March 28, 2024, 11:18:24 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NEW CHILD BOARD CREATED IN THE POLITICAL SECTION FOR THE 2016 ELECTION

Home   Help Login Register  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 »   Go Down
  Print  
Author Topic: Murder and Crime Rate In Aruba  (Read 4739770 times)
msmarple
Monkey Junky

« Reply #460 on: June 14, 2007, 04:07:20 PM »

bleachedblack also posted links to these two incidents on the LCD on 06/14/2007:

This is a message I posted on the Aruba BB Forum about our trip in Nov.
I can relate.

We just returned from our 6th trip to Aruba.
We enjoy the island very much and have another trip planned in April 2005
BUT, here is a word of CAUTION.
DO NOT LEAVE VALUABLES UNATTENDED.
Our rented Jeep wrangler hardtop was broken into and they stole my $700.00 USD dive camera. The thieves smashed the passenger side window, grabbed some beach stuff and my Reef Master 35mm camera with strobe light and hard watertight case. (The strobe light is unique in that I had to repair the attachment from the handle to the strobe light with two small 1/16th diam. pins). The bill for the window repair was $695.00. We did not take the extra insurance, but the guys from Top Drive said the insurance has a $500 deductible to cover accidents only, not thief or vandalism.
The police were very busy and took more than 2 hours to meet with me about the report. It took 2 return trips to San Nicholas to get the hand typed report. (You know Americans they are very impatient when it comes to waiting for someone).
We think we saw the thieves. We were parked at the south end of the island parking area for Seroe Colorado lighthouse (a lighted beacon on a metal structure). It was raining when we got there at noon on Tuesday Nov 23. We ate a picnic lunch, which we had bought from Subway, in the Jeep while we waited for the rain to stop. While we ate a beat-up white car (perhaps a 4 door Toyota corolla, not sure) backs down to the lower parking area where we were. The occupants “looked out of place” as they are 2 young men in their late teens. One was dark skinned with dreadlocks the other was white with very short hair, loud music playing, widows open in the rain. Including the upper paved area and the lower (very rough un-paved) area there were many places they could have parked, except they backed down right next to us.
When they realized that we were in the jeep, they left. We watched them drive off out of sight. We finished our lunch took some photos of the surf and the prison and then drove to the upper paved parking area where some tourist had arrived in a minivan. We felt secure to leave a locked jeep while we explored the nearby cliffs. We only lost sight of the parking area for about 15 min. (there is a small natural bridge down over the cliffs). When we returned to the parking area the family with the minivan said there car had been ransacked and we had a broken window.
They had not locked their minivan which they only left for 5 min. The glove box had been emptied onto the floor and their diaper bag had been dumped on the ground. Nothing missing. Nothing broken, they were lucky.
The inside of our Jeep was covered with glass. Glove box manual and rental receipt emptied to the floor ice water from the cooler dumped on the floor. Beach bag was missing, as was the dive camera. We had placed it on the floor with a towel over it (not really hidden). More tourists came as we were trying to clean glass from the seats. We told them of our misfortune and warned them. They then asked if the beach bag they had found down the road belonged to us. YES, we went to the area and walked thru the thorn bushes and found our shoes, socks, sunglasses and bag for the camera that we were using at the cliffs. Everything was recovered except the dive camera.
The police took forever to meet with me.
The guys from Top Drive asked what we wanted to do.
We said we wanted another 4x4 with air conditioning and glass. They gave us an upgrade to a 6 passenger Suzuki 4x4.
They said bill would be available later in the week.
They were fast and courteous… But later handed us a repair bill for $695.00. We hope the American express will cover the cost of the repair.

<name redacted>
More at link:
http://tinyurl.com/2mqhfx

Author: <name redacted>
Date:   03-05-05 10:18

They always say that there is no crime in Aruba. I have been there 7 times and never had any problems but on Presidents Day 2005, someone threw a rock thru my jeep window and stole my wallet with $500 in it. Also took my digital underwater camara, 2 wet suites, fins, mask and snorkles, towels and beach bag. Over $3,000 worth. Make sure that you never leave anything. Even if it is locked up. They say that some of the locals have a bad drug habit and thats what they do to support it. We love Aruba and plan to always go back but be carefull leaving things in your cars and jeeps. I was snorkling down by spanish lagoon and there is not alot of people around that area so I know that it is much safer up by the high rises but you don't want to take the risk. It could end up ruinning alot of peoples family vacations.

<name redacted>

http://tinyurl.com/2wcxjh

Why did they have to disappear her body?

