all about Natalee...we won't give up!

« Reply #746 on: November 02, 2008, 10:57:40 AM »

10/29/08 Awe Mainta Page 8
www.awemainta.com

Testigonan atento a stroba un
atraco na Tomato Charlie’s

Un anti-social kier a comete un atraco na Tanki Flip, por
bisa den boca di e Leon. E persona aki a ser vigila pa miembornan
di Warda nos Costa cu tin nan oficina den e edificio
banda di Tomato Charlie’s y a drenta den accion y asina a
frustra e intencion di e ladron aki di comete su atraco. E
homber aki kier a ranca e tas cu placa di benta di e anochi di
Tomato Charlie’s na Tanki Flip, pero miembronan di Warda
nos Costa a baha p’e y asina a logra detene y entregu’e na
polis.

I stand with the girl, Natalee Holloway.

"I can look back over the past 10 years and there were no steps wasted, and there are no regrets,'' she said. "I did all I knew to do and I think that gives me greater peace now." "I've lived every parent's worst nightmare and I'm the parent that nobody wants to be," she said.

Beth Holloway, 2015 interview with Greta van Susteren
texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #747 on: November 02, 2008, 11:00:47 AM »

10/29/08 Awe Mainta pg 8
www.awemainta.com

Por poco ladron a haya palisa
di grupo di cuidadano

Algun ciudadano a logra captura ladron kende a haya ta bon
pa kibra pa horta den pick-up den dia cla na Dakota. Testigonan
cu a mira e ladron aki ta maniobrando su mes, a dicidi di
bay p’e y asina nan a logra gare y wante te ora polis a yega n’e
sitio. Deseo di e cuidadanonan tabata pa dun’e un palisa p’e
stop di horta. E sospechoso a purba di huy pero e no a logra.
Ta hopi hende a uni den e accion pa gara e ladron aki, cu di
acuerdo cu nos informacion ta conoci como Alberto S.

"I can look back over the past 10 years and there were no steps wasted, and there are no regrets,'' she said. "I did all I knew to do and I think that gives me greater peace now." "I've lived every parent's worst nightmare and I'm the parent that nobody wants to be," she said.

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #748 on: November 02, 2008, 11:13:34 AM »

10/29/08 Awe Mainta pg 5

Translation by SandyLeiva 

Interception of more than 10 KIlos of cocaine

Aruban suspects get between 3-4 yrs in prison for trafficing drugs destined for Paris France.There were 5 arubans and 1 greek and albanian group caught trafficing on July 3 2008.
Court officials used 2 translators to question the greek and albanian suspects in court.
Anti drug agents found the kilos of cocaine hidden in the luggage of the greek and albaninancitezens.
 Named were Farbolih Kotil, Elleni Grassini de Garcia, Matilda Melbati of italy Jacquilina Behaj of albania and Xavier Naar  ( street name Boeti) of aruba.
On july 3rd subjects FK, and EB stayed abord flight ans were confronted by agents re drugs found in thier two luggages.  One conatained 5783.7 grams and the other 5114.1 grams, for a total amount of drugs intercepted greater than 10 kilos of cocaine that was destined for Paris France. 
Ensuing investigation showed that EG, had a camera with photos of person in aruba she was to hand drugs off to.  The trade off was to have occured in the hotel Vistoria. Continuing investigation led them to Xavior Naar (boeti) and had a value of over 37 Million, Each package of cocaine in Europe is valued at 15 Million.  Kotil.Gizzitti,Nabhor, Altarriba and Naar each got 4 yrs 6 months in prison .  Court case continues on Nov 7th.

best i could do   also isnt Boeti brother in law to Dumpig and wasnt he the one peddling drugs to the students and visitors to the island at the hotel beaches.   SL

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #749 on: November 02, 2008, 11:24:41 AM »

