April 27, 2024, 06:17:52 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NEW CHILD BOARD CREATED IN THE POLITICAL SECTION FOR THE 2016 ELECTION
 
   Home   Help Login Register  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Go Down
  Print  
Author Topic: Natalee Holloway (in the rebound) DUTCH & English  (Read 290904 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #60 on: March 05, 2008, 03:42:28 AM »

Ja over die trollen !
die lust ik rauw want ze zijn kloontjes van Rene Gielen

en die is weer ( volgens mij ) ingehuurd door de Fam vd Sloot
om de hele zaak om te buigen richting fam Holloway
maar daar komen we wel achter !
Rene Gielen is te laf om op forums te verschijnen ,dus dat zegt me genoeg
Hier op op een SMF forum kunnen de mods en admins zien wie een dubbelrol speelt en
de ip's bekijken op dubbels namen cq ID's
dus hier zal je weinig trollen tegenkomen
is it possible to correct the text  afterwards ?
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #61 on: March 05, 2008, 03:54:08 AM »

who is KG the link doesn't work .  Quote from: KG on February 24, 2008, 09:57:13 AM
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #62 on: March 05, 2008, 04:05:07 AM »

on a forum to > renee Gielen

“Renée Gielen, vriendin van de familie Van der Sloot, meldde gistermiddag aan journalisten dat Van der Eem heel recent nog een bittere boodschap had ingesproken bij de Van der Sloot familie.”

Geciteerd uit een interview met jou
------------------------------------------------------------------------------------
Renee Gielen,

De wijze waarop JvdS zichzelf profileert, levend en wel, spreekt boekdelen. Hij doet ook niets om zijn reputatie te weerleggen, alhoewel hij, levend en wel, in de gelegenheid is dat wel te doen.

Maar waar ben jij allemaal bij dat je “alle” verklaringen kent?

“Renée Gielen, vriendin van de familie Van der Sloot, meldde gistermiddag aan journalisten dat Van der Eem heel recent nog een bittere boodschap had ingesproken bij de Van der Sloot familie.”

Geciteerd uit een interview met jou…hardly objective.

Je vraagt: “Weet jij hoe de persoon, belast met het onderzoek van september 2005 tot mei 2006 bedreigd is door FBI ……?”

Je bedoelt vast Dompig, wiens zoon bevriend is met JvdS; Dompig, die familie is van dealer Boetie (JvdS kent hem ook, althans als je’m geloven mag in de PRdV tapes waar hij Boetie noemt) en Dompig, die in eerste instantie zei dat de 3 jongens schuldig waren aan de vermissing en daarna bedreigd werd door de FBI. Tja…hij zegt het ja.

Tot slot, geloof net zo min dat JvdS helemaal van niets weet als dat ik de officiele versie van de Twin Towers geloof. Powell toonde de wereld net zo overtuigd beelden van WMD’s in Irak WMD, als de ingehuurde medium detectives hun vluchtbewijs van de moeder van Natalee tonen op een “conferentie” waar jij bij was. De wereld weet inmiddels dat Powell loog. Self admitted, dat siert.

JvdS is minstens schuldig aan het saboteren van een politieonderzoek met zijn kleurige versies. Hij had het advies van de Kalpoe bros beter kunnen opvolgen: vertel de waarheid, dan heeft je vader geen problemen en de waarheid kan altijd met bewijzen worden gestaafd. Leugens niet. Een waarheid als een koe.

Nogmaals, dat je een andere kant van de zaak wilt belichten voor je vrienden, prima. Dat je daarbij een vermist en hoogstwaarschijnlijk dood meisje ongefundeerd besmeurt, die er niet (meer) is om zichzelf te verdedigen, siert je niet.

Succes verder. Hoop dat je antwoord vindt op al je vragen. Heeft dat meisje ook eens rust.

Oh, nog 1 ding. Met al jou kennis van de verklaringen, weet jij vast wel waarom JvdS’ vriend Freddy werd verhoord? En waarom Osman van Automotive Enterprises werd verhoord over Natalee’s rijbewijs en $ 50,00?

Happy hunting. Ciao.


Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Observer
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 6877



« Reply #63 on: March 05, 2008, 04:15:18 AM »

who is KG the link doesn't work .  Quote from: KG on February 24, 2008, 09:57:13 AM
Just somebody at BFN who wants us to get involved in stopping Rene'e Gielen 
Logged

"I lied and thats the truth"--Joran Van Der Sloot
Observer
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 6877



« Reply #64 on: March 05, 2008, 04:18:20 AM »

Now this is a great question!!!!!!!

Oh, nog 1 ding. Met al jou kennis van de verklaringen, weet jij vast wel waarom JvdS’ vriend Freddy werd verhoord? En waarom Osman van Automotive Enterprises werd verhoord over Natalee’s rijbewijs en $ 50,00?
Logged

"I lied and thats the truth"--Joran Van Der Sloot
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #65 on: March 05, 2008, 04:19:38 AM »

renee gielen on a forum !

427
Renee Gielen Says:

maart 3rd, 2008 at 3:00

Ik ben geen blogger, maar zit behalve hier op een gesloten blog.

Maar je hebt wel een beetje gelijk, het zou beter zijn als ik de komende tijd eens even mijn mond hou. Ten behoeve van mijn film en van mijn veiligheid. Dus dank voor de tip. Ga ik maar eens serieus over nadenken.
Maar het dubbele is, dat ik toch weer nieuwsgierig ben en na 2,8 jaar zoveel weet dat ik mijn mond moeilijk kan houden.

Ik kan het dus weere(?)(journalist ) niet laten. Over Joran: hij was verdachte 1, en alibi 1 voor Beth. Toen ze het een beetje moeilijk met hem kreeg ging ze zich persoonlijk met de Kalpoes bemoeien en beledigde Deepak tot op zijn bot op zijn werk (gefilmd met verborgen camera). Toen dat niet lukte ging ze weer vol voor Joran. En omdat hij nogal aantrekkelijk bleek te zijn voor de grote stations en niet terugdeinsde voor interviews ging hij erin. De Kalpoes zijn geen extroverte knapen, en w(e)orden ook erg goed beschermd door hun advocaat. Joran slipte er wel eens tussendoor met zijn eigen publiciteits acties, ondanks jurdische advies.
Wat zij met dames al dan niet hebben uitgefroten vind ik niet zo interessant. Het maakt ze niet meer of minder verdacht. En dat Joran de zoon is van een jurist kan dezelfde ongemakken opleveren als Natalee die stiefdochter is van een agressieve hotshot die zijn vingers tot in de White House heeft en de dochter is van een jaloerse moeder die er alles aan heeft gedaan om van Natalee iemand anders te maken dan ze in werkelijkheid was.

Laat ik het hier voorlopig maar bij laten en me bij jullie weer vervoegen als ik de harde troep op tafel heb
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Observer
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 6877



« Reply #66 on: March 05, 2008, 04:20:33 AM »

Ja over die trollen !
die lust ik rauw want ze zijn kloontjes van Rene Gielen

en die is weer ( volgens mij ) ingehuurd door de Fam vd Sloot
om de hele zaak om te buigen richting fam Holloway
maar daar komen we wel achter !
Rene Gielen is te laf om op forums te verschijnen ,dus dat zegt me genoeg
Hier op op een SMF forum kunnen de mods en admins zien wie een dubbelrol speelt en
de ip's bekijken op dubbels namen cq ID's
dus hier zal je weinig trollen tegenkomen
is it possible to correct the text  afterwards ?

You won't see any trolls here Johan! But unfortunately there is no edit button or a PM system.
Logged

"I lied and thats the truth"--Joran Van Der Sloot
Observer
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 6877



« Reply #67 on: March 05, 2008, 04:23:37 AM »

renee gielen on a forum !

427
Renee Gielen Says:

maart 3rd, 2008 at 3:00

Ik ben geen blogger, maar zit behalve hier op een gesloten blog.

