April 27, 2024, 04:45:19 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NEW CHILD BOARD CREATED IN THE POLITICAL SECTION FOR THE 2016 ELECTION
 
   Home   Help Login Register  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Go Down
  Print  
Author Topic: Natalee Holloway (in the rebound) DUTCH & English  (Read 290889 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #80 on: March 05, 2008, 05:22:45 AM »

renee gielen :
217
Renee Gielen Says:

februari 26th, 2008 at 12:40
KG: Ik reageer niet op jouw beschuldiging mijn richting. En op wie ik als bron gebruik en de manier waarop je over deze mensen spreekt, al helemaal niet. Kennelijk ben je niet goed geinformeerd.
Lees al mijn artikelen nog maar eens en bekijk het Netwerk item, dat zou ik je willen adviseren.

Daarnaast, Joran heeft niets in een drankje van Natalee gedaan, dat komt voort uit de fantasieen van De Holloway clan.
Natalee zat verder al sinds ’s ochtends 10 uur aan de alcohol 70%

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #81 on: March 05, 2008, 05:25:19 AM »

a comment :


februari 26th, 2008 at 14:36
Okay Renee. I am writing this in English so that our American friends can follow along as well. Why do you continue to say horrible things about Natalee ( she was drinking 70% alcohol in the morning)?. What is your objective? What do you want to achieve?
I read your article in Elsevier where you stated that she was not on the FBI missing’s person’s list. SHE IS! Why the complot theory? You are causing more damage to Aruba ( by stirring up resentment on both sides) than Joran ever did. Again the facts on the rehab center, please: WHEN, and WHERE? You are also playing on anti-American sentiment to earn support for your cause. Netwerk is the equivalent of “Fox News” in the Netherlands, very biased, one -sided ( anti-American) journalism. Furthermore, the only person that I have seen stoned on drugs is Joran, yet you continue to defame Natalee’s character.
The GHB theory is my own and is not based on information from the “Holloway” clan. There are rumors that Joran had raped girls ( 14 years old!) in the past with the GHB drug, if this is true, than you are doing them a disservice as well as the girls who may be harmed in the future.

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #82 on: March 05, 2008, 05:27:37 AM »

renee gielen
223
Renee Gielen Says:

februari 26th, 2008 at 17:40
Het drinkgedrag van Natalee en dan de Bacardi 70% staat in een statements van haar medescholieren.

De rehab is een uitlating van Jug.

Verder heb ik geen enkele behoefte om karaktermoord te plegen op Natalee. Zij ging er vol tegen aan, genoot van alles wat in Aruba op haar pad kwam en heeft niets tegen haar zin gedaan. Haar gedrag is voor mij dan ook geen reden om haar kapot te maken .
Overigens wil ik niemand kapot maken, maar de waarheid boven tafel krijgen en daar begin ik aardig in te slagen.

Als ik schade zou aanrichten mag de rekening t.z.t. naar mij.

Ik heb geen artikel in Elsevier geplaatst. Inderdaad staat Natalee op allerlei lijsten maar niet op DE lijst, omdat haar familie niet onderzocht mocht worden.

Je hoeft het niet met me eens te zijn, helemaal niet.
Maar stop met me van van alles te beschuldigen.
Ik ga er vanaf nu ook niet meer op in.

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
katrien
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 160



« Reply #83 on: March 05, 2008, 05:28:02 AM »

Ja over die trollen !
die lust ik rauw want ze zijn kloontjes van Rene Gielen

en die is weer ( volgens mij ) ingehuurd door de Fam vd Sloot
om de hele zaak om te buigen richting fam Holloway
maar daar komen we wel achter !
Rene Gielen is te laf om op forums te verschijnen ,dus dat zegt me genoeg
Hier op op een SMF forum kunnen de mods en admins zien wie een dubbelrol speelt en
de ip's bekijken op dubbels namen cq ID's
dus hier zal je weinig trollen tegenkomen
is it possible to correct the text  afterwards ?