10/29/08 Awe Mainta Pg 27

www.awemainta.com

Turista droga ta kibra vitrina di botica
Asistencia di polis a wordo pidi na un cas na Noord dialuna
pa 5.30 di madruga, na unda un habitante tabatin algo di conta
polis. Ora cu polis a yega, e habitante ta bisa cu un homber
supuestamente turista cu ta papia Ingles, bisti cu un short
y t-shirt, kende ta burachi of droga, a bula drenta den su cura
di cas y a puntr’e pa bringa.  Despues e ta bisa cu e homber
a bula cura y a core bay. Polis a busca den becindario, pero no a
topa cu e homber cu ta cuadra cu e descripcion cu e habitante
a duna.  Pa 6.30 di mainta, polis ta wordo manda na Boegoeroei,
unda lo tin un homber ta cana tur na sanger. Polis a bay y
ta haya un homber, kende ta cuadra cu e descripcion duna
algun ora prome. Polis a busca y ta topa cune riba caminda di
Montaña. Nan a hibe warda pa investiga un ke otro.
Polis a mira cu e tabatin un corta na su brasa banda drechi
parti abao y el a bisa polis cu e ta J.N. y ta keda na un hotel na
Eagle Beach. El a bisa polis cu el a wordo atraca y nan a kita su
Ipos y laptop for di dje, y tambe 5 mil dollar.
Mientras cu polis ta bayendo warda cune, un persona ta
yama warda y ta bisa polis cu un homber a kibra e vitrina di botica
na Noord. E descripcion duna ta cuadra cu esun di J.N. Na
warda polis a yama ambulance pa duna prome auxilio. Despues
nan a bahe na su hotel.

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #750 on: November 02, 2008, 11:52:10 AM »

10/30/08 Awe Mainta pg 8
www.awemainta.com

Polis a cuminsa pone man riba ladronnan di auto
Tabata na Hooiberg, polis atento a logra gara 2 sospechoso den un auto horta. E personanan aki no ta desconoci di polis, pero hasta por bisa nan ta bon conoci pa polis. E dos personanan aki a keda deteni y awor lo mester duna cuenta, ta cuanto auto nan a bin ta horta, y kico a wordo haci cu nan.  E.o. ora cu nan caba di desmantela e autonan horta, ta kendenan t’e cumpradornan di e pieza y parti di e autonan desmantela. Boso conoce e dos personanan aki?

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #751 on: November 02, 2008, 11:56:06 AM »

10/30/08 Awe Mainta Pg 8
www.awemainta.com

Auto horta haya den mondi na Piedra Plat
Polis a ser avisa cu tin un auto masha sospechoso para den mondi na Piedra Plat. E ta resultado di caso di joyriding. E doño di e auto tambe a presenta n’e sitio, y ora cu el a tuma nota cu takelwagen no por a saca e auto, mirando cu e tabata masha hopi hinca den mondi, y mal pega den lodo, el a laga sa cu e mes lo sa di saca su auto for di e sitio ey.  Aparentemente e lodo pisa ey tras, a stroba e anti-social(nan) di sigui cu e auto.

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #752 on: November 02, 2008, 12:03:07 PM »

10/30/08 Awe Mainta Pg 9
www.awemainta.com

Hortamento di auto na orden di dia
No solamente tin hende ta dedica na horta auto, pero tambe nan ta plum’e pa por haya parts y pieza pa bende. Esaki ta na orden di dia. Tin voz ta lanta, pa Mando Policial bin bek cu e Team di Joyriding.

Unicon Dakota a bolbe haya bishita indesea
Ayera madruga, anti-socialnan a bolbe drenta na Unicon na
Dakota, unda a kibra candal di e porta pa por a drenta den oficina
mas bien. Nan no a logra di bay cu artefacto electrico, manera lo
ta nan deseo, pero si a causa hopi daña den e oficinanan. Polis tin
e caso aki bao di investigacion.

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #753 on: November 02, 2008, 12:13:09 PM »

10/30/08 Awe Mainta Pg 27
www.awemainta.com

Mama bao di influencia ta pone yiu bay for di cas
Un mama a yega cas 4.30 di madruga den Fransebloemstraat y a yama pidi asistencia
di polis pa su yiu homber di 19 aña, como cu e ta bisa cu e yiu a bira grocero contra dje.
Polis a bay n’e cas y ta papia cu e yiu homber di 19 aña, kende tabata trankil. El a bisa
polis cu su mama a caba di yega cas, bao di influencia y a busca problema cune.
Ora cu el a bisa e mama cu e ta bay for di cas, e mama a rabia y a yama polis, bisando
cu e ta un yiu rebelde. Polis a papia cu e mama V.A.C. di 42 aña, kende ta bisa polis
cu su yiu homber di 19 aña, a bira grocero contra dje. E yiu tog a dicidi di bay drumi
na cas di bisiña, pa duna e mama chens p’e fria su cabes.