Murder & Crime on  Aruba Summary - http://tinyurl.com/2lhukn

My usual avatar is an orchis simia (monkey orchid) plant.
msmarple
Monkey Junky

« Reply #461 on: June 14, 2007, 04:09:59 PM »

Sorry, forgot to "URL" the second link above ... just copy and paste into your browser to go to the post.

msmarple
Monkey Junky

« Reply #462 on: June 15, 2007, 09:42:07 AM »

Tres local deteni abordo di yate Obsession…
CASO 70 KILO DI DROGA CONFISCA PA AUTORIDADNAN
Radar, polis maritimo y cacho di douane a haci un bon trabao….

ORANJESTAD(AAN): Awe DIARIO kier habri e articulo aki felicitando e bon trabao cu esnan vigilando botonan riba radar, polis maritimo y tambe cacho di douane a haci pa asina kita un total di mas of menos 70 kilo di droga for di riba Mercado. Tur cos a cuminsa a base di movecionnan capta riba e radar unda e yate Obsession tabata biniendo for di Venezuela.

Online Pap translation:
three local deteni abordo of yacht obsession…
caso 70 kilo of drugs confisca for autoridadnan
radar, police maritimo y cacho of douane owing to haci one good trabao….

oranjestad(aan): today daily paper wanted open the articulo here felicitando the good trabao cu esnan vigilando botonan on radar, police maritimo y also cacho of douane owing to haci for so less one overall of more or less 70 kilo of drugs for of on market. all cos owing to cuminsa owing to base of movecionnan capta on the radar where the yacht obsession was biniendo for of venezuela.

More at link: http://www.diario-aruba.com/2007/6/15/

70 kilos - 154 lbs

msmarple
Monkey Junky

« Reply #463 on: June 18, 2007, 01:01:27 PM »

http://www.diario-aruba.com/2007/6/18/

HOBEN A TRIBI DI COMETE KIEBRO Y HORTA BULLET-PROOF VEST DI POLISNAN

ORANJESTAD (AAN): Diasabra marduga ora cu patruyanan a bay brinda asistencia pa bringamento na e clubnan nocturno, antisocialnan a probecha di e situacion.
Hobennan a mira cu e auto di Polis ta staciona na e cruzada di Weststraat y Lloyd G. Smith Boulevard y a forza e glas di bentana pa asina habri drenta den e patruya y logra bay cu un bulletproof vest cu tabatin den e auto.
Testigonan cu a wak e acto aki a avisa autoridad cu descripcion di e malhechor y den cual direccion el a bay.
Inmediatamente a cuminza un buskeda den e area, a para y controla tur auto cu tabata riba e parkinglot patras di Carlos ‘n Charlie’s.
E listramento aki no a logra su resultado ya cu no a logra haya e malhechor ni mucho menos e vest.
Mas despues un hoben a presenta na warda y a entrega un articulonan ariba menciona na comandante di polis. El a laga di haya e articulonan menciona patras di Carlos ‘n Charlie’s.
Polis a gradici e hoben di 21 aña cu a bin te warda pa entrega articulonan.

Online Pap translation:

young owing to be bold of comete kiebro y steal bullet-proof vest of polisnan

oranjestad (aan): saturday marduga hour cu patruyanan owing to bay brinda asistencia for bringamento at the clubnan nocturno, antisocialnan owing to probecha of the situation.

hobennan owing to see cu the car of police is staciona at the cruzada of weststraat y lloyd g. smith boulevard y owing to forza the glass of window for so open enter in the patrol y succeed bay cu one bulletproof vest cu had in the car.

testigonan cu owing to look at the acto here owing to avisa autoridad cu descripcion of the malhechor y in cual direccion past owing to bay.

at once owing to cuminza one buskeda in the area, owing to stop y controla all car cu was on the parkinglot behind carlos ‘n charlie’s.

the listramento here not owing to succeed his result already cu not owing to succeed achieve the malhechor neither mucho less the vest.

more after one young owing to present at keep y owing to entrega one articulonan upstairs menciona at comandante of police. past owing to let of achieve the articulonan menciona behind carlos ‘n charlie’s.

police owing to gradici the young of 21 year cu owing to come till keep for entrega articulonan.

I *think* - Guy breaks window of POLIS CAR  Shocked  and opens the trunk, steals a bullet proof vest  Shocked  . Apparently someone spotted the bad guy and gave a description and direction he headed for ... polis caught up with him in the parking lot at C&C. Not sure what time it was but it looks dark in the photos.

msmarple
Monkey Junky

« Reply #464 on: June 19, 2007, 09:35:38 AM »

http://www.amigoe.com/english/ 06/19/2007

Violence broke out between Aruban gangs of youths

ORANJESTAD – A big fight between several gangs of youths in the vicinity of the Weststraat and Royal Plaza got completely out of hand last Saturday {06/16/2007} morning. A police car was hijacked and was found again totally burnt down in the vicinity of Sta. Cruz. The police from Oranjestad received assistance from their colleagues from San Nicolas.