In Holland an article from from Renee Gielen appeared.
She writes things that are just not possible so she can not be taken serious. She tells stories which only 10 years old children believe.
She tells rediculous stories. She better start writing a newspaper for children.

Besides her childish stories she should be ashamed of herselve to talk so bad about a disappeared girl and her family. I'm having more and more the impression she is an evil woman.

But she is not the only one. I recognized another journalist who started bashing Beth through another way.
We'll just wait and see.
Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #84 on: March 05, 2008, 05:29:13 AM »

renee gielen is wrong
 Natalee is on the FBI list

http://www.fbi.gov/wanted/seekinfo/holloway.htm
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #85 on: March 05, 2008, 05:35:09 AM »

renee gielen !!!
Renee Gielen Says:

februari 27th, 2008 at 1:39
Over het algemeen: ik ben niet verantwoordelijk voor anderen die mij als bron gebruiken. Van een levensverzekering weet ik niets behalve rumors, ik ben daar om die reden ook nooit op ingegaan.

Er is steeds meer belangstelling voor de andere kant van het verhaal en terecht. Mijn telefoon staat niet stil. Beter laat dan nooit. Mijn kracht zit hem (sorry voor enige arrogantie maar het is gewoon zo) in het feit dat ik van niemand afhankelijk ben, geen verplichtende banden met niemand heb, niet met mensen, niet met radio- en of tv stations, niet met kranten en/of tijdschriften en als onafhankelijk producent een film kan maken. Ik heb alle kanten onderzocht de afgelopen jaren sinds juni 2005 en heb het recht om daaruit mijn conclusies te trekken.

Nogmaals, iedereen die het niet eens is met mijn conclusies mag dat zeggen maar ik accepteer geen vernederingen, geen beschuldigingen en geen onzin.
Waarvan akte.

noot
renee gielen accepteer geen vernederingen, geen beschuldigingen en geen onzin
were the hell is ze dan zelf mee bezig ?
zie onderstaande passage :
Beth is zo langzamerhand een eenzame, psychisch zieke, door haar dochter geobsedeerde vrouw die waarschijnlijk niets anders wil dan een oplossing zodat ze verder kan, ook al is dat achter de tralies.



Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #86 on: March 05, 2008, 05:52:14 AM »

Rene gielen wilde documentaire maken met Peter r de Vries

breaking news

gielen zegt :
Ik heb de Vries indertijd voorgesteld (2006) om het samen te doen, maar geloofde niet dat Joran geen verkrachter en waarschijnlijk moordenaar was. Hij wou ook niet in e andere kant kijken. En zo vond hij in Mos een goede maat.

Wat je opmerking over Mos betreft, ik ben helemaal niets aan deze man verschuldigd. Ik doe zijn werk haha.
Ik heb niemand gechanteerd, geen verboren camera’s gebruikt, geen (criminele) infiltranten gebruikt, getuigen gerespecteerd en verder gekeken dan mijn neus lang is. Wat ik heb gevonden, had hij of in ieder geval OM moeten vinden en uitpluizen.

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #87 on: March 05, 2008, 06:01:22 AM »

de moeder van Lorenzo

De moeder van Lorenzo, Astrid van Rijn, actief is als poster op een aantal websites (als SandraK en Keywest). Zij gaf onlangs aan dat ze op goede voet staat met Robin Holloway, de vrouw van Dave Holloway. Dit is natuurlijk pikant, nu de ex vriendin van Lorenzo van Rijn zijn alibi op 30 mei 2005 intrekt
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #88 on: March 05, 2008, 06:07:32 AM »