Maar je hebt wel een beetje gelijk, het zou beter zijn als ik de komende tijd eens even mijn mond hou. Ten behoeve van mijn film en van mijn veiligheid. Dus dank voor de tip. Ga ik maar eens serieus over nadenken.
Maar het dubbele is, dat ik toch weer nieuwsgierig ben en na 2,8 jaar zoveel weet dat ik mijn mond moeilijk kan houden.

Ik kan het dus weere(?)(journalist ) niet laten. Over Joran: hij was verdachte 1, en alibi 1 voor Beth. Toen ze het een beetje moeilijk met hem kreeg ging ze zich persoonlijk met de Kalpoes bemoeien en beledigde Deepak tot op zijn bot op zijn werk (gefilmd met verborgen camera). Toen dat niet lukte ging ze weer vol voor Joran. En omdat hij nogal aantrekkelijk bleek te zijn voor de grote stations en niet terugdeinsde voor interviews ging hij erin. De Kalpoes zijn geen extroverte knapen, en w(e)orden ook erg goed beschermd door hun advocaat. Joran slipte er wel eens tussendoor met zijn eigen publiciteits acties, ondanks jurdische advies.
Wat zij met dames al dan niet hebben uitgefroten vind ik niet zo interessant. Het maakt ze niet meer of minder verdacht. En dat Joran de zoon is van een jurist kan dezelfde ongemakken opleveren als Natalee die stiefdochter is van een agressieve hotshot die zijn vingers tot in de White House heeft en de dochter is van een jaloerse moeder die er alles aan heeft gedaan om van Natalee iemand anders te maken dan ze in werkelijkheid was.

Laat ik het hier voorlopig maar bij laten en me bij jullie weer vervoegen als ik de harde troep op tafel heb


   This lady is Crazy!!!!!!!! What is she doing in this case? She should be in a mental institution,locked up or something!
Logged

"I lied and thats the truth"--Joran Van Der Sloot
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #68 on: March 05, 2008, 04:28:58 AM »

you can ad  a edit possibility in the admin sector
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #69 on: March 05, 2008, 04:31:52 AM »

Renee Gielen Says:

maart 2nd, 2008 at 17:59
In mijn optiek is Natalee niet van het eiland vertrokken via een mensensmokkelaar.
Of de 4000 uiteindelijk betaald is of niet (ik denk dat ik het weet, maar wil zoals altijd bewijs) ga ik NU onderzoeken.
Kom er dus op terug.

Nou ja, kan, Renee, geen mensensmokkelaar. Maar je vroeg om mee te denken over dat bedrag en het hoe en waarom, gewoon brainstormen. Goed, het is ongeveer een soort bedrag dat een mensensmokkelaar vraagt. Daarom keam die gedachte op deze website op bij iemand. Als het dat niet is, wat dan? Gewoon een willekeurig, flink bedrag dat N. vroeg voor levensonderhoud, om vooruit te kunnen, wat drugs te kopen, zoiets?

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #70 on: March 05, 2008, 04:33:13 AM »

Het lijkt me ook plausibel dat Julia Renfro en Angela Munzenhofer weten hoe het met Natalee is afgelopen. Ik vraag me af wat hen tegenhoudt om zich daar over uit te spreken. Eigenlijk vind ik het onethisch als zij het steeds voor zich gehouden hebben.. niet in de laatste plaats jegens Joran en zijn familie.



maart 2nd, 2008 at 17:54
Trouwens Julia Renfro = Glenda op de refugees website.

who is  Angela Munzenhofer  ?

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Observer
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 6877



« Reply #71 on: March 05, 2008, 04:33:27 AM »

you can ad  a edit possibility in the admin sector

Yes they can add a edit option,not sure why they removed it Johan.
Logged

"I lied and thats the truth"--Joran Van Der Sloot
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #72 on: March 05, 2008, 04:37:34 AM »

Beth zegt inderdaad dat ze de laatste wekenvan haar verblijf op Aruba achtervolgd werd door een man met littekens.

>http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1487032/posts


Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #73 on: March 05, 2008, 04:42:26 AM »

renee gielen verteld !

