April 18, 2024, 02:41:14 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NEW CHILD BOARD CREATED IN THE POLITICAL SECTION FOR THE 2016 ELECTION
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Go Down
  Print  
Author Topic: Natalee Holloway (in the rebound) DUTCH & English  (Read 290636 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« on: March 03, 2008, 04:56:06 AM »

Last news 

Nu ik alles daar wat rustiger teruglees en bekijk, lijkt Patrick in dezelfde val te
zijn gelopen als hij Joran aandeed, er draaide een camera wat Patrick niet door
had.
Patrick geeft toe dat alles rondom Joran een leugen was?

Dit moet een enorme interessante ontwikkeling zijn.
« Last Edit: March 24, 2008, 07:30:20 PM by klaasend » Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #1 on: March 03, 2008, 05:11:49 AM »

Op dit tropic kan iedereen  of in het engels of in het nederlands posten
er komen hier ook regelmatig nederlanders  dus misschien is dat wat
de theorieen  over deze zaak mogen hier ook besproken worden
ook het laatste nieuws vanuit nederland en aruba  zullen hier gepost worden .
mochten er vragen zijn stuur me even een PM
veel plezier  Johan

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
katrien
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 160



« Reply #2 on: March 03, 2008, 05:25:20 AM »

I have not seen anything of the interview and hopefully something will be on Dutch television tonight.

But if this is true, why would Joran do such a thing?

******* told on another forum there are trolls on Fokforum. That's right.
Some of the trolls are very recognizable to me.
On Crimesite, the same journalist who wrote about Patrick v.d. Eem last weekend in an unreliable, trashy paper, (my neighbour heard this, and a brother of a friend of a friend tells that, that kind of stories) tells that he had not much time writing on his own forum lately.
Logged
katrien
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 160



« Reply #3 on: March 03, 2008, 05:37:16 AM »

Wat een goed idee van je Johan555 om het onderwerp "Natalee Holloway in de rebound" hier te plaatsen.
Ik ben een grote tegenstander van mensen bannen maar tegen die trollen opboksen is zo frustererend en vermoeidend. Een trolletje, OK maar 5 of 6 tegelijk, jesses.
Ik heb het eerder gedaan, overigens een van de posters herken ik aan de schrijfstijl. Hier mogen ze er niet op.

Ik had nooit gedacht dat ik daar op een dag blij om zou zijn. 

Kinkajoe.
Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #4 on: March 03, 2008, 05:51:43 AM »

Ja katrien dat is het mooie van een SMF forum
de admin kan dan zien  wie onder de zelfde IP's post ,zelfs regio';s en  landen etc
je kan bijv op andere forums 5 profielen aanmaken en dan iemand volkomen zieken ,
totdat de admin  het zat wordt en bepaalde mensen gaat bannen
dat zal hier dus niet voorkomen
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #5 on: March 03, 2008, 06:01:41 AM »

Corruptie op ARUBA
Door elkaar voortdurend van corruptie te beschuldigen, werken Arubaanse politici mee aan het slechte beeld dat men in Nederland van hen heeft. Dat zei Nico Jörg, de waarnemend procureur-generaal van Aruba, bij de beëdiging van twee advocaten voor het Gemeenschappelijk Hof van Justitie.

 
 
Als er zaken niet pluis zouden zijn, moeten ze allereerst in de Staten aan de orde komen. Maar dat gebeurt niet. De politici proberen het Openbaar Ministerie voor hun politieke karretje te spannen. Heel vaak zijn de beschuldigingen niet gebaseerd op feiten. Wel is het zorgwekkend dat corruptie veel voorkomt bij ambtenaren.

Buiten Aruba heerst het beeld dat de politici op het eiland corrupt zijn. Dat beeld hoeft niet overeen te stemmen met de werkelijkheid, zegt Jörg. "Politici beschuldigen elkaar over en weer van corruptie op basis van politieke redenen en niet op basis van de waarheid", constateert de waarnemend procureur-generaal.

Geen bewijs
Vaak wordt er een brief vol met beschuldigingen geschreven aan het Openbaar Ministerie, maar er wordt geen echte aanklacht ingediend. Ook hier vermoedt Jörg dat het Openbaar Ministerie gebruikt wordt voor politieke doeleinden. De tegenstander raakt beschadigd, zonder dat er concreet bewijs is voor de beschuldigingen. "Een officiële aanklacht indienen doen ze niet, want een valse aanklacht doen is strafbaar."