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #754 on: November 02, 2008, 12:21:18 PM »

10/30/08 Awe Mainta Pg 29
www.awemainta.com

Den dia cla ladron ta kibra auto
Asistencia di polis a wordo pidi diamars merdia pa 1.30 den
Anasatraat, banda di un negoshi, unda un ladron a kibra den un
auto. E doño ta bisa polis cu e tabata trahando den e lugar y a mira
un homber sinta den su auto parti patras.
Tambe el a mira cu e homber a kibra e bentana di e auto. Ora cu
polis a yega, e doño tabatin e homber A.A.S. wanta. Polis a tuma
y a hibe warda. Segun e doño a bisa polis cu na un distancia tabatin
un otro ladron para supuestamente Cocolizo, pero el a core
bay. Esaki t’e version di polis, di loke nos di AWEMainta a publica
ayera caba.

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #755 on: November 02, 2008, 12:39:34 PM »

10/31/08 Awe Mainta Front Page
www.awemainta.com

Ultiamente scolnan ta birando victima di
Vandalismo & Ladronica

Ta masha scol rond Aruba, ta birando victima di vandalismo y ladronisia. Ayera mainta, esaki tabata na Rosario College, pero tambe na Colegio Sagrado Curazon na Savaneta. Nan no t’e unico scolnan, pero asina tin mucho mas. Ayera mainta, nos reporteronan a acudi na Rosario College, unda por a mira, con ladronnan ta destrui bentana pa drenta y ta horta e fannan cu tin den klas.No ta prome biaha esaki ta sosode pero mas biaha caba.
Esposo hasta di un di juffrouwnan a traha ijzerwerk pa duna proteccion n’e klasnan, for di nan propio saco, pero ni esaki ta yuda mas.E biaha aki a bolbe drenta y kibrando glas di bentana, a bay cu 3 fan y causando daño den e localnan, bentando hasta un liquido cu a come e vlur. Kico t’e liquido aki, e maestra no sa. E aña aki, nan a perde caba un total di 5 fan, cu e muchanan mes a yuda pa colecta placa pa cumpra e fannan aki pa ta fresco
den e klas. Awor nan tin cu keda duna les den calor, y tambe e alumnonan ta manera den un prison nan ta sinta, den tur e ijzerwerknan aki. Kico pa haci?  Esnan cu ta horta, kibra comete vandalismo, no por ta hende cu ta gusta scol of nunca a siña, pa cual nan ta awe loke nan ta.

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #756 on: November 02, 2008, 12:49:43 PM »

10/31/08 Awe Mainta Pg 3
www.awemainta.com

(Note: same individuals from 10/27/08 article, follow up?)

Oloshi di 75 mil dollar horta den joyeria a keda localisa

E team di Recherche cu a traha riba e caso di ladronisia den un joyeria den centro di Oranjestad, unda un ladron Venezolano a bay cu un oloshi di 75 mil dollar, a keda soluciona.  T’asina cu ora cu e team di recherche a pone man riba 2 homber Venezolano kendenan a comete e acto di ladronisia aki. Ta trata di e hombernan J.J.F.F. di 33 aña y J.A.D.Q di 29 aña tur dos naci na Venezuela. Polis a logra tambe haya e oloshi. Manera ta conoci, den prome instancia, e Venezolano cu a coy e oloshi a bisa di a bent’e den un auto para ey banda, pero polis no a haya nada na tal ocasión. Pero investigando, a bin haya esaki awor si, y a detene e di dos Venezolano envolvi.  No ta conoci si e Venezolanonan aki ta residencia cu permiso di trabao, of nan ta turista, loke e ultimo aki, hopi hende no ta kere.

