April 27, 2024, 12:57:59 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NEW CHILD BOARD CREATED IN THE POLITICAL SECTION FOR THE 2016 ELECTION
 
   Home   Help Login Register  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Go Down
  Print  
Author Topic: Natalee Holloway (in the rebound) DUTCH & English  (Read 290864 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #500 on: May 06, 2008, 03:12:55 PM »

GBMW,
Ik las de stukjes die je boven plaatste.
Deepak verklaart dit op 9 juni:
Quote
My car was the only one parked in the back of the parking lot.
Dat maakt het nog wonderlijker dat Steve hen zou hebben gezien. Ook is het vreemd dat Steve zijn telefoonnummer geeft aan Deepak, voor het geval hij naar de politie zou moeten. Zo van ”waarschuw me nog even als je naar de politie gaat, dan praat ik nog even met je”. Waarom geeft hij anders zijn nummer?

Over dat filmpje van Deepak vraag ik me echt af, waarom Deepak zoiets zou zeggen, zou toegeven dat hij het was, maar ontkent dat hij bepaalde dingen gezegd heeft. Zoiets zou hij dan toch nooit zeggen?  Het is totaal niet logisch en bovendien halen mensen wel vaker van dat soort trucs uit om hun gelijk te halen.

Dan nog even over die tuinman:
Quote
Today, August 15th, 2005 appeared in front of the judge-commissioner, Mr. J.S. Kuiperdal, assisted by the clerk Mrs. R.I. Koolman.

Last Name : PENATA RAMOS
Could you recall the statement that you made to the police on July 22nd 2005 about 19:25? Yes
You ask me why I did not show up on the previous occasions. There are persons, who wanted to put pressure on me to make a statement. I have discussed the matter with my boss. I had booked my holidays and didn’t know I was searched for. I have been put under pressure by someone from Bubali, two inspectors and fat man. They wanted me to make a statement. The second time I wasn’t here. When I passed the car that evening, it was dark. The car was entirely illuminated by the headlights of my "van". The lights did not reflect in the car. You ask me why I have waited with making my statement. Two guards were arrested at first, who proved to be innocent. The person who worked at the Tattoo also didn’t know anything. A few days after the photo appeared in the Diario, I told it to my boss. Due to the attention that the case attracted, my boss said that I should wait for a while. I have almost lost my job.
Wat een verhaal.
Hij kwam dus nadat die hoteljongens waren vrijgelaten, en vond het niet nodig te gaan, omdat er al mensen waren gearresteerd. Zo ging het zeker ook met die mensen van dat "autowasverhaal". Je kunt uit alles lezen dat die auto niet gewassen is. De hele auto is binnenste buiten gekeerd.

En dan dit:

Quote
Deepak 11 juni 2005

Then he said to me that if the police should ask anything, we should say the following: That we left together with the girl from "Carlos & Charlie's", that we drove around, that Joran kissed and fingered her, that she fell asleep in the car and that we had taken her to the hotel.
snip
To your question whether I had thought about telling the truth that night, I can say the following. I had not told the truth because first of all Joran had asked me not to, he is my friend and I was afraid of the police because I thought that I would get into trouble with the police.
snip
To your question how Natalee was that night in "Carlos & Charlies", I can say the following. She danced beautifully, I had lied in my previous statement about her being unsteady on her feet when she stepped off the stage. That was beside the truth. She had a steady walk. In my opinion she was reasonably "with it".

Snip

I just remembered something. If Joran says that we took him home, then that is not the truth. Because he had sent me a message that said that he when he got home he would get online. You should check my mobile phone to see if the message is still in there.
Snip
To your question whether Joran told me what he had told Freddy, I can say the following. Joran told me that he had told Freddy the truth and the made up story. I know that he trusts Freddy more because they have known each other for a long time. If you go and talk to Freddy, he will tell you the made up story and maybe also the truth.
snip
To your question as to what Joran's father had advised us, I can say the following. He told us that if we were to be arrested that we should remain calm and not come up with a different story.

Dat ze goed kon dansen had ik ook al gezien. Lijkt me wel waar wat hij zegt.

P.S.: gezellig he, dat je zo op je kop krijgt omdat je een andere mening hebt.
Heb je wel eens Jonathan van crux gelezen? Hij dacht er vorig jaar al zo over. Ik weet niet of je hem hebt gelezen, ik zag het pas dit weekend, hij is scherp.





De verklaring van die Ramos dateert van 16 augustus. De Kalpoe brothers en Freddie zijn tien dagen later opgepakt?
Logged
GBMW
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 330


« Reply #501 on: May 06, 2008, 03:29:58 PM »

GBMW,
Ik las de stukjes die je boven plaatste.
Deepak verklaart dit op 9 juni:
Quote
My car was the only one parked in the back of the parking lot.
Dat maakt het nog wonderlijker dat Steve hen zou hebben gezien. Ook is het vreemd dat Steve zijn telefoonnummer geeft aan Deepak, voor het geval hij naar de politie zou moeten. Zo van ”waarschuw me nog even als je naar de politie gaat, dan praat ik nog even met je”. Waarom geeft hij anders zijn nummer?

Over dat filmpje van Deepak vraag ik me echt af, waarom Deepak zoiets zou zeggen, zou toegeven dat hij het was, maar ontkent dat hij bepaalde dingen gezegd heeft. Zoiets zou hij dan toch nooit zeggen?  Het is totaal niet logisch en bovendien halen mensen wel vaker van dat soort trucs uit om hun gelijk te halen.

Dan nog even over die tuinman:
Quote
Today, August 15th, 2005 appeared in front of the judge-commissioner, Mr. J.S. Kuiperdal, assisted by the clerk Mrs. R.I. Koolman.

Last Name : PENATA RAMOS
Could you recall the statement that you made to the police on July 22nd 2005 about 19:25? Yes
You ask me why I did not show up on the previous occasions. There are persons, who wanted to put pressure on me to make a statement. I have discussed the matter with my boss. I had booked my holidays and didn’t know I was searched for. I have been put under pressure by someone from Bubali, two inspectors and fat man. They wanted me to make a statement. The second time I wasn’t here. When I passed the car that evening, it was dark. The car was entirely illuminated by the headlights of my "van". The lights did not reflect in the car. You ask me why I have waited with making my statement. Two guards were arrested at first, who proved to be innocent. The person who worked at the Tattoo also didn’t know anything. A few days after the photo appeared in the Diario, I told it to my boss. Due to the attention that the case attracted, my boss said that I should wait for a while. I have almost lost my job.
Wat een verhaal.
Hij kwam dus nadat die hoteljongens waren vrijgelaten, en vond het niet nodig te gaan, omdat er al mensen waren gearresteerd. Zo ging het zeker ook met die mensen van dat "autowasverhaal". Je kunt uit alles lezen dat die auto niet gewassen is. De hele auto is binnenste buiten gekeerd.