The problems started when the police handcuffed and conveyed a suspect. After one the gang-members was hit by a flying bottle, about 100 started to fight with each other near Royal Plaza . The tension mounted when the police fired a warning shot. According to witnesses, the group yelled at the police that they have guns too and that they are not afraid.

When two police officers wanted to cuff a person, somebody in the public called that other troublemakers have hijacked a police car. Several members of the gangs were arrested. The police had to use the baton to calm down the troublemakers some. The owners of the entertainment places Carlos ‘n Charlies and Bahia were ordered to close the doors. There was also commotion at the Emergency Room of the hospital. The injured young persons that were taken there for treatment, wanted to have a scrap with everything and everybody.

Anna
Monkey Mega Star

« Reply #465 on: June 19, 2007, 09:42:47 AM »

Armed gangs fighting with the police?  And sounds as though the police were not really able to restore order in anything like a timely and professional manner with the mêlée continuing at the hospital.

These fights or riots were happening in the tourist bar section, too, and could only be disbanded by closing at least two bars frequented by tourists.  

Doesn't sound very safe and happy to me.

PERSONA NON GRATA

All posts reflect my opinion only and are not shared by all forum members nor intended as statement of facts.  I am doing the best I can with the information available.

Murder & Crime on Aruba Summary http://tinyurl.com/2nus7c
msmarple
Monkey Junky

« Reply #466 on: June 19, 2007, 10:06:24 AM »

http://www.diario-aruba.com/2007/6/19/

CONOCIDO DEN MUNDO DI MODA A BIRA VICTIMA DI MALTRATO, ROBO Y SECUESTRO

ORANJESTAD (AAN): Ayera madruga, un otro hecho cu ta un muestra din unda nos hubentud ta bayendo, ta esun cu a sosode ora cu e ciudadano di inicial M. D., kende por cierto ta un persona hopi conoci den mundo di moda, a bira victima di atraco, maltrato y secuestro.
Ta asina cu un grupo di hende, probablemente di Santa Cruz, a logra saca e persona aki for di su auto, maltrate severamente, kita su paña, lague full sunu pa despues bandon’e den e area di Sero Pita.

E antisocialnan a bay cu su auto, paña, celular y su placa. E victima, ainda den e condicion cu el a keda, a logra haya un pida serbete cu tabata colga na un cas eybanda pa asina e por a tapa su curpa.

Ta di e forma aki cu e por a notifica polis di e sucedido. Autoridad a presenta na e sitio y mirando e estado delicado di e victima, a hibe su cas pa e por a bisti algun paña y pa e ricibi atencion medico debido.

Despues, M.D. a bay cerca Recherche pa entrega e keho respectivo. Ya den transcurso di dia, polis a notifica M.D. cu nan a haya su auto den e area di Washington y cu nan lo sigui tras di e pista di esnan cu a haci nan mes culpable di e hecho lamentable aki.

Online Pap translation:

conocido in world of manner owing to become victima of maltrato, abstraction y secuestro

oranjestad (aan): yesterday madruga, one another mature cu is one sample din where we hubentud is bayendo, is esun cu owing to sosode hour cu the ciudadano of inicial m. d., that can cierto is one person much conoci in world of manner, owing to become victima of atraco, maltrato y secuestro.

is so cu one are of person, probably of santa cruz, owing to succeed saca the person here for of his car, maltrate severamente, less his cloths, lague full sunu for after bandon’e in the area of hill pita.

the antisocialnan owing to bay cu his car, cloths, celular y his coin. the victima, still in the condicion cu past owing to stay, owing to succeed achieve one piece serbete cu was colga at one cas eybanda for so the can owing to tapa his curpa.

is of the form here cu the can owing to notifica police of the sucedido. autoridad owing to present at the sitio y mirando the estado delicado of the victima, owing to hibe his cas for her can owing to dress some cloths y for her ricibi atencion medico debido.

after, m.d. owing to bay close recherche for entrega the complaint respectivo. already in transcurso of day, police owing to notifica m.d. cu they owing to achieve his car in the area of washington y cu they will follow behind the pista of esnan cu owing to haci they self culpable of the mature lamentable here.

The headline is saying Mistreatment, Robbery, Kidnapping.