Corrupte ambtenaren
"In Nederland heeft men het idee dat het op de Antillen en Aruba niet pluis is en dat de corruptie welig tiert. De politici op Aruba werken daaraan mee door elkaar te beschuldigen zonder concrete bewijzen te overleggen." Die beeldvorming is funest voor het land, meent Jörg.

Voor de veronderstelde corruptie onder politici heeft de waarnemend procureur-generaal geen enkel bewijs. Wel maakt hij zich zorgen over het grote aantal ambtenaren dat strafrechtelijk is veroordeeld. "Enkele tientallen", volgens Jörg. "Voor de relatief kleine bevolking van Aruba, is dat een veeg teken."
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #6 on: March 03, 2008, 07:57:18 AM »

de kontverhalen van Renée Gielen
John van den Heuvel over Renee Gielen :
Hij uit in z'n colom kritiek op documentairemaakster Renée Gielen.
Gielen heeft meegewerkt aan een erbarmelijke flutreportage van Netwerk. Ze kon aan de ogen van moeder Holloway zien dat het haar niet ging om haar dochter, maar om haar zelf. Verder heeft ze de grootst mogelijk onzin verkondigd over een bezoek van Natalee aan een drugspand. Krijg ik als reactie dat ik iets tegen 'vrouwelijke collega's' heb. Meervoud. Hoe dom kun je zijn.

Kontverhalen :
de kontverhalen van Renée Gielen
De Eenvandaag “onderzoeksjournaliste” maakte een documentaire over de zaak Natalee. Ze beschuldigde moeder Twitty van het frustreren van het onderzoek en het willen verdoezelen van het laakbare gedrag van haar dochter: ‘Toen ik haar in haar ogen keek, wist ik dat er iets niet klopte. ik wist wel dat ik géén verdrietige moeder tegenover me had. Nu weet ik wat ik toen zag: een moeder in grote problemen.’ Ik sluit mij aan bij de woorden van John v/d Heuvel: ‘Als De Vries na de uitzending voldaan achterover mag leunen, geldt er voor Renee Gielen maar één stap: diep, heel diep door het stof voor de nabestaanden van Natalee Holloway.’
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #7 on: March 03, 2008, 08:46:32 AM »

RENEE GIELEN VALT VOLLEDIG DOOR DE MAND

Hoe kan een domcumentairemaakster nog onafhankelijk en objectief zijn als ze ze als woordvoerster optreed voor een van de betrokken partijen ?


OM adviseerde ouders Joran onder te duiken

WILLEMSTAD/ORANJESTAD (ANP) – Het òpenbaar ministerie (OM) op Aruba heeft de ouders van Joran van der Sloot dinsdag 29 januari geadviseerd om na de uitzending van Peter R. de Vries onder te duiken, omdat hun veiligheid werd bedreigd. Dat heeft producente Reneé Gielen namens de familie Van der Sloot laten weten. Moeder Anita van der Sloot bevestigt de gang van zaken.

Het OM op Aruba had Paul en Anita van der Sloot uitgenodigd voor een gesprek. Daar kregen ze het advies te horen. De familie weigert echter onder te duiken.

Het OM op Aruba was niet bereikbaar voor commentaar.

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Jo-An
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 418



« Reply #8 on: March 03, 2008, 09:04:53 AM »

Tja dat was al min of meer bekend dat die twee "vriendinnen" zijn.
Triest, triest en nog eens triest... 
Ze zitten vast elke dag bij elkaar op de koffie...

Logged
katrien
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 160



« Reply #9 on: March 03, 2008, 09:49:17 AM »

Rene Gielen behaves like a freak. She writes about Mrs. Holloway ”I could see in her eyes that she was hiding something”. Is this Rene a fortuneteller or what?  And then she writes about an anonymous taxi driver who heard Twitty telling that Natalee has been in the rehab not very long before she went to Aruba. This was supposed to be the reason for Twitty to find  Natalee in the junkhouses. How can an 18 years old girl graduate from school successfully and besides that  go to rehab?   
I know, some people make up the strangest stories, but this is impossible. Sorry, but I don’t consider Renee Gielen as a reliable reporter.
She claims that after she met Beth she started to investigate the case because she did not trust Beth. Only in 2008 she claims that she wants to investigate in the USA. Why didn’t she do so in 2005 when she did not trust Beth? Some friends of Beth claim that the  FBI is supposed to be involved in the disappearance of Natalee. This because they suppose to have  obstructed the investigation by not looking into the history from the family and school friends of Natalee  properly.

And very coincidental  Renee Gielen comes out with her too stupid story after the show of Peter R?   
Why does she do this? There must be a reason.