En dan dit:

Quote
Deepak 11 juni 2005

Then he said to me that if the police should ask anything, we should say the following: That we left together with the girl from "Carlos & Charlie's", that we drove around, that Joran kissed and fingered her, that she fell asleep in the car and that we had taken her to the hotel.
snip
To your question whether I had thought about telling the truth that night, I can say the following. I had not told the truth because first of all Joran had asked me not to, he is my friend and I was afraid of the police because I thought that I would get into trouble with the police.
snip
To your question how Natalee was that night in "Carlos & Charlies", I can say the following. She danced beautifully, I had lied in my previous statement about her being unsteady on her feet when she stepped off the stage. That was beside the truth. She had a steady walk. In my opinion she was reasonably "with it".

Snip

I just remembered something. If Joran says that we took him home, then that is not the truth. Because he had sent me a message that said that he when he got home he would get online. You should check my mobile phone to see if the message is still in there.
Snip
To your question whether Joran told me what he had told Freddy, I can say the following. Joran told me that he had told Freddy the truth and the made up story. I know that he trusts Freddy more because they have known each other for a long time. If you go and talk to Freddy, he will tell you the made up story and maybe also the truth.
snip
To your question as to what Joran's father had advised us, I can say the following. He told us that if we were to be arrested that we should remain calm and not come up with a different story.

Dat ze goed kon dansen had ik ook al gezien. Lijkt me wel waar wat hij zegt.

P.S.: gezellig he, dat je zo op je kop krijgt omdat je een andere mening hebt.
Heb je wel eens Jonathan van crux gelezen? Hij dacht er vorig jaar al zo over. Ik weet niet of je hem hebt gelezen, ik zag het pas dit weekend, hij is scherp.





De verklaring van die Ramos dateert van 16 augustus. De Kalpoe brothers en Freddie zijn tien dagen later opgepakt?

Ja....wel apart he? Maar ja...we weten natuurlijk ook niet wat er echt achter de schermen speelde.
Logged
sharon
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 3216



« Reply #502 on: May 06, 2008, 06:37:52 PM »

Does anybody know whether Satish had his driverslicence?

I don't know that as a fact Briany. I know in the 'early' days, several people trying to get records or information from the department of Motor Vehicles in Aruba without much luck (or if they had luck -- I've never seen the information or documents posted).

Nadira -- the Kalpoes mother -- mentioned in her early TV interviews that Deepak was so paranoid about his car and wanting to keep it perfect, that he did not want to leave his car at the parking lot at work -- so he had Satish drop him off and pick him up at work everyday.

I think Satish has confirmed that in some of his statements.

That does not mean he has a driver's license -- but his mother publically stated that Satish drove a car.

But who knows what is truth and what is lies when it comes to the suspects and their families?

And no -- I don't have source for Nadira's comments  I could probably find it if I had to.

I'm not sure I helped much 
Logged

"Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world.  Indeed, it is the only thing that ever has!" Margaret Mead
Observer
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 6877



« Reply #503 on: May 06, 2008, 09:43:53 PM »

Awemainta Newspaper May 6th,2008




« Last Edit: May 06, 2008, 11:59:22 PM by Observer » Logged

"I lied and thats the truth"--Joran Van Der Sloot
briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #504 on: May 07, 2008, 12:52:31 AM »

Does anybody know whether Satish had his driverslicence?

I don't know that as a fact Briany. I know in the 'early' days, several people trying to get records or information from the department of Motor Vehicles in Aruba without much luck (or if they had luck -- I've never seen the information or documents posted).

Nadira -- the Kalpoes mother -- mentioned in her early TV interviews that Deepak was so paranoid about his car and wanting to keep it perfect, that he did not want to leave his car at the parking lot at work -- so he had Satish drop him off and pick him up at work everyday.

I think Satish has confirmed that in some of his statements.

That does not mean he has a driver's license -- but his mother publically stated that Satish drove a car.

But who knows what is truth and what is lies when it comes to the suspects and their families?

And no -- I don't have source for Nadira's comments  I could probably find it if I had to.

I'm not sure I helped much 

@ Sharon,

Thank you for your polite answer.
Most likely Satish did not have a drivers licence. He did not have a car and was 18 years old.
The fact that Satish looked after his car carefully  could implicate that he does not have much money.
Maybe Joran is paying a lot of things (drinks etc.) for Deepak and Satish to pay for the "favour" of driving Joran (without a licence) around.

By the way: I quoted something from the Deepak email implicating that VanderSloot was talking aggressive to the Deepaks, this was wrong, it was Natalee's mother(which is imaginable)  instead of the parents of Joran, who talked nasty to the Kalpoe's.

I wonder why Mrs. VanderSloot is telling crap, I wonder why VanderSloot arranged a lawyer for the Kalpoe's and I wonder why Paul v.d.Sloot was talking so often to the Kalpoes. Was there a reason for Paul to talk to the Kalpoe's so often. Did Paul VanderSloot  really "believed" the Kalpoe brothers (like they said) or did he only "told" the Kalpoe brother he "believed" them.

Why do the parents of Joran go that far? To "protect" the Kalpoe's and Joran?

Why does Mrs. VanderSloot goes as far as to suggest and tell crap about a missing girl and her mother?

To protect Joran and the Kalpoe brothers?
Logged
briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #505 on: May 07, 2008, 01:49:01 AM »

Quote
The fact that Satish looked after his car carefully  could implicate that he does not have much money.


By Satish I mean Deepak is looking after his car.

Sorry about this.

Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #506 on: May 07, 2008, 03:46:15 AM »

Brian zei : Van der Sloot was talking aggressive to the Deepaks, this was wrong

was niet wrong hoor  als je de officiele pro verbaal leest dan noemt ie de
jongens om de zin zo'n beetje Mongol  of mther f***er .
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #507 on: May 07, 2008, 04:03:20 AM »

Brian zei : Van der Sloot was talking aggressive to the Deepaks, this was wrong

was niet wrong hoor  als je de officiele pro verbaal leest dan noemt ie de
jongens om de zin zo'n beetje Mongol  of mther f***er .

