July 21, 2019, 02:23:01 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NEW CHILD BOARD CREATED IN THE POLITICAL SECTION FOR THE 2016 ELECTION
 
   Home   Help Login Register  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Go Down
  Print  
Author Topic: Lively Case Discussion #667 7/27 - 7/28/2007  (Read 115808 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Angiex911dsptchr
Monkey All Star
*****
Offline Offline

Posts: 11005



« Reply #580 on: July 28, 2007, 01:29:39 PM »

Okay, why is the IP addy showing on my screen at the bottom right?  I just checked and that' not my IP addy.  What's up?

You get to see YOUR  IP address....But if it is NOT yours... ??? 
did you connect in through the neighbors wireless connection  Surprised


  LMAO   Smile   I must be blind cause I dont see mine?
Logged
Lala'sMom
Monkey All Star
*****
Offline Offline

Posts: 13812


« Reply #581 on: July 28, 2007, 01:30:04 PM »

Okay, why is the IP addy showing on my screen at the bottom right?  I just checked and that' not my IP addy.  What's up?

You get to see YOUR  IP address....But if it is NOT yours... ??? 
did you connect in through the neighbors wireless connection  Surprised

So you guys can't see it, but I can.  I think I have another spell coming on.  :Smile Nope, it's not mine when I do the what is my IP thingy, that one is not it. 
Logged
Angiex911dsptchr
Monkey All Star
*****
Offline Offline

Posts: 11005



« Reply #582 on: July 28, 2007, 01:30:26 PM »

Okay, why is the IP addy showing on my screen at the bottom right?  I just checked and that' not my IP addy.  What's up?

You get to see YOUR  IP address....But if it is NOT yours... ??? 
did you connect in through the neighbors wireless connection  Surprised


  LMAO   Smile   I must be blind cause I dont see mine?


oops.. nevermind..
Logged
Observer
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 6877



« Reply #583 on: July 28, 2007, 01:32:38 PM »

HI All..Just got on minutes ago..Visuals are nice!! Look's better than I thought it would.
Logged

"I lied and thats the truth"--Joran Van Der Sloot
oldfart
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 5278



« Reply #584 on: July 28, 2007, 01:32:44 PM »

Angie...
Do you see this little thing... far right side / bottom of any of your posts

Everone elses says Logged ... but on yours should have an IP addy
Logged

It is NOT over !!! If you believe good prevails and that the truth comes forward then justice will be handed out.  I want answers!
oldfart
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 5278



« Reply #585 on: July 28, 2007, 01:34:39 PM »

Okay, why is the IP addy showing on my screen at the bottom right?  I just checked and that' not my IP addy.  What's up?

You get to see YOUR  IP address....But if it is NOT yours... ??? 
did you connect in through the neighbors wireless connection  Surprised

So you guys can't see it, but I can.  I think I have another spell coming on.  :Smile Nope, it's not mine when I do the what is my IP thingy, that one is not it. 

Thanks good News....
If for what ever reason they went public ... It would not be yours...  ;D
Logged

It is NOT over !!! If you believe good prevails and that the truth comes forward then justice will be handed out.  I want answers!
snoopy
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2591



« Reply #586 on: July 28, 2007, 01:35:07 PM »

Good morning Monkeys. And no, I'm not your first troll on the new forum, have been reading here daily for almost two years. What a beautiful new home for SM, thanks to Dugga and Red. 
I know you're a busy lady, Klaas, but when you have time please check that my email addy is not out there for the nutters to access. Thanks.
Toler

Howdy Toler!!  Smile
Logged
Angiex911dsptchr
Monkey All Star
*****
Offline Offline

Posts: 11005



« Reply #587 on: July 28, 2007, 01:35:17 PM »

Angie...
Do you see this little thing... far right side / bottom of any of your posts

Everone elses says Logged ... but on yours should have an IP addy


 Yep I see it Oldfart..  lol
Takes me awhiile.. someone else must have been using that braincell.   ;D
Logged
nonesuche
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 8878



« Reply #588 on: July 28, 2007, 01:36:23 PM »

Klaas, tell Dugga the moment I signed out of AOL that I could access the forum again, no white screen?  ???
Logged

I continue to stand with the girl.
nonesuche
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 8878



« Reply #589 on: July 28, 2007, 01:36:52 PM »

Angie...
Do you see this little thing... far right side / bottom of any of your posts

Everone elses says Logged ... but on yours should have an IP addy


 Yep I see it Oldfart..  lol
Takes me awhiile.. someone else must have been using that braincell.   ;D

 Very Happy Very Happy Very Happy
Logged

I continue to stand with the girl.
oldfart
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 5278