305
Renee Gielen Says:

februari 28th, 2008 at 14:32
Beth zegt in haar boek dat de scar faced man “acne” littekens had, natuurlijk heb ik dat meteen opgezocht toen Patrick in beeld kwam.
Het is juist dat ze er verder geen aandacht aan wilde besteden toen het haar werd aangeboden.
Het kan ook zijn, zo vreemd als het klinkt, dat het een “tip” van haar was. Ze was nl ook zo dom om de naam van Trina de taxichauffeuse in haar boek te zetten. Die heb ik dus gevonden……Zij is de enige taxichauffeuse die met naam wordt genoemd.

Beth is zo langzamerhand een eenzame, psychisch zieke, door haar dochter geobsedeerde vrouw die waarschijnlijk niets anders wil dan een oplossing zodat ze verder kan, ook al is dat achter de tralies.
Verder: Joran zit niet in een psychiatrische kliniek. Weer zo’n gerucht waar Nederland van smult.

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Observer
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 6877



« Reply #74 on: March 05, 2008, 04:48:04 AM »

Het lijkt me ook plausibel dat Julia Renfro en Angela Munzenhofer weten hoe het met Natalee is afgelopen. Ik vraag me af wat hen tegenhoudt om zich daar over uit te spreken. Eigenlijk vind ik het onethisch als zij het steeds voor zich gehouden hebben.. niet in de laatste plaats jegens Joran en zijn familie.



maart 2nd, 2008 at 17:54
Trouwens Julia Renfro = Glenda op de refugees website.

who is  Angela Munzenhofer  ?



She is Julia Renfro's partner in crime,her husband owns the Buccaneer resteraunt in Aruba and she does photography. She lies her big butt off in Renee's Documentary sitting next to Julia about the Med Jet and other things and was in on the cruel hoaxes involving Natalee's Family in the beginning.. She is part of the International Friends of Aruba..Members include Julia Renfro,The Van Der Sloots,Angela M,Mark and Marlene Purcell,Charles Croes and Jorge Pesquera and his Wife.She also calls Natalee a alcohoholic and talks about her virginity in the Vanity Fair Article. She's another disgusting fat American whore living in Aruba that is being payed to lie about Natalee and her Family.

2nd to far right is Angela Munzenhofer and in middle is Julia Renfro (Staff of Bon Dia Newspaper)



This is Angela in Vanity Fair Magazine.
"We met Beth that first day, and Beth was like glue to us for about a month," Munzenhofer says. "But then we just had to let her go, because I did not agree with what she was saying. She was lying. She got caught in too many lies. I understand it. She's a grieving mother. I'm not against Beth. But, come on, her girl's not a virgin. The girl's an alcoholic. She was drinking.… I have personally talked to people who say Natalee bought drugs. I've seen the photo of that girl chugging from a bottle of 151 [rum].… Beth, I told her, you have to look at different answers. Drug dealers. Taxi drivers. Ex-boyfriends. But she looked at one place only: Joran."
« Last Edit: March 05, 2008, 05:08:49 AM by Observer » Logged

"I lied and thats the truth"--Joran Van Der Sloot
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #75 on: March 05, 2008, 04:48:52 AM »

Renee Gielen Says:

maart 1st, 2008 at 5:44
@T: ik vind het prachtig wat er allemaal uit de fotoshopperij blijkt te komen maar zolang dat niet door een professional is onderzocht vind ik eerlijkgezegd het conclusies tekken over een rehab te voorbarig. Er is nergens gezegd dat ze in april/mei in rehab zat. Wel “kort geleden”.

Uiteraard is het interessant te weten of en wanneer ze daar zat, het “valse bewijs” van Ennis doet vermoeden. Dat bewijs heeft BEth aangevoerd omdat ze precies wist dat ik achter die rehab was gekomen.

Nat heeft haar druggebruik niet op Aruba geleerd in 4 dagen. Ze wist precies wat het allemaal was, zelfs Dompig zei dat ze een brillenkoker had met coke. Dus die rehab is prachtig voor het verhaal maar verandert niets aan haar druggedrag op Aruba en dat was niet mis. Ze had zelfs uitgedokterd hoe je na een dag bacardi 150 (of hoe heet die 70% troep) nog de avond door kunt trekken.
Ze ging er vol tegenaan, genoot, eindelijk weg van de “zus van Hitler”.