I wrote Beth’s  book a few days ago. I felt nearly of my chair when I wrote the part when Beth went to the house of VdS and what happened afterwards.
Mrs. Holloway was not expected to be there so quick.  Now wicked people hold this against her.
Unbelievable.
Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #10 on: March 03, 2008, 10:06:32 AM »

posted 14. June 2005 02:41 PM        op arubaans forum                 
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by El Cafro:
Live:
Nieuwe zoekactie. Weg ten noorden van het hotel afgezet. Een jongetje heeft (gebruikte) condooms en een damesslipje in de bosjes gevonden.

weet iemand hier iets van ? is daar weleens iets mee gedaan ? op dna  onderzocht ?
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Flipper/Donnie29
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 44


« Reply #11 on: March 03, 2008, 11:16:09 AM »

Hoi Johan!

Goed je hier te zien! Ik ben ook weggevlucht uit t verpestte FOK topic.. Gelukkig kunnen we hier verder!

Thanks!
Logged
Flipper/Donnie29
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 44


« Reply #12 on: March 03, 2008, 11:20:57 AM »

Heeft iemand van jullie hier vannacht dat Arubaanse radio programma gezien? Hoe zit dat nou met dat verhaal over Patrick? En wat is er precies gezegd? Iemand?
Logged
katrien
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 160



« Reply #13 on: March 03, 2008, 12:37:37 PM »

On the fora the friends of Joran suggest the holiday photo's of the students are photoshopped.
Besides that they think is suspicious that Natalee's family and the other families did not give all their private holiday photo's to the press.

Is does not come up in the heads of these people that there might be a possibility that the family of Natalee does not like it if all the pictures, made of Natalee, go all over the world. Maybe Natalee would not have liked it herself.

This is what these trolls do, make normal things, like keeping private photo's of your missing daughter out of the press, suspicious.

These people doe not know what respect en and respect for the feelings of other people is. Imagine oneself in another, is something they have never heard of.


@ Flipper, P.S. John van den Heuvel is in RTL Boulevard now. Maybe he tells about it.
Logged
Flipper/Donnie29
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 44


« Reply #14 on: March 03, 2008, 12:49:44 PM »

Your absolutely right Katrien,

Everytime i read that sort of stuff it makes my hair stand up and i have to say something. Like constant defending of the case and *******.. Very tiring!

Thanks for the tip im watching now!
Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #15 on: March 03, 2008, 12:57:47 PM »

who the hell is flipper  ::MonkeyDance::en wie was je op fok dan ?
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Flipper/Donnie29
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 44


« Reply #16 on: March 03, 2008, 01:09:05 PM »

Ik heb niet veel gepost(wel gigantisch veel gelezen), ja alleen ******* verdedigd en de zaak verdedigd tegen die lullos.. Achter flipper staat de naam die ik op FOK gebruik..
Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #17 on: March 03, 2008, 01:31:47 PM »

ow ok dank je voor de uitleg en welkom hier 
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Flipper/Donnie29
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 44


« Reply #18 on: March 03, 2008, 01:32:45 PM »

Morgen Beth te gast bij Jensen.. (even tussendoor)
Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #19 on: March 03, 2008, 03:01:57 PM »

dit bericht circuleerde op 16 juni 2005 van hogerhand al rond bij de amtenaren op Aruba!

Wat mij zorgen baart, is dat het internationaal pleefiguur (onbeholpenheid) dat Aruba heeft geslagen ook van invloed kan zijn op Curacao.

Wat Aruba nu moet doen, is onmiddelijk deze zaak afsluiten. Een persconferentie moet worden belegd waarin de premier erkent dat alle moeite is gedaan om Natalee te vinden. Helaas is het meisje vermist en er bestaat geen aanwijzingen meer waar het meisje kan zijn. De kans om haar te vinden in inmiddels nihil en dus zal Aruba dan ook de zaak sluiten. Iedereen wordt bedankt etc etc.

Ik verwacht dat het eiland nog de laatste laag kritiek over zich heen krijgt, maar daarna worden de journalisten weer elders uitgezonden, immers de ploegen kunnen niet eeuwig in Aruba blijven. Bovendien is eenmalig kritiek beter dan de dagelijkse docering.

Uiteraard blijft het land intern zoeken, maar extern is de zaak afgesloten. Ik leg dan ook onmiddelijk een spreekverbod op de verantwoordelijke ambtenaren.

Alleen op deze manier kan de rust terugkeren.
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Use of this web site in any manner signifies unconditional acceptance, without exception, of our terms of use.
Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC
 
Page created in 7.38 seconds with 19 queries.