« Reply #590 on: July 28, 2007, 01:37:07 PM »

Angie...
Do you see this little thing... far right side / bottom of any of your posts

Everone elses says Logged ... but on yours should have an IP addy


 Yep I see it Oldfart..  lol
Takes me awhiile.. someone else must have been using that braincell.   ;D



BTW... where in the World Is
Logged

It is NOT over !!! If you believe good prevails and that the truth comes forward then justice will be handed out.  I want answers!
wreck
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 7781



« Reply #591 on: July 28, 2007, 01:37:46 PM »

When we "quote" someone -- does it automatically go to "quick reply" (if "quick reply" is enabled in our profile)?????  ???
Logged

Destiny
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 4496


unwatched kids will be given sugar + a free puppy


« Reply #592 on: July 28, 2007, 01:38:06 PM »

WOWWIE ZOWWIE!!!

Don't even know where to begin.   I did do my profile pg.  So I guess I'll start with...Hello Monkies! Thanks Dugga and Red...I bow down to you Oh Mighty Web Gods  Wink

Destiny...oohhhhhhhh soooooooo many new toys  Very Happy
Logged

I Stand With The Girl *NATALEE HOLLOWAY*

Aruba Beware *AN ANGEL LIKE NO OTHER* has fallen amongst you....may you know the fury of HEAVEN!
Angiex911dsptchr
Monkey All Star
*****
Offline Offline

Posts: 11005



« Reply #593 on: July 28, 2007, 01:38:23 PM »

HI All..Just got on minutes ago..Visuals are nice!! Look's better than I thought it would.


Pretty spiffy lookin huh?  lol
Logged
oldfart
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 5278



« Reply #594 on: July 28, 2007, 01:39:13 PM »

When we "quote" someone -- does it automatically go to "quick reply" (if "quick reply" is enabled in our profile)?????  ???

Wreck..

What did you just ask ??? What is quick reply?   
Logged

It is NOT over !!! If you believe good prevails and that the truth comes forward then justice will be handed out.  I want answers!
snoopy
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2591



« Reply #595 on: July 28, 2007, 01:39:35 PM »

Hi None..  ;D and I see Lil None.. hi to you too sweety..   ;D ;D

Hey back at ya!! Smile

Hi little none!! Smile
Logged
Angiex911dsptchr
Monkey All Star
*****
Offline Offline

Posts: 11005



« Reply #596 on: July 28, 2007, 01:40:00 PM »

Angie...
Do you see this little thing... far right side / bottom of any of your posts

Everone elses says Logged ... but on yours should have an IP addy


 Yep I see it Oldfart..  lol
Takes me awhiile.. someone else must have been using that braincell.   ;D

 Very Happy Very Happy Very Happy


 Razz Razz Razz
Logged
nonesuche
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 8878



« Reply #597 on: July 28, 2007, 01:40:30 PM »

WOWWIE ZOWWIE!!!

Don't even know where to begin.   I did do my profile pg.  So I guess I'll start with...Hello Monkies! Thanks Dugga and Red...I bow down to you Oh Mighty Web Gods  Wink

Destiny...oohhhhhhhh soooooooo many new toys  Very Happy

Hi Destiny !

Just an FYI, did you realize your website shows up? You can access your contact info through it, just wanted you to know.
Logged

I continue to stand with the girl.
oldfart
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 5278



« Reply #598 on: July 28, 2007, 01:40:45 PM »

WOWWIE ZOWWIE!!!

Don't even know where to begin.   I did do my profile pg.  So I guess I'll start with...Hello Monkies! Thanks Dugga and Red...I bow down to you Oh Mighty Web Gods  Wink

Destiny...oohhhhhhhh soooooooo many new toys  Very Happy

Hi Destiny  and Two Wheels Only ----
Logged

It is NOT over !!! If you believe good prevails and that the truth comes forward then justice will be handed out.  I want answers!
Angiex911dsptchr
Monkey All Star
*****
Offline Offline

Posts: 11005



« Reply #599 on: July 28, 2007, 01:41:50 PM »

WOWWIE ZOWWIE!!!

Don't even know where to begin.   I did do my profile pg.  So I guess I'll start with...Hello Monkies! Thanks Dugga and Red...I bow down to you Oh Mighty Web Gods  Wink

Destiny...oohhhhhhhh soooooooo many new toys  Very Happy


LOL Hi to yah Destiny... Im kinda skeered to mess with stuff just yet..  lol  Like the colors and scrolling thingy ma jig.
Logged
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Use of this web site in any manner signifies unconditional acceptance, without exception, of our terms of use.
Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC
 
Page created in 2.268 seconds with 19 queries.