Beth beweert dat Nat zo goed in plannen was, we hebben die vreselijk meeslepende video gezien dat Beth met Greta (Fox) waart door Nat’s kamer. Ze staan heeeeeel lang stil bij de kalender van Nat. En Beth maar zeggen hoe goed ze was georganiseerd. Natuurlijk was ze dat, dat is op Aruba wel gebleken. Alles onder controle, drugsgebruik, doorfeesten, paspoort en telefoon op het bed achterlaten (niet gevonden kunnen worden), vertel mij nog wat.

Nou let op: Angela krijgt op haar telefoon op haar werk de $4000 tip en ze zweert op de hoofden van haar kinderen dat ze NOOIT zal vertellen wie die tipper (tipster) was.
Die $4000 was niet voor die vrouw, maar voor Natalee, die niet meer kon pinnen (getuige die vertelt dat haar rekening is geblokkeerd. Lijkt een logische aktie bij een wegloopster).
Waarom zou die vrouw (tipster) zo geheimzinnig hebben hebben gedaan?
Laten we daar eens met zijn allen over filosoferen.

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #76 on: March 05, 2008, 04:55:30 AM »

joran in action
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #77 on: March 05, 2008, 05:12:42 AM »

poor KID

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Observer
Monkey All Star Jr.
****
Offline Offline

Posts: 6877



« Reply #78 on: March 05, 2008, 05:20:58 AM »

Letter written from Natalee and sent to the Van Der Sloots Aug 1st 2005 Sad 

(Letter addressed from Arkansas)

http://homepage.mac.com/mcgraw.kalpoe.docs/.Public/Statements/nataleeletter.pdf

(Medley Relay Friend of Anita)


(Kelly Castillo the psycho psychic who just lied in Aruba a few months ago)
http://www.hyscience.com/archives/2006/04/harrytho_410_na.php
<snip>
On the Aruba front itself, we have a revelation from MF over at the Freedom Blog that a Kelly Castillo of Arkansas and a friend visited Police Chief Dompig and declared that Natalee was alive on the island of Aruba a few days after Beth and her posse landed. Natalee refused to go back to Alabama, because of the abuse that she suffered there. Although this declaration reads a little suspicious, it does conform to revelations in Natalee's alleged pregnancy letter that coincidentally was postmarked form Arkansas. Interestingly, Kelly Castillo's declaration resembles the suspicions of Aruban Detective Nicholaas' hunches, aired in the first few days of the investigation.

Logged

"I lied and thats the truth"--Joran Van Der Sloot
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #79 on: March 05, 2008, 05:21:40 AM »

renee gielen en stemmingmakerij !

Renee Gielen Says:

februari 26th, 2008 at 3:31
Geduld is een schone zaak Eef, al kan het in zaken als deze wel eens erg frustrerend zijn. En ach, de legendarische woorden van PvdS. De constante en legendarische woorden van Beth richting Joran dat hij een rapist en murderer zou zijn, dat bewijs hebben we nog nergens gezien. Ook niet bij PRdV.

En wat de tijdlijn betreft:
hier alvast wat zaken die niet kloppen
- melding vermissing is binnengekomen bij Beth op haar cell en niet bij Jug. Het was Jody Bearman die haar belde. Dit is Beth haar verhaal, wat al niet klopt want ze wist het al veel eerder.
- voice mail op telefoon MB jongen is niet zoals jij het vermeldt.
- vermeende ruzies is broodje aap
- video camera bij ingang Holiday Inn werkte niet.

Hootie poster misschien nooit gezien? . Nobody in US wist van het bestaan af. Dit is de eerste aanleiding voor het wegloop scenario. Beth kwam met een stapel uit het vliegtuig.
Inmiddels is bewezen dat ze om 19.45 landde en niet om 23 uur. Reken nu maar terug. Dan weet je hoe laat ze al op de hoogte was van het feit dat Natalee niet naar huis wilde.

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Use of this web site in any manner signifies unconditional acceptance, without exception, of our terms of use.
Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC
 
Page created in 6.144 seconds with 19 queries.