Is there a "Washington" area of Aruba? (Among the many questions bout this one. I can't even figure out whether the victime is a him or a her.  ) I DO *think* the car was found.

Wonder if this was a tourist victim?

msmarple
Monkey Junky

« Reply #467 on: June 20, 2007, 10:42:35 AM »

http://www.diario-aruba.com/2007/6/20/

RECHERCHE INVESTIGANDO CASO DI SECUESTRO Y CAR-JACKING

ORANJESTAD (AAN): E caso di secuestro, combina cu maltrato serio y car-jacking cu a tuma lugar recientemente tin debido atencion di autoridad competente.

Manera e version a worde compila den DIARIO di Diamars, esaki a keda confirma pa e propio victima riba Diamars mainta den un entrevista corto cu Reportero a sostene cu e victima M.D.L. di 44 aña di edad.

Sospecho ta bay den direccion di un grupo di homber cu a haci nan mes culpable na e acto baho aki.

Un grupo di mucha homber a subi den auto di e victima y a pone core direccion di Sero Pita y  ora nan a yega, nan a maltrata e diseñador di modelo entre otro den su cara. Tambe nan a kita su paña lagando e victima sunu.

Fuera a laga e victima atras y pa asina nan a bay cu su auto Toyota  Corolla  stationwagon.

Diamars mainta, e victima a bolbe presenta na Recherche relaciona cu e sucedido. DIARIO tin entendi cu tin fuerte sospecho cu e malhechornan lo ta conoci y no ta exclui un ora  pa otro detencion lo cay den e asunto aki.

Online Pap translation:

recherche investigando caso of secuestro y car-jacking

oranjestad (aan): the caso of secuestro, combina cu maltrato earnest y car-jacking cu did take lugar recientemente have debido atencion of autoridad competente.

as the version owing to worde compila in daily paper of tuesday, this owing to stay confirma for her own victima on tuesday morning in one interview corto cu reportero owing to sostene cu the victima m.d.l. of 44 year of edad.

suspicion is bay in direccion of one are of man cu owing to haci they self culpable at the acto low here.

one are of boy owing to lever in car of the victima y owing to place core direccion of hill pita y hour they owing to arrive, they owing to maltrata the diseñador of model among another in his cara. also they owing to less his cloths lagando the victima sunu.

fuera owing to let the victima behind y for so they owing to bay cu his car toyota corolla stationwagon.

tuesday morning, the victima owing to go back present at recherche relaciona cu the sucedido. daily paper have entendi cu have strong suspicion cu the malhechornan will is conoci y do not exclui one hour for another detencion will cay in the asunto here.

This is a followup to the previous post about "Kidnapping, Mistreatment, Robbery" ... I think it clarifies that the victim is M.D.L., age 44. Also, from the prevalence of masculine pronouns, sounds like MDL is a male. (Although there is that one reference to "her victim" ... )

msmarple
Monkey Junky

« Reply #468 on: June 21, 2007, 10:57:15 AM »

Buckeye posted this on the LCD 06/20/2007:

For murder and crime thread (because I can't find it without a link):

The island I felt was windier than normal this year, as we would get sand blasted occasionally. I also did not feel as safe this year as I have in the past.Part of the reason is that our friends, Jean and Doug had the theft in their rented home while we were there, but also there seems to have been some feeling of nervousness abound. I only saw the visibility team on the beach on quads 3 times in 3 weeks.....and I was on the beach daily. At night, the sidewalk was virtually empty behind the hotels.....it just seemed different. It's not that I ever felt unsafe....I guess I just felt the need to be more aware of my surroundings than I had in the past.

http://tinyurl.com/yuh3cb

msmarple
Monkey Junky

« Reply #469 on: June 21, 2007, 11:14:11 AM »

http://www.diario-aruba.com/2007/6/21/

Rifle, shotgun y semi uzi confisca den Weg Fontein…
PLANTACION GRANDI DI MARIHUANA Y ARMA NA CAS
DI BLONCHIE VROLIJK

ORANJESTAD(AAN):Blonchie Vrolijk parce di no a siña su les algun aña pasa ora cu polis a drenta su cas den Sero Colorado y asina confisca un plantacion grandi di droga y dos arma di candela. E biaha aki polisnan a te hasta keda asombra con bon hinca den otro Blonchie Vrolijk tin su plantacion nobo na Weg Fontein.

Straño cu esnan unda e ta cumpra tur su pochinan pa planta no ta notifica polis di e tipo di elementonan asina cu no tin cara di hendenan cu ta planta mata pa hobby, pero mas bien pa cultiva droga.

