April 25, 2024, 04:13:04 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NEW CHILD BOARD CREATED IN THE POLITICAL SECTION FOR THE 2016 ELECTION

Home   Help Login Register  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Go Down
  Print  
Author Topic: Natalee Case Discussion #844 7/31/10 - 8/29/2010  (Read 253859 times)
texasmom
Monkey Mega Star

ARUBA: It's all about Natalee...we won't give up!

« Reply #200 on: August 06, 2010, 03:06:42 AM »

We won't give up...
Natalee and Stephany,
We want JUSTICE!

I stand with the girl, Natalee Holloway.

"I can look back over the past 10 years and there were no steps wasted, and there are no regrets,'' she said. "I did all I knew to do and I think that gives me greater peace now." "I've lived every parent's worst nightmare and I'm the parent that nobody wants to be," she said.

Beth Holloway, 2015 interview with Greta van Susteren
jen3560
Monkey Junky

« Reply #201 on: August 06, 2010, 09:26:14 AM »

Thanks all.  Hubby brought in the laptop for a minute.  Just wanted to log in and say hi.

Born Aug 4, 2:26 am.
7.1 lbs
19.8 inches

Perfectly healthy.  Gorgeous.  My little precious angel boy.
wreck
Monkey All Star Jr.

« Reply #202 on: August 06, 2010, 09:28:52 AM »

Thanks all.  Hubby brought in the laptop for a minute.  Just wanted to log in and say hi.

7.1 lbs
19.8 inches

can
Monkey All Star Jr.

« Reply #203 on: August 06, 2010, 09:39:27 AM »

Jen  - congratulations!

Isn't it wonderful! 

Still remember with joy my first born's son's birth some 40 plus years ago and the overwhelming feelings of love that just grow and grow.

Blessings to your wee baby boy always, and to his proud family!

can xo

Blonde
Monkey All Star Jr.

« Reply #204 on: August 06, 2010, 10:06:48 AM »

Behind Every Lie is a Clue to the Truth
Blue Moon
Monkey Junky

« Reply #205 on: August 06, 2010, 10:58:52 AM »

7.1 lbs
19.8 inches

SOOOOOOOOOOO HAPPY FOR YOU AND YOUR HUBBY.  Enjoy your little angel (they do grow up to be BIG angels).    an angelic monkey

If you ask the wrong question, of course, you get the wrong answer. We find in design it’s much more important and difficult to ask the right question. Once you do that, the right answer becomes obvious.<br />Quote: Amory Lovins
Judge Mental
Scared Monkey

« Reply #206 on: August 06, 2010, 11:53:38 AM »

7.1 lbs
19.8 inches

Congratulations to you and your precious family, Jen!

MuffyBee
Former Moderator
Monkey Mega Star

« Reply #207 on: August 06, 2010, 12:42:08 PM »

7.1 lbs
19.8 inches

CONGRATULATIONS!!!

" Everyone is entitled to his own opinion, but not his own facts."  - Daniel Moynihan
SuzieQ
Monkey Junky

Justice for Natalee

« Reply #208 on: August 06, 2010, 01:03:54 PM »

7.1 lbs
19.8 inches

Congratulations Jen  Enjoy

2 4 1
2NJSons_Mom
Monkey All Star

« Reply #209 on: August 06, 2010, 01:44:32 PM »

I thought this was interesting....I don't remember reading about it in the past 5 years.

http://www.aruba.com/news/general-news/boca-bubu-a-local-site-worth-visiting/#more-3875

Boca Bubu” A Local Site Worth Visiting
 General News     August 5th, 2010
No comments (RSS 2.0)
Every Summer vacation, once a week, we go on an outing with the kids to relax and to teach them a little of our culture. Last week Tuesday was no exception. We went to the Historical Museum and afterwards to the beach.

The kids wanted to go to Malmok, where there is a cliff they can jump off and into the water. Upon arrival there we met with Mr. Bubu Marchena working hard with sledgehammer and chisel in the hot sun. He told us he is busy constructing a staircase on the cliff to make it easier to enter and exit the water. This is the second time he is making this staircase, as in 1978 he constructed the original one but with time it eroded and disappeared. Many times he takes his grandchildren to swim there and he promised them to rebuild the staircase.

In December 2009 he started rebuilding the staircase. Mr. Bubu thinks that in two weeks time he will finish his masterpiece. His only request to the Aruba government: please remove the rocks at the bottom of the cliff, as it poses a little danger when getting into or out of the water.