about Renee Gielen :
Renne Gielen persona non grata in Amerika Renne Gielen wordt in America als “persona non grata” beschouwd en als een “amateur”, sensationalist, journalist ( echt roddel blad- “Prive”, “Story” niveau. Zij moet zich diep schamen voor de leugens en roddels die zij heeft verspreid over Natalee, die trouwens niet meer hier is om haar zelf te verdedigen. Een taxi chauffeur uit Aruba is niet echt een betrouwbare bron. Ik ben zelf Amerikaanse, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat het absoluut onmogelijk is om een “Honours Student” te zijn en tegelijkertijd een junk te zijn die net teruggekeerd is uit rehab, zoals mevrouw Gielen Natalee zo graag wil portreteren. Mevrouw Gielen heeft geen hard bewijs dat Natalee in rehab was, geen betrouwbare bronnen maar heel veel mensen in Nederland nemen haar woorden klakkeloos over. Daar in tegen is WEL hard bewijs dat Natalee een “Medical Scholarship” had gewonnen en een Honour student was, nogmaals ONMOGELIJK als je een verslaafde junk bent ( Think People!). Als Natalee een Nederlandse was van minder goede komaf dan waren de reacties anders geweest.

Vooral heel hypocriet van juist Nederlanders ( sommige) met de “alles moet kunnen” cultuur te beweren dat Natalee van losse zeden was omdat zij alcohol zou hebben gedronken op schoolreis ( wie heeft dat niet een keer gedaan?) Ik vind het een soort “reverse discrimination”. Trouwens, waar0m moeten Nederlanders ( sommige althans) altijd sympathie hebben voor de dader en niet de slachtoffer. Heel typisch.
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
katrien
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 160



« Reply #89 on: March 05, 2008, 06:29:19 AM »

Rene gielen wilde documentaire maken met Peter r de Vries

breaking news

gielen zegt :
Ik heb de Vries indertijd voorgesteld (2006) om het samen te doen, maar geloofde niet dat Joran geen verkrachter en waarschijnlijk moordenaar was. Hij wou ook niet in e andere kant kijken. En zo vond hij in Mos een goede maat.

Wat je opmerking over Mos betreft, ik ben helemaal niets aan deze man verschuldigd. Ik doe zijn werk haha.
Ik heb niemand gechanteerd, geen verboren camera’s gebruikt, geen (criminele) infiltranten gebruikt, getuigen gerespecteerd en verder gekeken dan mijn neus lang is. Wat ik heb gevonden, had hij of in ieder geval OM moeten vinden en uitpluizen.



Dus mevrouw Gielen is het type die denkt: "omdat ik vind dat Joran niet het type moordenaar is, zit er een complot achter de familie van Natalee?".
 
Er zit totaal geen logica in de theorie van Renee Gielen. Wat zij schrijft is uit de lucht gegrepen, niet logisch en van nul en generlei waarde. Maar ja, ze schrijft het wel!

Renee Gielen schreef dat ze, toen ze Beth Holloway voor het eerst interviewde, notabene in 2005, zij in de ogen van Beth Holloway kon zien dat ze iets te verbergen had en dat ze geen intens verdrietige moeder voor zich had.

Nou ja zeg, dan breekt toch je klomp.

Als je leest wat zij en haar trollen (klonen) op FOK schrijven, kun je constateren dat er volslagen krankzinnige en nergens op gebaseerde suggesties worden gedaan, niets wordt aangetoond en bewust aan de feiten wordt voorbijgegaan.

Of ze zijn echt een beetje onnozel, of ze worden betaald. Een andere reden voor de, voor mevrouw Holloway ongetwijfeld pijnlijke, door hen geschreven flauwekul kan ik niet bedenken.
Logged
katrien
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 160



« Reply #90 on: March 05, 2008, 06:43:33 AM »


Quote
Vooral heel hypocriet van juist Nederlanders ( sommige) met de “alles moet kunnen” cultuur te beweren dat Natalee van losse zeden was omdat zij alcohol zou hebben gedronken op schoolreis ( wie heeft dat niet een keer gedaan?) Ik vind het een soort “reverse discrimination”. Trouwens, waar0m moeten Nederlanders ( sommige althans) altijd sympathie hebben voor de dader en niet de slachtoffer. Heel typisch.