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #757 on: November 02, 2008, 12:58:23 PM »

10/31/08 Awe Mainta Pg 3
www.awemainta.com

El a stop di droga y a cambia su bida Hoben cu tabata adicto awor ta
lucha pa sali for di situacion dificil cu e ta pasando aden na cas

Remigio C. su declaracion ayera den Corte a convence Fiscal y Huez cu el a stop di droga y cu e ta bayendo riba e bon caminda. Remigio di 19 aña ta wordo acusa di a horta for di un cas na Piedra Plat dia 23 di april 2006. Den e cas el a bay cu un caha di stainless steel cu tabata contene dos buki di banco, 150 florin y algun holoshi.  Remigio a conta Huez cu despues cu el a sali liber, el a dicidi di cambia su bida.  T’asina cu el a bay Centro Dakota y tambe a haya ayudo di Reclasering. Den sala di Corte tabata presente su tanta, kende a conta Huez con el a yuda Remigio mescos cu ta su yiu. Remigio a bisa cu el a keda straña cu su mama no a presenta den Corte.  El a splica Huez e situacion cu e ta bibando na cas. Antes e tabata biba serca su tanta y awor ta bibando n’e cas cu su tata cu a fayece a laga pa nan.  Segun Remigio su mama ta problematico. El a bisa cu a mama no ta traha, pero ta blo bebe. E mama a keda sin paga coriente cu awa pa algun luna y esey a conduci cu a corta coriente y awa n’e cas.  Pa colmo e mama a bay laga nan so den e cas.  Awor ta parce cu e mama kier bolbe. Remigio a bisa cu e ta pasando den momento dificil ya cu su ruman homber no ta haci nada y no ta yuda mantene e cas. Apesar di tur e dificultadnan Remigio no a cay bek den droga.  Fiscal ta hopi contento pa mira con Remigio, apesar di tur e dificultadnan a sa di bay dilanti.  E ta haya cu no mester impone un castigo ya cu esaki lo stroba Remigio di sigui bay dilanti. El a exigi 10 dia di prison, cu ta e dianan cu Remigio tabata sera p’e caso aki.  Abogado mr. Lotter Homan tambe ta haya cu Remigio ta bayendo riba e bon caminda y a bay di acuerdo cu e exigencia di Fiscal. Huez a sera tratamento di e caso y a impone e mesun castigo cu Fiscal a exigi.

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #758 on: November 02, 2008, 01:07:00 PM »

10/31/08 Awe Mainta Pg 2
www.awemainta.com

El a wordo condena solamente pa pasaporte falso Muher Colombiano gara cu 31 bolita
di cocaina declara liber

E muher Colombiano Miriam Perez Camacho a wordo declara liber pa posecion di 31 bolita di cocaina, pero a wordo condena na 3 luna di prison p’e pasaporte Venezolano cu e tabatin den su poder. Dia 28 di juni 2008, Miriam Perez Camacho a wordo deteni na Aeropuerto ora cu miembronan di Imigracion a constata cu e pasaporte y cu e carchi di identificacion ta falso.  Ambos documento ta Venezolano caminda a simplemente pone e potret di Miriam Perez Camacho riba esaki.  Fiscal mester a pidi Huez pa declara Miriam Perez Camacho liber p’e posecion di cocaina, ya cu no tin un procesverbal di polis cu ta relata riba esaki.  Huez tambe a remarca cu dor cu no tin un procesverbal e no por huzga e muher Colombiano cu a wordo haya cu 31 bolita di cocaina.  Ta obvio cu dor di e fayo aki, Ministerio Publico mester baha cabez y laga un sospechoso di traficacion di droga sali liber.  Pa loke t’e pasaporte y carchi di identificacion falso, a consulta cu e Consulado Colombiano caminda a keda constata cu Miriam Perez Camacho no ta Venezolano sino Colombiano y cu e ta bibando ilegal na Venezuela. Fiscal a exigi 3 luna di prison p’e delito aki. Huez a sera tratamento di e caso y a dicta sentencia di biaha. El a declara Miriam Perez Camacho liber p’e acusacion di droga, pero a conden’e pa e acusacion di pasaporte falso.  Huez a condena Miriam igual n’e exigencia.

texasmom
Monkey Mega Star

« Reply #759 on: November 02, 2008, 01:30:52 PM »

10/31/08 Bondia Aruba
http://bondia.com/

MsMarple, I'm sorry I don't have the text of this one.  I'd screencaptured it and didn't get back there before the issue changed.  As far as I know, I can't view it now.

I believe that the man killed his wife and baby daughter. Sad.

Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 »   Go Up
  Print  

Jump to:  

Use of this web site in any manner signifies unconditional acceptance, without exception, of our terms of use.