For di mainta trempan asina cu solo tabata saliendo un team grandi di recherché cu ta cay bao di comisario Dolphi Richardson y cu ta den e Team Bijzondere Projecten TBP encabeza pa inspector Fredson Panneflek a sali caya.

Cuater cas nan a bishita buscando droga. Hunto cu nan tabata tey Inspectora Vanessa Kock hefe di departamento di droga. Mirando cu aki ta trata di e barrio di pariba di brug tabata tey tambe polis di barrio Kenneth Philips cu ta esun cu tabata haya tur e kehonan riba e tantisimo plantacion di marihuana.

Drentando cas di Blonchie Vrolijk a bin haya un shotgun y un rifle. Buscando den e auto para pafor di cas a bin haya un tipo di UZI den e pickup.

E agentenan di TBP a confisca tur e armanan haya na e cas den Weg Fontein mientras cu a ranca como 200 mata di marihuana cu e tabata cultiva.

Ningun huez lo kere cu ta pa propio uso pasobra paden tambe a haya marihuana cla pa bende. Un cantidad considerable di placa tambe a ser haya y mescos balansa pa pisa e droga.

Dos pickup na e cas a ser hiba warda di polis. Riba e fotonan exclusivo aki por mira mas di detencion y hayasgo di droga na cas di Blonchie

Online Pap translation:

rifle, shotgun y semi uzi confisca in weg fontein…
plantacion big of marihuana y arm at home
of blonchie vrolijk

oranjestad(aan):blonchie vrolijk seems of not owing to learn his lesson some year happen hour cu police owing to enter his cas in hill colorado y so confisca one plantacion big of drugs y two arm of candela. the trip here polisnan owing to till even stay asombra con good hinca in another blonchie vrolijk have his plantacion new at weg fontein.

odd cu esnan where the is cumpra all his pochinan for plant do not notifica police of the type of elementonan so cu not have cara of hendenan cu is plant kill for hobby, but more bien for cultivadrugs.

for of morning trempan so cu sun was saliendo one team big of recherché cu is cay bao of comisario dolphi richardson y cu is in the team bijzondere projecten tbp encabeza for inspector fredson panneflek owing to leave caya.

cuater cas they owing to visit buscando drugs. together cu they was tey inspectora vanessa kock boss of departamento of drugs. mirando cu here is deal of the barrio of east of bridge was tey also police of barrio kenneth philips cu is esun cu was achieve all the kehonan on the tantisimo plantacion of marihuana.

drentando cas of blonchie vrolijk owing to come achieve one shotgun y one rifle. buscando in the car stop abroad of cas owing to come achieve one type of uzi in the pickup.

the agentenan of tbp owing to confisca all the armanan achieve at the cas in weg fontein while cu owing to ranca because; 200 kill of marihuana cu the was cultiva.

none huez will believe cu is for own usage because inside also owing to achieve marihuana cla for sell. one cantidad considerable of coin also owing to being achieve y same equilibrium for pisa the drugs.

two pickup at the cas owing to being take away keep of police. on the fotonan exclusivo here can see more of detencion y hayasgo of drugs at home of blonchie.

I *think* the "200 kill" means 200 kilos ( = 440p lbs).

msmarple
Monkey Junky

« Reply #470 on: June 21, 2007, 11:24:51 AM »

Recherche ta pone un fin na instigadornan…
PICHA DETENI DEN MADIKI PA TEAM DI ARESTO

ORANJESTAD(AAN):Recherche di Oranjestad encarga cu e investigacion tumando lugar actualmente riba e bringamento cu a tuma lugar fin di siman cu ta tras di lomba a laga sa hopi cla cu esaki ta ultimo biaha cu ta comete un acto asina serio contra polis.

E balentenan cu ta kere cu nan lo subi caya y bin instiga otronan contra polis lo carga consecuencianan serio.

Esaki tabata palabranan di inspectornan Carlos Hodge y Daniel Jacobs kendenan ta encabeza e caso aki. Ya caba a cuminsa piki algun di e instigadornan den e bringadornan di Madiki y Dakota.

Actualmente tin hendenan cu a keda deteni riba e dia di bringamento, pero tin tambe cu a keda deteni diamars atardi na pia di trabao mientras cu marduga di diaranzon tambe team di aresto a sorpresa uno den Madiki den su soño.

Esun den grupo di Dakota deteni na pia di trabao ta di inicialnan C.H. mientras cu e otro den Madiki ta di inicialnan R.T. mihor conoci como Picha.