Mr. Armando Curet of the Department of Public Works (DOW) and Minister of Tourism, Labor and Transport, Otmar Oduber has already promised to go there to check out the situation and analyze how they can help.

The Morning News asked Mr. Bubu if the bay there has a name; he said no, it is simply called Malmok. So we decided to call it ‘Boca Bubu’ – Bubu’s Bay. While we had a very pleasant time we saw many tourists and locals arrive there to swim and snorkel. A local site worth visiting!

Story by Olgita Berkley of The Morning News

R.I.P Dear 2NJ - say hi to Peaches for us!

I expect a miracle _Peaches ~ ~ May She Rest In Peace.

SOMEONE KNOWS THE TRUTH  

None of us here just fell off the turnip truck. - Magnolia
echosofangels
Scared Monkey

« Reply #210 on: August 06, 2010, 01:46:53 PM »

By the way, a little birdie told me that JEN has had a baby boy as of yesterday at 2am!  All are doing well!

Congratulations Jen.

yes, congrats, Jen!  My Daughter just had a little girl two days ago.  her name is Kaylee. 5 lbs 5 ozs.  beautiful.

-Darlene
echosofangels
Scared Monkey

« Reply #211 on: August 06, 2010, 01:47:44 PM »

Oop's meant to add 10th Grandchild 

-Darlene
MuffyBee
Former Moderator
Monkey Mega Star

« Reply #212 on: August 06, 2010, 03:25:46 PM »

Oop's meant to add 10th Grandchild 

Congratulations!!   

" Everyone is entitled to his own opinion, but not his own facts."  - Daniel Moynihan
klaasend
Administrator
Monkey Mega Star

« Reply #213 on: August 06, 2010, 03:37:47 PM »

Think it's just a typo on the name....

http://www.24ora.com/policial-mainmenu-8/20560-a-transporta-alexander-mattchew-pa-boneiro.html

A transporta Alexander Mattchew pa Boneiro
      Print      E-mail
Friday, 06 August 2010 14:19
se.JPG
Husticia ta pensa cu pa su propio seguridad, ta mihor pa sera Alexander Mattchew den prizon na Boneiro. Esaki a sosode un rato pasa ora cu team di aresto di polis a compañ'e den un avioneta di Divi Divi Air di Boneiro. Alexander Mattchew den pasado tabata sera pa basta tempo den KIA y den e proceso a maltrata e director interino di KIA seriamente.
No ta conoci cu si ta pesey ta prefera pa no ser'e den KIA pa e personal no tuma represalia of ta pasobra cu e tres otro sospechosonan tambe ta di un caliber basta pisa, incluyendo un agente di Polis. E ekipo di investigacion di RST ta na Boneiro caba pa sera yegada di Alexander Mattchew y lo sigui cu interogacion eynan. E tactica aki ta costoso pasobra Ministerio Publico mester a "charter" e avioneta for di Boneiro pa bin busca e sospechoso na Aruba.  Tambe mester paga pa e polisnan cu ta bay cune y esnan cu lo sigui cu e caso for di eynan. No ta conoci tampoco cu si e prizon di Boneiro tin e capacidad di hende ni recursonan pa por hospeda un detenido di e taya aki. Di otro banda, siendo na Boneiro e detenido lo ta limita na contactonan y pa por manda mensahenan pa e otro tres sospechosonan cu awor ta sera bou acusacion di "mensenhandel"

klaasend
Administrator
Monkey Mega Star

« Reply #214 on: August 06, 2010, 03:39:26 PM »

Congratulations on your beautiful new baby Jen!

sandy leiva
Monkey Junky Jr.

« Reply #215 on: August 06, 2010, 05:28:18 PM »

http://www.24ora.com/policial-mainmenu-8/20517-detencion-di-exploitante-di-foxy-lady-matthew-despues-di-entrada-hudicial.html

Detencion di exploitante di Foxy Lady (Alex Matthew) despues di entrada hudicial     Print      E-mail
Thursday, 05 August 2010 14:34

AWE24 - Bo Fuente di Sucesos
Connect

Dikon Facebook? | Registra awor!
ultimo sucedido: 32 minuut pasa | 3694 sucesos registra for di februari 19, 2009
Levemente nubla 
Levemente nubla
28°
Seccion General
PAGINA PRINCIPAL
BOLETIN DI TEMPO

Servicios Digital
REGISTRA NA TWITTER
REGISTRA NA FACEBOOK

Nos Empresa
KEN NOS TA
CONTACTO
PROPAGANDA
Aruban Hand Rolled Cigars
4 hora pasa | Fecha: 06/08/2010 | Horario: 12:29
sorry to post on top of your page just saw alert out for missing young woman.ty   sl