Hoi Johan 555,

Het is heel goed te lezen dat de VanderSloot's de Kalpoe's probeerden bang te maken, maar ik doelde meer op een door mij geplaatste quote. Ik ben nl ook aan het printen geweest en zag toen dat hetgeen ik had gekwoot, misleidend zou kunnen zijn, vandaar mijn correctie.

De VanderSloots hebben geprobeerd de Kalpoes goed duidelijk te maken dat zij in de problemen zaten. Verder vertelde pa van der Sloot hen tegelijkertijd dat HIJ ze wel geloofde

Tuurlijk.


En dan die moeder met haar geklets over die kamersleutels op TV. Dat zou je bewuste misleiding kunnen noemen. Of zou ze zich vergist hebben toen ze daar over sprak. 
Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #508 on: May 07, 2008, 04:09:06 AM »

quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:45 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Het is redelijk stil omtrent de civiele procedure. Stilte voor de storm wellicht.

Het 'verslag' over de reis van Gielen naar Amerika staat vermeld op de BFN site en op de FOB2 site. Er is ook al wat gepubliceerd op de SM site; Debbie van BFN heeft nadat Gielen een gesprek heeft gehad met Dave Holloway namens Dave verslag gedaan van het gesprek. Gielen was/is overigens met haar team in Amerika, in tegenstelling tot was sommigen hier beweren dat het interview telefonisch is uitgevoerd. Uit het verhaal van Debbie blijkt dat Dave een goed gevoel had bij het interview en kwijt kon wat hij wilde en ook veel zaken wist te 'ontzenuwen'. Robin, de vrouw van Dave Holloway heeft op de BFN site e.e.a. geschreven over het gesprek met Gielen. Robin post regelmatig op BFN en RU. Kennelijk is Gielen ook tot andere inzichten gekomen op een aantal punten, veel is daarover nog niet bekend. Er schijnt voor de zomer nog een documentaire te komen, er wordt niet vermeld welke zomer en waar die documentaire zal uitkomen overigens.

Het schijnt dat de verklaring die 'gevonden' is in de prullenbak op het politiebureau in Noord een niet door Joran getekende concept verklaring is. Hoe dat ding in het bezit is gekomen van Beth is kennlijk nog steeds niet duidelijk; of iemand heeft het PV aan Beth gegeven/toegezonden of Beth heeft het gevonden toen ze op het bureau was.

######################################################


Als Dave Holloway iets meer uitspraken van Renee Gielen van te voren had gelezen had hij haar nooit te woord gestaan !
Nu ie die wel gelezen en onder ogen heeft gekregen betwijfel ik of hij toestemming zal geven om ook maar iets met het opgenomen materiaal te doen !

En of Gielen tot andere inzichten is gekomen betwijfel ik ,de tunnenvisie zit daar zo vastgebakken dat kan niet anders .
En de documentaire zal wel een you tube uitzerndinkje worden !
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #509 on: May 07, 2008, 04:30:55 AM »

Quote
er wordt niet vermeld welke zomer

 
Logged
GBMW
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 330


« Reply #510 on: May 07, 2008, 05:46:05 AM »

quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:45 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Het is redelijk stil omtrent de civiele procedure. Stilte voor de storm wellicht.

Het 'verslag' over de reis van Gielen naar Amerika staat vermeld op de BFN site en op de FOB2 site. Er is ook al wat gepubliceerd op de SM site; Debbie van BFN heeft nadat Gielen een gesprek heeft gehad met Dave Holloway namens Dave verslag gedaan van het gesprek. Gielen was/is overigens met haar team in Amerika, in tegenstelling tot was sommigen hier beweren dat het interview telefonisch is uitgevoerd. Uit het verhaal van Debbie blijkt dat Dave een goed gevoel had bij het interview en kwijt kon wat hij wilde en ook veel zaken wist te 'ontzenuwen'. Robin, de vrouw van Dave Holloway heeft op de BFN site e.e.a. geschreven over het gesprek met Gielen. Robin post regelmatig op BFN en RU. Kennelijk is Gielen ook tot andere inzichten gekomen op een aantal punten, veel is daarover nog niet bekend. Er schijnt voor de zomer nog een documentaire te komen, er wordt niet vermeld welke zomer en waar die documentaire zal uitkomen overigens.

Het schijnt dat de verklaring die 'gevonden' is in de prullenbak op het politiebureau in Noord een niet door Joran getekende concept verklaring is. Hoe dat ding in het bezit is gekomen van Beth is kennlijk nog steeds niet duidelijk; of iemand heeft het PV aan Beth gegeven/toegezonden of Beth heeft het gevonden toen ze op het bureau was.

######################################################


Als Dave Holloway iets meer uitspraken van Renee Gielen van te voren had gelezen had hij haar nooit te woord gestaan !
Nu ie die wel gelezen en onder ogen heeft gekregen betwijfel ik of hij toestemming zal geven om ook maar iets met het opgenomen materiaal te doen !

En of Gielen tot andere inzichten is gekomen betwijfel ik ,de tunnenvisie zit daar zo vastgebakken dat kan niet anders .
En de documentaire zal wel een you tube uitzerndinkje worden !

Beth zag toch gewoon een verklaring met de naam van Joran erop in de prullenbak liggen...zo had ik het begrepen uit haar boek. Heb ik dat verkeerd? Hoe kan zij nu uberhaupt zo snel zien dat die niet of wel door hem getekend is & hoe officieel dat document werkelijk was....ze begrijpt geen Nederlands etc....laat staan dat ze 'm uit de prullenbak gehaald heeft en nu thuis heeft liggen....
Of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen?
Logged
briany
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 184



« Reply #511 on: May 07, 2008, 06:21:54 AM »

quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:45 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Het is redelijk stil omtrent de civiele procedure. Stilte voor de storm wellicht.