Polis tin tur dos graba ta habri boca cu nan unda te hasta boter y bloki a skeiro e marduga aki. E team di aresto den careda di 4’or a drenta e cas di R.T. den Madiki caminda cu a detene y hibe warda.

Su muher tambe a keda deteni e momento ey. A listra e cas caminda a haya un cantidad di Marihuana pa uso propio aparentemente. A listra tambe den dos auto buscando posible arma di candela.

No a haya arma di candela, pero e investigacion ta sigui su rumbo unda lo no sera e caso mientras cu no pone man riba esun cu a kima e auto di polis

Online Pap translation:

recherche is place one end at instigadornan…
picha deteni in madiki for team of aresto

oranjestad(aan):recherche of oranjestad encarga cu the investigacion tumando lugar actualmente on the bringamento cu did take lugar end of week cu is behind back owing to let know much cla cu this is ultimo trip cu is comete one acto so earnest contra police.

the balentenan cu is believe cu they will lever caya y come instiga others contra police will carga consecuencianan earnest.

this was words of inspectornan carlos hodge y daniel jacobs kendenan is encabeza the caso here. already end owing to cuminsa piki some of the instigadornan in the bringadornan of madiki y dakota.

actualmente have hendenan cu owing to stay deteni on the day of bringamento, but have also cu owing to stay deteni tuesday nightfall at leg of trabao while cu marduga of diaranzon also team of aresto owing to surprise uno in madiki in his dream.

esun in are of dakota deteni at leg of trabao is of inicialnan c.h. while cu the another in madiki is of inicialnan r.t. mihor conoci because; picha.

police have all two graba is open mouth cu they where till even boter y bloki owing to skeiro the marduga here. the team of aresto in careda of 4’or owing to enter the cas of r.t. in madiki caminda cu owing to detene y hibe keep.

his muher also owing to stay deteni the instant ey. owing to listra the cas caminda owing to achieve one cantidad of marihuana for usage own apparently. owing to listra also in two car buscando posible arm of candela.

not owing to achieve arm of candela, but the investigacion is follow his direction where will not close the caso while cu not place hand on esun cu owing to burn the car of police.

msmarple
Monkey Junky

« Reply #471 on: June 21, 2007, 11:39:26 AM »

Cas yena cu camara, yen di cacho brabo y rondona cu prikkel draad…
LORENZO VAN GIJN DETENI PA PLANTACION GRANDI
DI MARIHUANA NA SAVANETA

ORANJESTAD(AAN):Lorenzo van Gijn no ta un desconoci di polis. Den e bishitanan cu e Team Bijzondere Projecten a haci na diferente lugar, su cas no tabata un excepcion.

E ta biba den Yaraweg y na su cas e team special a pasa basta dolor di cabez pa drenta. E cas ta full rondona cu prikkeldraad, camara tur rond y algun monster di cacho den cura. Asina mes e agentenan a drenta y cu shotgun den man pa defende nan mes contra e cachonan brabo.

Despues di basta grita no a haya ningun hende ta reacciona y drentando den e cas a bin topa cu Lorenzo van Gijn morto na soño. El a wordo lanta mesora y a bay directamente cune unda e droga tabata na diferente parti bon sera den cura patras di cas.

Den un cooler na e cas a haya masha hopi marihuana tambe. A listra den diferente autonan costoso den e cura di cas.

Den discoteca priva tambe a haya marihuana mientras cu a confisca un ice jug yen di placa. Lorenzo van Gijn a bisa polis cu ta pa propio uso.

Otro mas cu ta kere den storia of ta kere cu tur hende ta pensa mescos cune. Riba e fotonan aki por mira mas di e accion na cas di Lorenzo van Gijn den Yara Weg.

Lorenzo - apparently - arrested.

Online Pap translation:

cas fill cu camara, complete of cacho brabo y rondona cu prikkel draad…
lorenzo van gijn deteni for plantacion big
of marihuana at savaneta

oranjestad(aan):lorenzo van gijn do not one desconoci of police. in the bishitanan cu the team bijzondere projecten owing to haci at various lugar, his cas not was one excepcion.

the live in yaraweg y at his cas the team special owing to happen enough dolor of cabez for enter. the cas is full rondona cu prikkeldraad, camara all rond y some monster of cacho in cura. so self the agentenan owing to enter y cu shotgun in hand for defende they self contra the cachonan brabo.

after of enough bark not owing to achieve none person is reacciona y drentando in the cas owing to come come across cu lorenzo van gijn dead at dream. past owing to wordo arise at once y owing to bay directamente cune where the drugs was at various part good close in cura behind cas.

in one cooler at the cas owing to achieve very much marihuana also. owing to listra in various autonan costoso in the cura of cas.