TA SER BUSCA E HOBENCITA AKI SI BOSO MIRE OF SA DI SU PARADERO YAMA POLIS MESORA, ELA SALI BAY Y NO SA MAS DI DJE

TA SER BUSCA E HOBENCITA AKI SI BOSO MIRE OF SA DI SU PARADERO YAMA POLIS MESORA, ELA SALI BAY Y NO SA MAS DI DJE

Nos lo sigui informa

TA SER BUSCA E HOBENCITA AKI SI BOSO MIRE OF SA DI SU PARADE
Comparti e sucedido aki cu mas hende via: Facebook Icon Facebook of Twitter Icon Twitter
Laga un comentario:
AWE24 Social on Facebook
Footer spacer
Ken Nos Ta | Disclaimer | E website aki a wordo diseña y desaroya dor di simPLUS Solutions y Dot 1 Technologies. | © AWE24.COM Tur derechonan reserva.

Den oragan di marduga RST ( Recherche Samenwerking Team ) y Team di Aresto tabata activo na varios adres relaciona cu e exploitante di e establicimento Foxy Lady. Na entre otro e cas, oficina y na Foxy Lady mes a hasi un entrada hudicial. Den esaki e persona cu ta exploita e negoshi di fam Matthew a keda deteni pa mas investigacion. Click lesa mas pa mas detayes. Update: Informacion cu nos a ricibi cu tin 3 detencion total. Den esaki un Agente Policial di inicial E. S. tambe a wordo deteni.
Henter e entrada hudicial aki y e detencion di Sr. Matthew tin di haber cu un sospecho fuerte basa riba e circumstancianan di trabou di e empleadonan cu ta traha na Foxy Lady. Foxy Lady ta un asina jama " Adul Entertainment Club". Den e club aki tin hende homber y hende muher cu ta baila (semi) sunu. Tin sospecho cu e empleadonan no ta trahando bou di circumstancianan regular. Aki ta papia di entre otro orarionan di trabou inhumano, salario no correcto y otro asuntonan no correcto pa cu un contrato laboral. E terminologia hulandes ta: "Uitbuiting".

Pa varios tempo caba tin indicacion di cosnan straño cu ta sosode den e bar aki. Ta referi na e trato cu e empleadonan di e bar ta ricibi di e gerente di operacion, esta Alexander Mattchew. Aunke e bar no ta riba su nomber, e ta e manehador di e negoshi. Tin indicacion cu e circumstancianan den e negoshi aki ta masha cuestionabel debi cu trahadornan por cuminsa traha eynan pero ta parse cu nan no por kita. Un ke otro a hiba autoridadnan pa drenta e establecimiento awe mainta y eydilanti a detene Alexander Matthew. Despues a bay detene e agente di polis di Elton Joshua Sanchez. Un rato despues e conocido security guard Michael Livingstone a bin entrega su mes na Warda di Polis. Parse cu a usa Arestatie Team den e detencionnan debi cu mayoria di e sospechosonan ta conoci di husticia y lo por resisti nan detencion. Alexander Mattchew net tabata subiendo su auto y a hay'e cu hopi placa den su poder. E investigacion awor lo continua pa saca afor kico exactamente ta e negoshi cu ta tumando lugar den Foxy Lady.

nonesuche
Monkey All Star Jr.

« Reply #216 on: August 06, 2010, 07:04:45 PM »

7.1 lbs
19.8 inches

What wonderful news Jen, God bless your son!

Enjoy!

I continue to stand with the girl.
Ono
Monkey All Star Jr.

« Reply #217 on: August 06, 2010, 08:49:23 PM »

7.1 lbs
19.8 inches

So happy for you!!!!!     
msmarple
Monkey Junky

« Reply #218 on: August 06, 2010, 09:52:50 PM »

7.1 lbs
19.8 inches

Congratulations to you and Hubby ... another blessing for you to count!

Not too soon to start planning birthday parties.

(Sorry I'm a little late chiming in. I couldn't get on my home computer before now.)

Why did they have to disappear her body?

Murder & Crime on  Aruba Summary - http://tinyurl.com/2lhukn

My usual avatar is an orchis simia (monkey orchid) plant.
sandy leiva
Monkey Junky Jr.