Het 'verslag' over de reis van Gielen naar Amerika staat vermeld op de BFN site en op de FOB2 site. Er is ook al wat gepubliceerd op de SM site; Debbie van BFN heeft nadat Gielen een gesprek heeft gehad met Dave Holloway namens Dave verslag gedaan van het gesprek. Gielen was/is overigens met haar team in Amerika, in tegenstelling tot was sommigen hier beweren dat het interview telefonisch is uitgevoerd. Uit het verhaal van Debbie blijkt dat Dave een goed gevoel had bij het interview en kwijt kon wat hij wilde en ook veel zaken wist te 'ontzenuwen'. Robin, de vrouw van Dave Holloway heeft op de BFN site e.e.a. geschreven over het gesprek met Gielen. Robin post regelmatig op BFN en RU. Kennelijk is Gielen ook tot andere inzichten gekomen op een aantal punten, veel is daarover nog niet bekend. Er schijnt voor de zomer nog een documentaire te komen, er wordt niet vermeld welke zomer en waar die documentaire zal uitkomen overigens.

Het schijnt dat de verklaring die 'gevonden' is in de prullenbak op het politiebureau in Noord een niet door Joran getekende concept verklaring is. Hoe dat ding in het bezit is gekomen van Beth is kennlijk nog steeds niet duidelijk; of iemand heeft het PV aan Beth gegeven/toegezonden of Beth heeft het gevonden toen ze op het bureau was.

######################################################


Als Dave Holloway iets meer uitspraken van Renee Gielen van te voren had gelezen had hij haar nooit te woord gestaan !
Nu ie die wel gelezen en onder ogen heeft gekregen betwijfel ik of hij toestemming zal geven om ook maar iets met het opgenomen materiaal te doen !

En of Gielen tot andere inzichten is gekomen betwijfel ik ,de tunnenvisie zit daar zo vastgebakken dat kan niet anders .
En de documentaire zal wel een you tube uitzerndinkje worden !

Beth zag toch gewoon een verklaring met de naam van Joran erop in de prullenbak liggen...zo had ik het begrepen uit haar boek. Heb ik dat verkeerd? Hoe kan zij nu uberhaupt zo snel zien dat die niet of wel door hem getekend is & hoe officieel dat document werkelijk was....ze begrijpt geen Nederlands etc....laat staan dat ze 'm uit de prullenbak gehaald heeft en nu thuis heeft liggen....
Of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen?

Zo heb ik het ook begrepen.  Ik vond het ook al vreemd dat ze meteen concludeerde dat het de verklaring van Joran was, maar goed, ze was misschien over haar toeren.
Wat ik wel erg apart vond, was dat Beth bij het politiebureau kwam om haar verklaring op te laten nemen, maar dat die agent eerst moest "lunchen".  Shocked
Terwijl ze aan het wachten was, kwam VdStraaten binnen, weer wat later kwam die agent terug van lunch en weer wat later vertelde die agent dat die verklaring wel een andere keer kon. Rolling Eyes

Je gaat je zo langzamerhand toch echt afvragen wat VdSloot, Ben King en v.d.Straaten met de verdwijning van Natalee te maken hebben.

Ook gek is dat VdSloot nu zegt niets met de recente acties van hun zoon te maken te hebben terwijl ze er destijds als de kippen bijwaren om advocaten voor Joran en de broertjes te regelen. Surprised
Ook zat VanderSloot met zijn neus BOVENOP de gesprekken die plaatsvonden tussen Joran en de Kalpoe broertjes de dagen na de verdwijning van Natalee.

Raar allemaal.
Logged
mojo
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 93



« Reply #512 on: May 07, 2008, 07:18:42 AM »

is dat 2 keer APR/ AUG normaal ???


yes, i'm looking right now at a Dutch passport also issued outside of Holland and it is with two repeated months at issue date and birth date.
Logged

The state of the condition insults my intuition
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #513 on: May 07, 2008, 07:42:48 AM »

Als zoiets gebeurd dan zijn vooral  de eerst dagen erg belangrijk .
Waarom stuurde Pa vd sloot die maandag middag van de verdwijning hoorde  z'n zoon niet even naar de politie toe ?
Joran moet z'n pa verteld hebben over die avond en wat er gebeurd is .
Dan moet Joran de komende dagen na die maandag thuis blijven en de 2 broertjes komen wel bij vd Sloot op bezoek .
Om dat zaak door te praten wellicht .
En dan is het wachten tot de politie eens in actie komt .
JaJa na 9 dagen komen ze daar eens huiszoeking doen !
Hoe weten ze het zo te draaien  dat alleen het hutje van Joran onderzocht mocht worden ?
Hoe is die communicatie gegaan ? wie heeft de beslissingen genomen ?
Als je Niks te verbergen hebt, heb je toch geen bezwaar tegen een volledige huiszoeking ?
De Fam vd Sloot heeft dus 9 dagen gehad om alle mogelijke sporen te wissen en om een soort sluitend alibi in elkaar te draaien .

Wat stond er in het huis van Vd Sloot  aan mogelijk bewijs tegen Joran of z'n Vader ?
Computers ,haren ,kleding en zit er niet een oude beerput onder de grond ?
Is het huis van Freddie ook doorzocht ? Want die woont achter de familie .
Is er gezocht bij het crematorium bij de fam Wever ( ouders van Guido )
dat zijn immers goeie vrienden van de familie
Je hoort steeds geen lijk geen zaak en ook Joran heel stellig zeggen " ze wordt nooit meer gevonden " ,dat kan je alleen zeggen als je er ook echt van overtuigt bent .
Jammer dat er maar erg weinig bekend is wat er nou precies onderzocht is .
Als Pa vd Sloot er bij betrokken is snap ik de dekking van hogerhand maar als het alleen Joran is met z'n vriendjes niet .
Of weet Pa vd Sloot soms iets over en van hoge regerings functionarissen ?
Hij was immers ook lands advocaat dus er moeten hem   allerlei lands geheimen
bekend zijn ,wellicht vieze zaakjes of corruptie achtige dingen .
Korton ik denk dus dat ook de regering van Aruba iets te verbergen heeft .
Een boycot helpt om druk op de zaak te houden want tig % van de vakantie gangers is amerikaan .Binnekort worden alle gouveneurs in Amerika opgeroepen om de mensen aan die Boycot mee te laten doen .

Nederland moet de Geldkraan die richting  op Volledig dichtdraaien !
Er gaat ieder jaar 2 miljard Belasinggeld naar die antillen toe  ,TE gek voor woorden eigenlijk .

Dan het geval Gielen ,die is volgens mij ingehuurd om de schade zoveel mogelijk te beperken en wordt dus in feite door de nederlandse belasting betaler  beloond !



Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #514 on: May 07, 2008, 07:54:42 AM »

Is dat NWO blogje niet meer actief ,daar kon je nog weleens lachen !
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #515 on: May 07, 2008, 07:58:48 AM »

Nederland en de Nederlandse Antillen
6 Mei, 2008, 17:04 (GMT -04:00)

 Email dit artikel 
 Print dit artikel 
   
  DE POLITIEKE relatie tussen Nederland en de Nederlandse Antillen is moeizaam. Het is lastig te bepalen wat daarvan de oorzaken zijn, maar het voelbare wederzijdse onbegrip hangt ongetwijfeld samen met culturele en economische verschillen. Vooroordelen spelen daarbij een rol. Vooroordelen krijgen ruim baan wanneer de betrokkenen zich weinig of geen moeite getroosten zich werkelijk in elkaar te interesseren en te verdiepen. Een onbevangen houding en wederzijds respectzijn daarvoor noodzakelijke voorwaarden. En daar gaat het mis.

Enerzijds zijn er de Nederlands Antilliaanse politici die vrezen voor te veel inmenging vanuit Nederland, terwijl de Nederlandse Antillen midden in een proces van dekolonisatie zitten. Een dergelijke overgangsfase, waarmee niemand geleerd heeft goed om te gaan, levert spanningen op. Spanningen die deels worden veroorzaakt door onthechtingspijn en deels door verschillende visies en verwachtingen. De Nederlandse Antillen, in feite alleen nog de individuele eilanden Curaçao en St. Maarten, stellen eisen teneindebinnen het Koninkrijk zoveel mogelijk autonomie te verwerven, waarbij nog wel voor een aantal zaken op het ‘moederland’ kan worden teruggevallen. Nederland stelt eisen ten aanzien van de financiële huishouding, de deugdelijkheid van het openbaar bestuur en de rechtspleging op de verschillende eilanden. Het gaat daarbij in de kern om onderwerpen waarover men het eens kan worden, al zijn daarvoor soms harde onderhandelingen nodig.

Met harde onderhandelingen is niets mis. Als de wil er is om eruit te komen en de toon getuigt van respect, dan komt er vroeg of laat een voor alle partijen acceptabel voorstel. Een lastig punt daarbij is dat niet over ‘de’ politici kan worden gesproken. Aan de Antilliaanse kant zijn er politici en politieke partijen die het liefst volledig met Nederland willen breken en streven naar volledige autonomie, en daarbij stevig taalgebruik niet schuwen. Nederland wordt door hen als een kolonisator afgeschilderd. Met hun opvattingen en woordkeus vallen zij meer op dan de ‘mainstream’ politici en hebben ‘dus’ meer nieuwswaarde.

In Nederland is het met name de PVV die snoeiharde taal niet schuwt. Dat geldt niet alleen voor Geert Wilders, maar vooral voor Hero Brinkman. Als Brinkman het over de Nederlandse Antillen heeft, dan noemt hij dat een ‘grotendeels corrupt boevennest’. De Nederlands Antilliaanse politici noemde hij bij Pauw & Witteman (5 mei 2008) ‘een stel blèrende kinderen’, waarbij hij zichzelf de rol van ‘opvoeder’ toebedeelde. Dat getuigt niet van respect voor de door de bevolkinggekozen volksvertegenwoordigersen is zonder meer beledigend en denigrerend. En dat is jammer, want de discussie zou over de inhoud van zijn kritiek moeten gaan en niet over de vorm. Misstanden in de Nederlandse Antillen moeten, net als bijvoorbeeld de Nederlandse bouwfraude, publiekelijk aan de kaak kunnen worden gesteld.

Het verweer van Brinkman dat hij in het geheel niet beledigend is en dat hij het alleen maar over duidelijke, feitelijke aanduidingen heeft, gaat uiteraard niet op. Het gaat in de eerste plaats om wat de anderen, in dit geval de Nederlands Antilliaanse politici, ervaren. Zij ervaren dergelijke uitlatingen als beledigend en dat heeft niets met lange tenen te maken. Ook anderen, zoals ikzelf, ervaren deze uitlatingen als beledigend. En ik denk dat deze uitlatingen, als wordt gekeken naar de norm als het gaat om maatschappelijke omgangsvormen in Nederland en de Nederlandse Antillen, ook in meer objectieve zin als beledigend moeten worden aangemerkt. En onder beledigend versta ik dan ‘krenkend’, ‘grievend’, ‘denigrerend’, ‘kwetsend’, ‘oneerbiedig’, ‘minachtend’en ‘onbeschoft’. Als je collega-politici uitmaakt voor ‘een stel blèrende kinderen’ dan is dat geen feit, maar een kwalificatie, en wel een die mijns inziens als ‘onbeschoft’ heeft te gelden.

Brinkman weet wat hij zegt en hij weet welke reacties hij losmaakt. Hij is het prototype van een ‘populist’, die enkel uit is op stemmen en politieke macht. Volgens Brinkman wordt het predikaat ‘populist’ gebruiktom mensen die zeggen waar het op staat te diskwalificeren. Dat is niet zo. Hij mag en moet zeggen waar het op staat; hij mag en moet pijnlijke onderwerpen ter sprake kunnen brengen; hij mag en moet daarbij duidelijk en helder zijn: dat hoort bij zijn rol als volksvertegenwoordiger. Maar ‘helder en duidelijk taalgebruik’ betekent niet – en zeker niet per definitie –‘krenkend taalgebruik’. Je kunt ook helder en duidelijk zijn zonder anderen te beledigen. Maar daar kiest Brinkman niet voor. Met zijn ‘onbeschofte’ gedrag heeft hij nu eenmaal meer nieuwswaarde. En daar is het hem om te doen. Jammer, maar waar.

KAREL FRIELINK
Curaçao

Karel Frielink is advocaat op Curaçao en managing partner van Spigthoff, dat ook kantoor heeft in Amsterdam. 
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #516 on: May 07, 2008, 08:11:07 AM »

Het succes van Aruba

Het gaat uitstekend met Aruba, achttien jaar nadat het eiland een status aparte kreeg binnen het koninkrijk. Met de toeristen stromen de dollars binnen. Waarom slaagt Curaçao daar niet in? 'Op Curaçao is de onderlinge wedijver veel groter.'