in discoteca priva also owing to achieve marihuana while cu owing to confisca one ice jug complete of coin. lorenzo van gijn owing to tell police cu is for own usage.

another more cu is believe in storia or is believe cu everybody is think same cune. on the fotonan here can see more of the accion at home of lorenzo van gijn in yara weg.

msmarple
Monkey Junky

« Reply #472 on: June 21, 2007, 12:20:06 PM »

Nan no tabata sa cu e ta contra ley pa planta marihuana…
TATA Y YIU WINKLAAR DETENI PA ARMA Y DROGA HAYA DEN NAN CAS NA GOLF WEG

ORANJESTAD(AAN):E tata a bisa polis cu e no tabata sa cu ta prohibi pa planta marihuana na Aruba.

E yiu homber no ta traha y ta na cas cultivando marihuana hunto cu su tata kende a biba na Hulanda, nabega hopi aña y te hasta tin un brevet di piloto.

Despues di a mata un otro boa na nan cas den Golf Weg e siman aki, polisnan di e team special a yega di sopresa riba nan.

Net e tata di fam Winklaar tabata drenta cura di cas y mesora a puntre si e ta planta marihuana. Na momento cu el a confirma esaki mesora el a keda deteni.

El a ser hiba na su plantacion mientras cu algun agente a drenta den e cas buscando pa arma y mas droga.

Esaki nan a haya tambe y te hasta droga ta seca den dak di e cas. A bin topa cu algun rifle di cual uno modifica den bala cayente y tambe un revolver caliber 38 special.

Esey tabata motibo pa mas tempo e bay keda tras di trali. Despues di a busca den henter e caso y ranca tur mata di marihuana a logra transporta e droga, arma y tata cu yiu pa warda di polis. Tur dos lo keda sera por lo pronto.

Online Pap translation:

they not was know cu the is contra ley for plant marihuana…
father y child winklaar deteni for arm y drugs achieve in they cas at golf weg

oranjestad(aan):e father owing to tell police cu the not was know cu is prohibi for plant marihuana at aruba.

the son do not work y is at home cultivando marihuana together cu his father that owing to live at the netherlands, nabega much year y till even have one brevet of piloto.

after of owing to kill one another boa at they cas in golf weg the week here, polisnan of the team special owing to arrive of sopresa on they.

just the father of surname winklaar was enter cura of cas y at once owing to puntre if the is plant marihuana. at instant cu past owing to confirma this at once past owing to stay deteni.

past owing to being take away at his plantacion while cu some agent owing to enter in the cas buscando for arm y more drugs.

this they owing to achieve also y till even drugs is seca in roof of the cas. owing to come come across cu some rifle of cual uno modifica in ball cayente y also one revolver caliber 38 special.

esey was motibo for more time the bay stay behind trali. after of owing to busca in all the caso y ranca all kill of marihuana owing to succeed transporta the drugs, arm y father cu child for keep of police. all two will stay close can will soon.

msmarple
Monkey Junky

« Reply #473 on: June 21, 2007, 12:27:47 PM »

Cacho Pitbull tabata cuida su plantacion….
RASTA VROLIJK BIBA DEN NIJHOFFSTRAAT TABATA TIN PLANTACION GRANDI DI MARIHUANA

ORANJESTAD(AAN):Rasta Vrolijk tin su plantacion di marihuana full sera cu plachinan di zink. Den e mesun cura aki e tin tambe un cacho Pitbull cu ta cuida su matanan di marihuana.

Diaranzon esaki tabata e di dos cas cu a haya bishita di e team special TBP di cuerpo policial. Rasta Vrolijk no tabata na cas ora polis a yega.

Polis tabata buske cu masha cautela pasobra aki ta trata di un persona cu sa cana cu arma di candela. Algun conocir di dje a notifike mesora cu polis ta na su cas y el a yega eynan den algun minuut.

Aunke el a baha cu boca grandi, tog autoridadnan a pone na water pas mesora. A listra den e cas y a confisca e droga cu a haya den cura como tambe den e cas mes.

A listra den su auto, pero no a haya nada contra ley. Asina mes a confisca e auto hibe warda di polis pendiente investigacion.