De meeste meisje van 18 jaar vertellen niet alles aan mams.
Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #91 on: March 05, 2008, 06:45:05 AM »

Wat me nogal tegen de borst stuit is het volgende :

Het taalgebruik van Renee Gielen ,is van zo'n laag niveau dat ik me afvraag van welke afkomst ze is . opvoeding, opleiding en achtergrond etc .
Je gaat als je jezelf als vooraanstaand journalist beschouwd toch niet op deze manier uiten over mensen die je zelf te woord hebben gestaan ?
dit is taal op het niveau van de prive ,story en weekend !
als je haar op forums leest dat zegt ze het volgende :
Nogmaals, iedereen die het niet eens is met mijn conclusies mag dat zeggen maar ik accepteer geen vernederingen, geen beschuldigingen en geen onzin.
Waarvan akte.


wat zegt ze zelf ?
zie onderstaande passage :
Beth is zo langzamerhand een eenzame, psychisch zieke, door haar dochter geobsedeerde vrouw die waarschijnlijk niets anders wil dan een oplossing zodat ze verder kan, ook al is dat achter de tralies.

ik denk als haar opdracht gevers en netwerk bijv  dit zou lezen  dat ze erg snel afstand van haar zullen nemen  .

ik weet het haast wel zeker!

Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #92 on: March 05, 2008, 06:47:22 AM »

m'n vermoeden dat ze inderdaad betaald wordt door de fam vd Sloot  begint steeds
sterker te worden .
 de trollen  zie ik op meerdere forums actief
 dit soort texten zie je dan  als ze aangevallen wordt :

Ga ’s wat meer wandelen of fietsen. Frisse lucht zou je goed doen..
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #93 on: March 05, 2008, 07:46:50 AM »

Aruba steeds belangrijker als overslagplaats voor drugs

ORANJESTAD — Aruba fungeert in toenemende mate als een overslagplaats voor drugs, die hun weg per vliegtuig en cruiseschip vinden naar Amerika en in mindere mate naar Europa. Dat staat vermeld in het zaterdag verschenen International Narcotics Control Strategy Report over 2007, uitgegeven door het Bureau for International Narcotics and Law Enforcement Affairs van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken.

In het rapport over 2006 werd nog slechts melding gemaakt over de functie van Aruba als overslagplaats. Volgens de ter beschikking staande gegevens van het Bureau over de eerste tien maanden van 2007 werd 390 kilo cocaïne en 13 kilo heroïne onderschept.

In het INCSR rapport over 2005 werd ook nog melding gemaakt over inbeslagname van marihuana en XTC tabletten, maar in de rapporten over 2006 en 2007 worden die hoeveelheden niet meer genoemd. Wel wordt een toenemend gebruik van xtc door de jeugd in uitgaansgelegenheden geconstateerd. De kweek en productie van verdovende middelen op Aruba is niet voldoende voor een vermelding in het rapport.

Volgens het rapport over 2007 staat dat de regering een ‘dynamisch anti-drugs beleid’ voert, in nauwe samenwerking met haar regionale en internationale partners.

De Arubaanse justitie heeft in 2007 een aantal tussenhandelaren, die verdovende middelen aan koeriers leverden, aangehouden en veroordeeld. Het rapport vermeldt geen details of aantallen. Dat is evenmin het geval waar het gaat om de samenwerking met de Amerikaanse autoriteiten bij de aanhouding van Amerikaanse staatsburgers die pogingen ondernamen om meerdere kilo’s drugs naar de Verenigde Staten te smokkelen.

In de rapporten over 2005 en 2006 werd nog in vage termen melding gemaakt van uitbreiding van faciliteiten ten behoeve van FOL, de Forward Operating Location op de luchthaven, die met vliegtuigen van de Amerikaanse luchtmacht en de douane, vanuit de lucht drugstransporten probeert op te sporen. In het rapport over 2007 wordt die uitbreiding niet meer genoemd en evenmin of daar nog steeds sprake van is.