'Kom binnen dear', gebiedt de spelletjesdame met onvervalst New Yorks accent. 'Its fun! En het wordt steeds leuker.' Bingo-tijd in het Aruba Renaissence Resort. Amerikanan met hoofddeksels in de vorm van geweien verstoren de rest bij het zwembad. Een hotelgast vlucht hoofdschuddend weg.
Onderweg naar het bounty-eiland van het hotel, pal tegenover luchthaven Reina Beatrix, vallen de monden wagenwijd open bij het zien van de azuurblauwe stranden. Want het is o zo mooi op beautiful Aruba.

Bij het diner in de grote hotels langs Palm Beach, net verkozen tot 's werelds beste strand voor gezinnen door het Amerikaanse Travel Channel (?), klinkt het alsof je bent beland op de set van de tv-serie The Sopranos. Families uit New Jersey en New York bepalen hier het beeld. Jolijt, genieten van dit stukje Dutch Caribean, is ook het devies de 'Kukoo Kunuku'-partybus 's avonds met luidruchtige Amerikanen door Oranjestad trekt. Aruba is toch fun?'


Alle zes restanten van Nederlands koloniaal geschiedenis, de vijf Antillen-eilanden en Aruba, zijn volop gezegend met zon en strand. Alleen, waarom is het ene eiland -Aruba- reeds jaren het toonbeeld van economische voorspoed, terwijl een ander (Curaçao) synoniem is voor verpaupering, wanbeheer en bolletjesslikkers?
Juan Chabaya Lampe (84), kunstenaar, muzikant en medeschrijver van het Arubaanse volkslied, ontvangt in zijn woning op een steenworp van de drukke stranden, in korte broek en vuurrood bedrukt met de vlaggen van alle Caribische eilanden. Lampe dankt Betico Croes, 'lands voorvechter van het uittreden uit de Antillen, dat hij het twee decennia terug 'zo goed had gezien'.

De muzikant verheft zijn stem.
'Als we in 1986 onze status aparte niet hadden gekregen, zouden wij nog steeds lijden onder het juk van de Curaçaoënaren. We zouden echt niet zo'n succesverhaal hebben. Weet je wat ons geheim is? Wij behandelen de toeristen met liefde. Want zo is de Arubaan: gastvrij en vriendelijk. Op Curaçao heeft de bevolking een totaal andere instelling. En de toerist voelt het.'

'Kleinstaterij', zo kwalificeerde oud-minister Van der Stee van Nederlandse Antilliaanse Zaken eind jaren zeventig het Arubaanse streven de Antillen te verlaten.
Toenmalig premier Evertsz van de Antillen gaf Aruba zelfs geen enkele kans op overleven. 'Het was pertinent een fout van Nederland om Aruba uit de Nedelandse Antillen te halen', betoogde hij in 2001 in het boek Het Koninkrijk in de Caribean van Gert Oostindië en Inge Klinkers. 'Aruba met 80 duizend man kan niet bestaan als zelfstandig land.'

Maar achttien jaar nadat Aruba een apart land werd binnen het koninkrijk, hebben de inmiddels 95 duizend inwoners van het nauwelijks tweehonderd vierkante kilometer grote eiland het ongelijk van Evertsz cum suis ruimschoots aangetoond. Sterker nog, precies vijftig jaar na de opstelling van het statuut dat de verhoudingen binnen het koninkrijk regelt, lijkt Aruba het enige succes.

De explosieve groei sinds 1986 van het toerisme heeft het eiland in korte tijd veranderd in een koninkrijksdeel met amper werkloosheid, een stabiel politiek klimaat en een toenemend welvaart
Anno 2005 heeft Aruba het op een na hoogste inkomen van de Caribean. Wat is het geheim achter het succesverhaal Aruba? Belangrijker: kan het eiland als voorbeeld dienen voor Curaçao dat al jaren wordt geplaagd door leegloop, hoge criminaliteit en economische neergang? Op Curaçao wordt de roep om een status aparte steeds luider. De tegengestelde ontwikkeling van beide eilanden, op nog geen halfuur vliegen van elkaar, is opmerkelijk.

Beiden hadden in 1986 een vrijwel identieke economische uitgangspositie. Door de sluiting van de olieraffinaderijen op Aruba (Lago) en Curaçao (Shell), tot dan de motoren van de lokale economieën, stond plotseling een fiks deel van de beroepsbevolking op straat. Concentreerde Curaçao zich met name op de offshore-sector als nieuwe bron van inkomen, Aruba omarmde het toerisme.
'Iedereen op het eiland, overheid, bevolking en bedrijfsleven, was het hierover eens', benadrukt Myrna Jansen (48), directeur van het Arubaanse toeristenbureau ATA en oud-werknemer van Lago. 'Toerisme moest het worden, we hebben vooral de Amerikaanse markt aangeboord. Voor 1986 was er geen noodzaak voor grootschalig toerisme, want de raffinaderij leverde toch al genoeg geld op.'

Harold Malmberg (70) kan zich de tijd nog goed herinneren, 'Tot in de nacht werd er vergaderd', vertelt Malmberg, jaren lang ondervoorzitter van de hotelorganisatie Ahata. 'De planning werd gezamenlijk gedaan, ook de vakbonden werden erbij betrokken.'
Anno 2005 stevent Aruba af op het beste toeristenjaar ooit. Meer dan 800 duizend bezoekers worden verwacht. Telde het eiland in 1986 slechts tweeduizend hotelkamers, nu zijn het er zo'n zevenduizend. Ter vergelijking: het veel grotere Curaçao heeft zo'n drieduizend kamers.

'Als Betico Croes Aruba nu zou zien, zou hij terecht trots zijn.
Overal waar je komt, zie je ontwikkeling en vooruitgang', zegt Glenbert Croes, parlementslid en zoon van de bekende politicus Croes senior heeft de oploei van Aruba niet kunnen zien: een dag voor de status aparte zou ingaan, raakte de MEP-voorman in coma na een verkeersongeluk.
De vraag is echter of Curaçao nu ook zo'n succes zou hebben als het zich actief op het toerisme had gestort.

Wandel door het van belastingvrije winkels vergeven Oranjestad en de Arubanen, nazaat van indianen en Nederlandse kolonisten, zal die vraag resoluut met nee beantwoorden. Het stereotype beeld van Curaçaoënaars, de afstammelingen van slaven, is na achttien jaar status aparte nog altijd niet uitgebannen op Aruba. Het is het beeld van de hautaine, luie en onvriendelijke eilandbewoner. 'Met hun instelling zouden ze dit alles nooit voor elkaar hebben gekregen', gebaart automonteur Rudy (37) die met zijn gezin in de Havenstraat wandelt. 'Nooit. Wie zorgt voor overlast in de Nederlandse steden? Wie zijn de bolletjesslikkers?'