Online Pap translation:

cacho pitbull was cuida his plantacion….
rasta vrolijk live in nijhoffstraat was have plantacion big of marihuana

oranjestad(aan):rasta vrolijk have his plantacion of marihuana full close cu plachinan of sink. in the same cura here the have also one cacho pitbull cu is cuida his matanan of marihuana.

diaranzon this was the of two cas cu owing to achieve visit of the team special tbp of cuerpo policial. rasta vrolijk not was at home hour police owing to arrive.

police was buske cu very cautela because here is deal of one person cu know march cu arm of candela. some conocir of dje owing to notifike at once cu police is at his cas y past owing to arrive eynan in some minuut.

although past owing to descend cu mouth big, tog autoridadnan owing to place at water peace at once. owing to listra in the cas y owing to confisca the drugs cu owing to achieve in cura because; also in the cas self.

owing to listra in his car, but not owing to achieve nothing contra ley. so self owing to confisca the car hibe keep of police pendiente investigacion.

msmarple
Monkey Junky

« Reply #474 on: June 21, 2007, 12:49:13 PM »

PABIEN TEAM BIJZONDERE PROJECTEN TBP CU E DETENCION DI ARMANAN POTENTE Y PLANTACION GRANDI DI MARIHUANA DESCUBRI NA VARIOS CAS ROND DI NOS ISLA

ORANJESTAD (AAN): Ayera, un grupo di agentenan for di oranan tempran di madruga a tene un accion tremendo cu a conduci na varios detencion den diferente bario rond di nos isla.

Un grupo di agentenan di e Team Bijzondere Projecten TBP, cu sosten di comisario Dolphi Richardson, a bishita di forma inespera varios cas caminda a logra kita como 1000 mata di marihuana for di mercado y tambe armanan potente.

Den nos edicion di awe,Aunke Comisario Dolphi Richardson mes no tabata tey, tog e tabata ser notifica cada rato di tur loke tabata pasando.

Nos a mira tambe hunto cu e grupo un veterano den investigacion den casonan di droga Dennis Jacobs.

Cu ayudo di algun agente cu nan a pidi pa copera, e agentenan den TBP a sali cu bon pia. Ta spera cu nan sigui asina tambe pasobra den prome sali caba nan a score cu un puntuahe masha halto mes.

Un biaha mas inspectora Vanessa Kock, Fredson Panneflek, Dennis Jacobs, Kenneth Philips y demas coleganan presente, boso a haci un tremendo trabao y awe DIARIO publicamente ta felicita boso den nomber di e fiel lectornan y pueblo di Aruba.

Online Pap translation:

pabien team bijzondere projecten tbp cu the detencion
of armanan powerful y plantacion big of marihuana
descubri at several cas rond of we island

oranjestad (aan): yesterday, one are of agentenan for of oranan early of madruga owing to as one accion tremendo cu owing to conduci at several detencion in various district rond of we island.

one are of agentenan of the team bijzondere projecten tbp, cu sosten of comisario dolphi richardson, owing to visit of form inespera several cas caminda owing to succeed less because; 1000 kill of marihuana for of market y also armanan powerful.

in we edicion of today,aunke comisario dolphi richardson self not was tey, tog the was being notifica cada rato of all thing was pasando.

we owing to see also together cu the are one veteran in investigacion in casonan of drugs dennis jacobs.

cu aid of some agent cu they owing to ask for copera, the agentenan in tbp owing to leave cu good leg. is wait for cu they follow so also because in first leave end they owing to score cu one puntuahe very high self.

once more inspectora vanessa kock, fredson panneflek, dennis jacobs, kenneth philips y other coleganan present, you owing to haci one tremendo trabao y today daily paper publicamente is felicita you in name of the loyal lectornan y people of aruba.

In all, 1000 kilos of marijuana ( = 2200 pounds). No mention of other types of drugs. This article seems to be summarizing or congratulating the officials involved with this major drug bust.

This photo appeared with this article.

msmarple
Monkey Junky

« Reply #475 on: June 21, 2007, 01:10:42 PM »

******* posted another photo of Lorenzo under arrest on the LCD; it's better than the one in Diario. (I just wanted it in a place where I know we can FIND it ... )

Observer
Monkey All Star Jr.

« Reply #476 on: June 21, 2007, 03:27:42 PM »

Awemainta.com Wink

"I lied and thats the truth"--Joran Van Der Sloot
msmarple
Monkey Junky

« Reply #477 on: June 21, 2007, 04:18:20 PM »

Thanks *******!

Observer
Monkey All Star Jr.

« Reply #478 on: June 21, 2007, 04:31:41 PM »

"I lied and thats the truth"--Joran Van Der Sloot
msmarple
Monkey Junky

« Reply #479 on: June 22, 2007, 09:52:15 AM »

Winklaars (from pot bust raid):

Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 »   Go Up
  Print  

Jump to:  

Use of this web site in any manner signifies unconditional acceptance, without exception, of our terms of use.