« Reply #219 on: August 06, 2010, 09:57:37 PM »

http://www.24ora.com/policial-mainmenu-8/20517-detencion-di-exploitante-di-foxy-lady-matthew-despues-di-entrada-hudicial.html

Detencion di exploitante di Foxy Lady (Alex Matthew) despues di entrada hudicial     Print      E-mail
Thursday, 05 August 2010 14:34

AWE24 - Bo Fuente di Sucesos
Connect

Dikon Facebook? | Registra awor!
ultimo sucedido: 32 minuut pasa | 3694 sucesos registra for di februari 19, 2009
Levemente nubla 
Levemente nubla
28°
Seccion General
PAGINA PRINCIPAL
BOLETIN DI TEMPO

Servicios Digital
REGISTRA NA TWITTER
REGISTRA NA FACEBOOK

Nos Empresa
KEN NOS TA
CONTACTO
PROPAGANDA
Aruban Hand Rolled Cigars
4 hora pasa | Fecha: 06/08/2010 | Horario: 12:29

Den oragan di marduga RST ( Recherche Samenwerking Team ) y Team di Aresto tabata activo na varios adres relaciona cu e exploitante di e establicimento Foxy Lady. Na entre otro e cas, oficina y na Foxy Lady mes a hasi un entrada hudicial. Den esaki e persona cu ta exploita e negoshi di fam Matthew a keda deteni pa mas investigacion. Click lesa mas pa mas detayes. Update: Informacion cu nos a ricibi cu tin 3 detencion total. Den esaki un Agente Policial di inicial E. S. tambe a wordo deteni.
Henter e entrada hudicial aki y e detencion di Sr. Matthew tin di haber cu un sospecho fuerte basa riba e circumstancianan di trabou di e empleadonan cu ta traha na Foxy Lady. Foxy Lady ta un asina jama " Adul Entertainment Club". Den e club aki tin hende homber y hende muher cu ta baila (semi) sunu. Tin sospecho cu e empleadonan no ta trahando bou di circumstancianan regular. Aki ta papia di entre otro orarionan di trabou inhumano, salario no correcto y otro asuntonan no correcto pa cu un contrato laboral. E terminologia hulandes ta: "Uitbuiting".

Pa varios tempo caba tin indicacion di cosnan straño cu ta sosode den e bar aki. Ta referi na e trato cu e empleadonan di e bar ta ricibi di e gerente di operacion, esta Alexander Mattchew. Aunke e bar no ta riba su nomber, e ta e manehador di e negoshi. Tin indicacion cu e circumstancianan den e negoshi aki ta masha cuestionabel debi cu trahadornan por cuminsa traha eynan pero ta parse cu nan no por kita. Un ke otro a hiba autoridadnan pa drenta e establecimiento awe mainta y eydilanti a detene Alexander Matthew. Despues a bay detene e agente di polis di Elton Joshua Sanchez. Un rato despues e conocido security guard Michael Livingstone a bin entrega su mes na Warda di Polis. Parse cu a usa Arestatie Team den e detencionnan debi cu mayoria di e sospechosonan ta conoci di husticia y lo por resisti nan detencion. Alexander Mattchew net tabata subiendo su auto y a hay'e cu hopi placa den su poder. E investigacion awor lo continua pa saca afor kico exactamente ta e negoshi cu ta tumando lugar den Foxy Lady.

sorry to post on top of your page just saw alert out for missing young woman.ty   sl

Nos lo sigui informa

TA SER BUSCA E HOBENCITA AKI SI BOSO MIRE OF SA DI SU PARADE
Comparti e sucedido aki cu mas hende via: Facebook Icon Facebook of Twitter Icon Twitter
Laga un comentario:
AWE24 Social on Facebook
Footer spacer
Ken Nos Ta | Disclaimer | E website aki a wordo diseña y desaroya dor di simPLUS Solutions y Dot 1 Technologies. | © AWE24.COM Tur derechonan reserva.

sorry i really messed that post up in the middle of the other article but apparently thers another missing woman in arubal the article showed her picture but i couldnt copy and transfer it. i havent found any other info on it in the other papers of aruba,has anyone else seen anything.  also very intersting article on foxy lady nightclub for being a  place where sex in the nude between men females, females n females and men on men occur. In addition the use of sex toys or anything goes if the customer wants it. Its been cited as a place where prostitution and sexual slavery and trafficing of humans has occured and ongoing investigation continues per the article. Its owners it said is not unknown to investigators.. Aruba again at its finest.....sl

Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Go Up
  Print  

Jump to:  

Use of this web site in any manner signifies unconditional acceptance, without exception, of our terms of use.