Malmberg eigenaar van de grootste tourorganisatie op het eiland, De Palm Tours: 'Arubanen staan erom bekend dat ze de koppen bij elkaar steken als ze voor een uitdaging staan. Ook als we het niet met elkaar eens zijn. De ruwe grondstoffen, mooie stranden en vriendelijke mensen hadden we al in 1986. Het kwam er alleen op aan de handen uit de mouwen te steken. Curaçao is een andere samenleving. De onderlinge wedijver is er veel groter. Hier schelden we elkaar de huid vol, maar naar buiten toe zijn wij een team. Samenhorigheid vinden Arubanen heel belangrijk.'

Op zijn aangename tuinterras, waar de wind constant langs de palmbomen waait, onderschrijft oud-politicus Oscar Henriquez (78) deze analyse.
'De Arubaan is ontzettend vaderlandslievend. Hij is zelfs overdreven nationalistisch.' Toerismedirecteur Jansen: 'We hebben een heel andere geschiedenis dan Curaçao. Aruba heeft geen slavernij meegemaakt. Dat is van invloed op je houding. Ik voel me gelijk aan de Amerikaan of Europeaan die als toerist naar ons eiland komt.
Als iemand zou kunnen weten waarom het zo is misgegaan met Curaçao dan is het oud-minister van Financiën van de Antillen, en ex-eilandbestuurder ('burgemeester') van Aruba Henriquez. De helft van zijn leven bracht hij door op Curaçao waar hij onder meer de grootste bank, Maduro, leidde. Henriquez: 'Curaçao is vergeleken met Aruba erg verpolitiekt. Beslissingen worden genomen op basis van politieke belangen en niet zozeer op basis van het landsbelang. Als het gaat om het gezamenlijk belang, komen dingen niet altijd van de grond.'

De oud-politicus noemt een actueel voorbeeld: de criminaliteitsbestrijding op Curaçao. Elk jaar wordt op het 130 duizend inwoners tellende eiland ruim vijftig moorden gepleegd, voornamelijk in het drugscircuit. Als op Aruba, dat veiligheid hoog in het vaandel heeft staan in het belang van het toerisme, jaarlijks een paar doden vallen in het criminele milieu, is het veel.
Henriquez: 'Op Curaçao wordt al jaren gesproken over het aanpakken van deze golf van criminaliteit. Maar er gebeurt niets. Dat zou hier echt ondenkbaar zijn. De controverses en tegenstellingen zijn op Aruba niet zo groot. We hebben wel politieke conflicten maar ze belemmeren de ontwikkeling van het eiland niet.' Velen op One Happy Island, zoals de Arubaanse regering het eiland heeft gedoopt, erkennen dat het Arubaanse succes niet mogelijk zou zijn geweest zonder de duizenden immigranten uit vooral Colombia en Venezuela.

Hield Curaçao angstvallig de deur dicht voor buitenlanders, zelfs voor Nederlanders, Aruba gooide de grenzen juist wagenwijd open voor arbeiders, om hotels te bouwen en schoon te houden.
Tussen 1991 en 2000 groeide de bevolking met 36 procent. 'Jammer genoeg', verzucht touroperator Malmberg in zijn kantoor, 'hebben we niet genoeg Arubanen gemaakt'. Opvallend genoeg heeft deze toename van de bevolking niet tot integratieproblemen geleid.

'De komst van zoveel vreemdelingen heeft zeker invloed op onze identiteit', zegt Glenbert Croes die onlangs zelf met een Cubaanse is getrouwd. 'Maar ik zie geen jaloezie onder de Arubanen. Ze voelen wel de druk bij het zoeken naar een baan. Want een vreemdeling aannemen, is voor sommige werkgevers goedkoper.' Nu de roep om het opheffen van de Antillen en het verlenen van een status aparte voor Curaçao en Sint Maarten steeds sterker wordt, is dus de vraag of Aruba als voorbeeld voor beide eilanden kan dienen.
Als je bent gezegend met mooie stranden en prima weer, waarom zou je daar dan geen gebruik van maken? Toerisme is per van slot van rekening een van de snelst groeiende sectoren in de wereld.
'Waarom niet', zegt Jansen spontaan, 'Curaçao heeft een groot toeristisch potentieel. Het is groter en net zo mooi. Maar dan moet die vastberadenheid die wij in 1986 hadden, er wel zijn.'

Malmberg: 'Curaçao heeft genoeg kader. Dus dat is het probleem niet. Maar zo'n beslissing moet door iedereen worden gedragen. Als de overheid haar eigen gang gaat en vakbonden en bedrijfsleven er niet bij betrekt, wordt het een chaos.'
Muzikant Lampe ziet ook het potentieel van Curaçao. 'Maar ze hebben echt niet zo'n mooie beach als Aruba. Als je op Curaçao bent, denk je: caramba, wat een mooie stranden. Maar wat ze hebben, is jaren geleden aangelegd met zand van Aruba.'

##############################

Moet hier nog Nederlands geld naar toe ??

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #517 on: May 07, 2008, 08:15:24 AM »

Op het Amigoe Forum is het Topic Natalee H Helemaal weg gehaald zie ik .
Er stonden 50 pagina's vol met info van OA. Locals
Waarom hebben ze dat gedaan ?
Stond er te veel info op nog ?
Is de krant ook Corrupt ?

Slechte ontwikkeling !!!
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #518 on: May 07, 2008, 08:39:14 AM »

By Patrick Hurley
Feb. 24, 2006

The lawyer for and the parents of Joran Van der Sloot pleaded with him not to go on national television and tell his version of what happened the night he was with Natalee Holloway but he ignored their requests and did it anyway.

Big mistake.

Watching Scott Pet...er, Joran, revealed clearly to anyone with a sound mind that this guy could not tell the truth even if it was lethally injected into him. He rambled incoherently from being a victim to bashing the Twitty family to how HIS life is now ruined to his feeble apology that he should never have left Natalee on the beach to....

It is hopeless. I cannot begin to make sense out of one lie after another. He contradicted himself more than Richard Nixon during Watergate. Compared to him he made Bill Clinton look honest. I didn't think that was possible. Every time he opened his mouth America laughed. One moment he was admitting he lied constantly throughout the entire investigation. The next moment he claimed he is not lying NOW. Do we all look that naive or is his arrogance as Aruba's Golden Child making him blind to his own ridiculous conclusions?