In Amerikaanse ogen blijft drugssmokkel en daaraan gerelateerde witwaspraktijken en crimineel geweld een bedreiging vormen voor Aruba en de Nederlandse Antillen. Uitbreiding van de justitiële samenwerking tussen de Amerikaanse, Nederlandse, Antilliaanse en Arubaanse regeringen kan volgens de opstellers van het rapport bijdragen aan een vermindering van die dreiging op de eilanden en ook aan een breder opgezette gezamenlijke strijd tegen de drugscriminaliteit in de Caribische regio.

MERKWAARDIG

Hoofdofficier van Justitie Hans Mos vindt dat de schrijvers van het Amerikaanse rapport een ‘merkwaardige’ conclusie hebben gevormd op basis van de cijfers die genoemd worden. “De dertien kilo heroïne die vorig jaar onderschept zou zijn, waarschijnlijk van één vangst, is nou niet een indrukwekkende hoeveelheid.”

Volgens hem wordt de conclusie ‘Aruba een doorvoerhaven voor heroïne’ niet gedragen door de cijfers. “Er is sprake van een dalende trend.” In 2000 werd er volgens het Openbaar Ministerie (OM) 78 kilo heroïne onderschept, in 2001 65, in 2002 26. Dat aantal zakte naar 12 kilo in 2006, met een tussentijdse opleving in 2005, toen er 50 kilo in beslag werd genomen.

Ook in cocaïne en xtc wordt er minder gehandeld met Aruba door het strengere toezicht op de luchthaven Reina Beatrix en de honderdprocent controles op Schiphol in Nederland. “Het aantal bolletjeslikkers is sterk afgenomen”, aldus Mos. “En er zijn veel minder drugsbootjes voor de kust te zien.”


ja net of je die kan zien ha ha



Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
Jo-An
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 418



« Reply #94 on: March 05, 2008, 08:26:01 AM »

Aruba steeds belangrijker als overslagplaats voor drugs

**knip**

MERKWAARDIG

Hoofdofficier van Justitie Hans Mos vindt dat de schrijvers van het Amerikaanse rapport een ‘merkwaardige’ conclusie hebben gevormd op basis van de cijfers die genoemd worden. “De dertien kilo heroïne die vorig jaar onderschept zou zijn, waarschijnlijk van één vangst, is nou niet een indrukwekkende hoeveelheid.”

 “En er zijn veel minder drugsbootjes voor de kust te zien.”


ja net of je die kan zien ha ha


Ja! Inderdaad!
En als er "maar" 13 kilo heroine wordt gevangen, dan is mijn mening dat er geen 13 kilo heroine in totaal is verscheept maar dat er waarschijnlijk honderden zo niet duizenden kilo's zijn verscheept/verhandeld waarvan ze er dus maar 13 hebben onderschept! 
Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #95 on: March 05, 2008, 11:46:35 AM »

uitkijken voor Renee Gielen

gelezen op forum net :


februari 28th, 2008 at 16:00
Waarschuwing voor iedereen die durft Renee Gielen vragen te stellen over bronnen: je krijgt bedriegende telefoontjes en jouw computer wordt gehackt. Ik durf niet eens meer om te zeggen wie ik ben maar zal het heel fijn vinden om dit informatie te delen
 Ik stop er mee, het is te gevaarlijk.

Renee, please be honest and tell everyone that you are a friend of Joran and his mother and the official spokesperson of the Van der Sloor family, therefore, they can understand your motives more clearly.


Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
katrien
Scared Monkey
*
Offline Offline

Posts: 160



« Reply #96 on: March 05, 2008, 01:00:04 PM »

uitkijken voor Renee Gielen

gelezen op forum net :


februari 28th, 2008 at 16:00
Waarschuwing voor iedereen die durft Renee Gielen vragen te stellen over bronnen: je krijgt bedriegende telefoontjes en jouw computer wordt gehackt. Ik durf niet eens meer om te zeggen wie ik ben maar zal het heel fijn vinden om dit informatie te delen
 Ik stop er mee, het is te gevaarlijk.