O.J. Simp...I mean, Joran, fit the profile for a psychopath right down to every physical detail....his eyes blinked when he was confronted with a tough question, he looked away and shifted his eyes at those moments when he had to explain another one of his falsehoods proving for the public record he was STILL lying and when he was asked to explain one more time what happened after he was dropped off by his two buddies with Natalee, his words noticeably slowed as he shifted into, "I am now in my stilted rehearsed mode as I carefully measure my words in my memorized speech that I have practiced hundreds of times before in my room and jail cell." He wanted to tell his story in Primetime so the world would see he is still in control. Dennis Rad...oops, I mean the BTK, no, Joran was proving to all of us that he was still in charge. He was reveling in the spotlight as he blamed EVERYONE else for the suffering he had gone through....

According to Ted Bund, omigosh, I mean Joran, here are the "facts" from HIS perspective...

He was not interested in Natalee earlier in their first encounter at the blackjack table but in another girl (even though he also claims to have had a girlfriend at the time)

Natalee approached him at Carlos and Charlie's
Natalee asked him to dance
Natalee laid down on the bar and asked him to do a jelly shot off her stomach
Natalee ignored her friends and got into the car on her own
Natalee jumped into the backseat with Joran
Joran initiated the kissing (FINALLY, an admission of responsibility?)
Natalee did not want to go back to the hotel
Natalee wanted to go to his house to have sex with him
Natalee called her mom, "Hitler's sister."
Natalee got out of the car at the beach with him
Natalee laid on top of him and sexually fondled him so he fondled her back
It was the condom's fault that it forgot to insert itself in his pants pocket so he could have sex
Natalee insisted on staying on the beach so he had no choice but to leave her there

Beth Twitty yelled and cursed at him so he decided to lie to her and the police because she was being abusive to him and his family

He called Deepak to come get him.
He said Satish picked him up
He said he walked home
Now, he claims Satish DID pick him up
The attorneys for the brothers said neither picked him up
He is still lying

He claims he forgot his shoes when he got back into the car (that he never got back into) He and the Kalpoe brothers practiced their made up story about blaming the security guards in his room each day the following week. (I guess the two brothers were ALSO offended at the language the Twittys used on the Van der Sloots?)

It was his family and friend's fault that he told the initial lie because he would get in trouble for being on the beach with Natalee and they would think bad of him. Plus, his girlfriend would get mad at him, too.

I could go on and on but why?

If anyone got sick of seeing Beth Twitty in an interview they ought to get a load of THIS guy! Robert Bla...darn, I mean Joran, was a one person comedy show. He looked the entertaining part, too. Nice eyelash makeup, red lipstick, blotches everywhere on his skin that seemed to get worse after incriminating questions were asked. Did he have an anger management problem? Well, he says no. That, of course, means yes. When he was served the lawsuit just after his plane landed, he tore it up and threw it on the ground. A tantrum sending his mantra out once again, "How dare the COMMON people approach him in that way!"

Gee, I wonder if Natalee Holloway experienced that same temper first-hand?

I sat there watching his eyes darting, seeing him licking his lips just like Laci's husband as he destroyed his own credibility every time he opened his mouth.

That wasn't the hard part for me or anyone else who can spot a phony a mile away.

It was finally becoming convinced that he destroyed someone else on that May night so long ago and he has absolutely no remorse for it which means he will do it again. He is such a pathetic figure that he really believes we all bought his explanations last night.

Not even close.

------------

About the author: Pat Hurley has won three Emmy awards for writing, hosting and producing television shows. He resides in Southern California.

Email: coolhumor@sbcglobal.net
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #519 on: May 07, 2008, 08:44:43 AM »


de zaak-Natalee Holloway

In de zaak-Natalee Holloway heeft de leugen met grote cijfers gewonnen van de waarheid. Als we Joran van der Sloot even vergelijken met Pinocchio die een grotere neus kreeg wanneer hij loog, zou Joran een neus hebben gehad met een lengte van Aruba tot Alabama. Hij heeft vanaf 30 mei 2005 aan justitie en burgerij zowel intelligente als krankzinnige leugens verteld. Hij is daarin zo bedreven geraakt dat justitie hem twee keer heeft moeten laten gaan omdat ze onvoldoende harde bewijzen had dat Joran iets met Natalee had uitgehaald wat strafrechtelijk niet door de beugel kon. Bij het produceren van die leugens is hij gesouffleerd door zijn vader die als advocaat werkzaam is op Aruba.

Ik heb de twee uur durende documentaire van Peter R. de Vries met grote interesse bekeken. Het verhaal heeft een begin en een eind en alle feiten worden in chronologische volgorde weergegeven. Aan het eind van de film lag de conclusie voor het grijpen dat Joran zich schuldig heeft gemaakt aan of een strafrechtelijk vergrijp, dan wel het voorliegen van politie en justitie. Nu heeft hij door loslippigheid tegen een 'maatje' zichzelf volledig in de vernieling gemanoeuvreerd. Hij heeft ongewild in een met verborgen camera's ingerichte auto een bekentenis afgelegd die dichter bij de waarheid ligt dan zijn eerder op leugens gebaseerde verhalen. Het verbaast mij dan ook hooglijk dat het OM van Aruba geen aanleiding ziet om Joran opnieuw aan de tand te voelen. Dit stinkt naar klassenjustitie. Met dat kereltje hoeft men geen mededogen te hebben. Iemand die stiekem een nog in leven zijnde persoon, dan wel een lijk in zee laat verdwijnen, en daar geen nachtje minder om slaapt, verspeelt zijn krediet. Zou hij een grammetje geweten in zijn lijf hebben, dan had hij het wel uit zijn hoofd gelaten om een boek te schrijven over de verdwijning van Natalee Holloway en een dikke schadevergoeding te eisen. Als dit soort mensonterende zaken door de samenleving worden geaccepteerd, dan keer ik mijn rug toe naar deze bananenrepubliek. Dan wordt de leugen als legale eindwinnaar erkent. Veel sterkte toegewenst aan de moeder van Natalee. Zij weet nu de waarheid en kan met het rouwproces beginnen. Ik voel met haar mee.


Corn. H. Spuijbroek, Middelbeers



Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Use of this web site in any manner signifies unconditional acceptance, without exception, of our terms of use.
Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC
 
Page created in 5.977 seconds with 19 queries.