Renee, please be honest and tell everyone that you are a friend of Joran and his mother and the official spokesperson of the Van der Sloor family, therefore, they can understand your motives more clearly.




Waarom plaatst Renee Gielen stukken bij de Witheet groep? Heeft ze connecties met die club?
Logged
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #97 on: March 05, 2008, 01:03:56 PM »

Renee Gielen valt weer door de mand

Ze schrijft op 19 feb  op een nederlands blog/forum :
( Kijk maar eens naar de uitzending van Netwerk (ben ik ook correspondent van) van 7 juli.)

Laat ik Netwerk nu gemaild hebben en een mailtje terug krijgen !
Voor de duidelijkheid: Renee Gielen heeft wel eens wat voor ons gedaan, maar ze is geen correspondent van Netwerk.


Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
johan555
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2943


hay welkom here !!!


« Reply #98 on: March 05, 2008, 02:30:14 PM »

geen idee katrien 
op sommige forums  komt renee gielen wel
wat me opvalt is dat ze nogal snel mensen beledigt
dat had ik niet verwacht 
Logged

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

http://www.nataleeholloway.smfnew.com/index.php
caesu
Monkey Junky
***
Offline Offline

Posts: 2001



« Reply #99 on: March 05, 2008, 02:57:56 PM »

op witheet post steve brown.
steve brown is de aartsvijand van peter r. de vries.

steve brown zal dus altijd peter r. aanvallen in wat voor zaak dan ook.
niet verwonderlijk dat steve brown personen als renee gielen aantrekt.

http://www.stevenbrown.web-log.nl/

http://nl.wikipedia.org/wiki/Steve_Brown_(Nederlands_zakenman)

Quote
Media-carrière en ruzie met De Vries

In 1997 presenteerde Brown bij tv-zender Veronica het 6-delige programma Zware Jongens. Ook kreeg hij een column voor het blad Panorama (vanaf 1995). Dit succes werd plotseling beëindigd toen misdaadverslaggever Peter R. de Vries in 1997 infiltreerde en in het geheim filmbeelden maakte van Brown, waarbij hij werd neergezet als een crimineel die cocaïne gebruikte op de Wallen. De Vries beschuldigde Steve Brown in zijn programma ook van oneerlijk gedrag en noemde hem een 'politie-infiltrant'. Dit betekende het einde van Brown's mediacarrière: Veronica beëindigde zijn programma en ook Panorama stopte de samenwerking met hem.[7]

Sindsdien zijn Brown en De Vries eveneens in een vete geraakt. Met name het feit dat zijn kinderen erop werden aangesproken en de buurt hem sindsdien met andere ogen bekeek hadden kwaad bloed gezet. In 2004 spande hij een rechtszaak aan tegen De Vries, waarbij de laatste veroordeeld werd tot betaling van € 2500 als vergoeding voor immateriële schade aan Brown in verband met het aantasten van zijn persoon door het tonen van beelden van zijn cocaïnegebruik en van handtastelijkheden tussen hem en de cameraploeg van De Vries.

Op 20 juni 2007 viel Brown De Vries aan en gaf hem een schop op De Avond van het Spannende Boek in de Melkweg, ter gelegenheid van de uitreiking van De Gouden Strop, hetgeen op een video werd vastgelegd. Deze video circuleert sindsdien op internet.

Steve Brown komt volgende week met een boek.
ook over de Holloway-zaak. en over drugs, corruptie en Peter R.

http://www.uitgeverijelmar.nl/uitgave.asp?isbn=9789038918174

ik zou zelf adviseren niet teveel tijd te verdoen met personen zoals Steve Brown en mensen die hij aantrekt.

eigenlijk is het vrij makkelijk, als je merkt die iemand te maken heeft met witheet / steve brown kan je er van uitgaan dat het om misinformatie gaat.
Logged

Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Use of this web site in any manner signifies unconditional acceptance, without exception, of our terms of use.
Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC
 
Page created in 2.235 seconds with 20 queries.